De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Bitburger bier

  1. #1

    Standaard Bitburger bier

    Rare vraag, maar ik ga ze toch stellen. Binnen een weekje of zo denk ik dat ik nog eens richting Aken trek om te zien wat er zoals in de lokale winkels ligt. Gewoonlijk parkeren we in de buurt van parkeergarage Büchel. Ik zou echter van de gelegenheid gebruik willen maken om nog eens een voorraadje Bitburger-bier te willen opslaan. Weet er iemand een adres van een supermarkt/slijter in de buurt, liefst één waar het makkelijk /gratis parkeren is, in de buurt van Aken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ze hebben daar een Kaufland, met grote parkeergelegenheid (gratis) en daar zit ook een slijterij in. Als je uit de richting van Vaals komt rijdt je er langs als je richting centrum Aken gaat.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #3

    Standaard

    Je hebt daar ook Trinkgut: http://www.trinkgut.de/mein_markt?marktsuche=aachen

    Dat is een supermarkt met o.a. heel veel verschillende soorten bier. Ik ken hem zelf van Kleve. Daar kan je b.v. veel regionale Duitse merken vinden.

  4. #4

    Standaard

    Mocht je blik geen probleem vinden: Bij de Lidl wordt Bitburger ook verkocht.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #5

    Standaard

    Blik is wel een probleem.
    Anyway, bedankt aan WitteGijt voor de gouden tip, heb vandaag 2 kratten ingeslagen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •