De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Once Upon a Time blu ray region free version

    Wie kan mij helpen aan de juiste subtitles van ONCE UPON A TIME BLU RAY REGION FREE VERSION....???

    want bij amazon.co.uk staat dat deze blu ray WEL DUTCH SUBTITLES hebt, maar ik wil dit 100% ZEKERHEID hebben of dit wel echt waar is.

    Wie kan mij meer vertellen...????

    Alvast bedankt...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de UK versie van Once Upon A Time blu-ray. Deze heeft GEEN Nederlandse ondertiteling.

  3. #3

    Standaard

    Misschien voor de volgende keer de link erbij zetten langejan?

    Want de UK versie zelf is deze, en daar staan geen Nederlandse subs bij volgens amazon uk?

    Subtitles: English, Portuguese, Spanish, Thai, Mandarin Chinese

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien voor de volgende keer de link erbij zetten langejan?

    Want de UK versie zelf is deze, en daar staan geen Nederlandse subs bij volgens amazon uk?

    Subtitles: English, Portuguese, Spanish, Thai, Mandarin Chinese
    Beste Rogue,

    als je verder door scrollt op die pagina, dan kom je bij de rubriek: customer discussions, en kijk dan eens bij Subs?

    daar word bevestigd door iemand die zegt dat er WEL DUTCH SUBS op staan.

  5. #5

    Standaard

    En ik maar denken in de PM die je me gestuurd hebt dat het over ONCE UPON A TIME in the west ging.... Toch beter lezen de volgende keer denk ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Maar waarom staat er WEL NEDERLANDSE ONDERTITELING op de UK DVD VERSIE van ONCE UPON A TIME...???

    En geen Dutch Subtitles op de UK BLU RAY VERSIE...???

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Beste Rogue,

    als je verder door scrollt op die pagina, dan kom je bij de rubriek: customer discussions, en kijk dan eens bij Subs?

    daar word bevestigd door iemand die zegt dat er WEL DUTCH SUBS op staan.
    Heb je toevallig DVDprofiler? Dat kan ook een goede bron zijn. Goed dat je het in ieder geval navraagt; want zo'n bron zou ik ook niet meteen vertrouwen.

  8. #8

    Standaard

    Neen, heb geen DVDprofiler...

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #10

    Standaard

    Blijf het raar vinden dat de Engelse DVD versie WEL Nederlands Ondertiteld is, en de UK blu ray versie NIET...!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •