Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 82 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ben hard aan het werk... veel zelf proberen en uitvogelen... waardoor nu 90% werkt. Enige wat ik totaal niet voor elkaar krijg is mijn normale TV signaal, wat via een Motorola box binnen komt (KPN Experia Box -> Kastje -> Receiver). HDMI Main Out werkt, want de Wii U en de BR krijg ik wel in beeld. Echter krijg ik het onscreen menu niet in beeld. Iemand enig idee wat ik mis/fout doe?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ben hard aan het werk... veel zelf proberen en uitvogelen... waardoor nu 90% werkt. Enige wat ik totaal niet voor elkaar krijg is mijn normale TV signaal, wat via een Motorola box binnen komt (KPN Experia Box -> Kastje -> Receiver). HDMI Main Out werkt, want de Wii U en de BR krijg ik wel in beeld. Echter krijg ik het onscreen menu niet in beeld. Iemand enig idee wat ik mis/fout doe?
    We weten niet wat je hebt gekocht en we weten ook niet hoe je alles met elkaar verbonden hebt, dus ook niet hoe je je Motorola box hebt aangesloten en hebt ingesteld, koffiedik kijken en hekserijen zijn niet echt mijn ding Zal overigens vandaag niet meer antwoorden, heb nog andere zaken af te handelen die dat belemmeren, toch heel veel plezier met de ontdekkingen tot zover
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    We weten niet wat je hebt gekocht en we weten ook niet hoe je alles met elkaar verbonden hebt, dus ook niet hoe je je Motorola box hebt aangesloten en hebt ingesteld, koffiedik kijken en hekserijen zijn niet echt mijn ding Zal overigens vandaag niet meer antwoorden, heb nog andere zaken af te handelen die dat belemmeren, toch heel veel plezier met de ontdekkingen tot zover
    Ik was vergeten dat ik de details nog niet had gegeven. Hoe dan ook; opgelost. Spontaan er mee stoppende HDMI kabel Alles werkt nu.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik was vergeten dat ik de details nog niet had gegeven. Hoe dan ook; opgelost. Spontaan er mee stoppende HDMI kabel Alles werkt nu.
    Krijgen we nog details? Of ben je onder dwang van een rokje bezweken en is het weer alles in 1x weggooien geworden? Je hebt me nu toch wel een beetje nieuwsgierig gemaakt.....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Het is sowieso niet alles-in-1-keer-weggooi

    Moest iedere dag werken en er is een technisch probleem... receiver stuurt geluid van alle inkomende apparaten (KPN box, Wii U en BR) wel door, maar ik krijg geen beeld op main out (TV-scherm),Als ik alles rechtstreeks aansluit op de TV werkt het wel, dus de HDMI ingang van de TV functioneert. De HDMI kabel op main out van de receiver heb ik getest en die werkt ook, dus de HDMI main out van de receiver lijkt gewoon slecht. Maandag ga ik er mee aan de slag of terug naar Correct. Ik post de details pas als alles werkt en op foto staat... is leuker

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Het is sowieso niet alles-in-1-keer-weggooi

    Moest iedere dag werken en er is een technisch probleem... receiver stuurt geluid van alle inkomende apparaten (KPN box, Wii U en BR) wel door, maar ik krijg geen beeld op main out (TV-scherm),Als ik alles rechtstreeks aansluit op de TV werkt het wel, dus de HDMI ingang van de TV functioneert. De HDMI kabel op main out van de receiver heb ik getest en die werkt ook, dus de HDMI main out van de receiver lijkt gewoon slecht. Maandag ga ik er mee aan de slag of terug naar Correct. Ik post de details pas als alles werkt en op foto staat... is leuker
    Dat is niet leuk als er iets niet werkt, alle instellingen in het setup menu van de receiver goed uitgevoerd?

    Als je voor jezelf zeker weet dat je het goed hebt gedaan en het werkt dan nog niet, is dat niet leuk, heb je
    een defect apparaat gekregen en dat voelt nooit goed, hoop dat ze hem dan ook direct omruilen voor
    éen ander nieuw toestel.

    Hoop dat het helemaal naar je wens wordt opgelost, ben benieuwd en bedankt voor de update zover

    Prettig weekend verder.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Zou eerst op internet snuffelen of je hdmi in het menu wel op de juiste stand staat.
    Bv op last (bij sommige modellen). Trouwens Onkyo b.v. schijnt ook nogal tricky te zijn hoe die staat ingesteld om b.v. in standy hdmi door te sluizen (onkyo hdmi pass through op internet).
    Zou niet te snel de moeite nemen om de boel te ruilen tenslotte heb je meer tijd daarvoor.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Zou eerst op internet snuffelen of je hdmi in het menu wel op de juiste stand staat.
    Bv op last (bij sommige modellen). Trouwens Onkyo b.v. schijnt ook nogal tricky te zijn hoe die staat ingesteld om b.v. in standy hdmi door te sluizen (onkyo hdmi pass through op internet).
    Zou niet te snel de moeite nemen om de boel te ruilen tenslotte heb je meer tijd daarvoor.
    Ik snap je niet helemaal? Zoals ik jouw nu begrijp, en Google resultaten, zou het signaal het niet doen als de receiver in stand by staat? Maar hij doet het niet als hij aan staat. Hoe bedoel je, of je HDMI in het menu wel goed staat ingesteld?

    Alle mechanische defecten aan randapparatuur heb ik al uitgesloten. De set-up heb ik gedaan zoals voorgeschreven. Audio klinkt ook echt helder, alleen geen beeld. En volgens mij zitten alle binnenkomende HDMI kanalen ook goed. Zover ik weet moet de KPN receiver in de HMDI 'sat' op de receiver.

    Ik ga maandag eerst nog aan de bak voordat ik terug ga.

  9. #34

    Standaard

    Die slaapstand hybrid funktie van hdmi doorgave (vanaf model 313) werkt dus door m in menu in die stand te zetten anders sluist die hdmi niet door in standy. Ik dacht even daaraan.
    Ok in de normale aanstand dus na schakelen op een willekeurige hdmi input geen beeld maar wel geluid daarvan op tv.
    paar van die verhalen van geluid maar geen beeld lees ik ook hier tussendoor (wat Onkyo betreft dan):

    http://onkyoproductsupport.forumotio...ues-no-picture

    Als het een onkyo is en hij blijft lastig doen gewoon ruilen voor ander merk of geld terug zou ik zeggen.


    Ben benieuwd of mijn 313 zo lastig is zal van de week een paar hdmi aansluiten.
    Heb je het ook getest met maar 1 apparaat op een hdmi input
    soms is als je 4 apparaten hebt aangesloten eentje ervan de boosdoener i.v.m. de handshake met je tv las ik.

    Heb die nieuwe onkyo 313 van mij even getest met een blu ray player als input. Werkt zoals het moet zowel in de aanstand als in standby.
    Al lees je over die onkyo hdmi bord wel veel uitval door te heet worden van dat gedeelte en/of slechte onderdeeltjes erop.
    Als je zoekt op hdmi failures onkyo.
    Ik ruil m niet om of zo de prijs was lekker laag (was van Correct) en ik wil perse zilver uitvoering maar als je meer geld uitgeeft zou ik vanwege die veelvoorkomende hdmi bord problemen toch verder kijken naar een ander merk.
    Laatst aangepast door vista-vision : 06-10-2013 om 12:45

  10. #35

    Standaard

    Vandaag de nieuwe gehaald... en de HDMI werkt goed. Was dat het? Nee. Front left speaker deed het prima bij de vorige receiver. Nu opeens geen geluid uit die box. Ik sluit vervolgens deze box aan op de right front banana plug (omdat de right front het wel deed)... en er komt opeens geluid uit. Dubbelcheck: de speaker die eerst right front zat en werkte verplaats ik nu naar left front aansluiting op de receiver... geen geluid. Dus kan weer terug...

  11. #36

    Standaard

    Balen joh! Welke receiver heb je uiteindelijk gekozen? Heb dat even gemist.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Balen joh! Welke receiver heb je uiteindelijk gekozen? Heb dat even gemist.
    De NR515.

    Heb nog eens zitten nadenken... gebaseerd op de wisselingen kan het niet anders dan de aansluiting op de receiver zelf zijn. Tenzij iemand een goed punt heeft?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    De NR515.

    Heb nog eens zitten nadenken... gebaseerd op de wisselingen kan het niet anders dan de aansluiting op de receiver zelf zijn. Tenzij iemand een goed punt heeft?
    Het zit je wel tegen..... niet leuk, mar de aanhouder wint, dus het zal zeker goedkomen.

    De aansluiting en wat er achter zit, kan een defecte eindtrap zijn, maar evenzogoed een slecht soldeerwerkje.

    Drie keer is scheepsrecht, hoop voor je dat de volgende wel helemaal Oke is.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39

    Standaard

    Ik zou afhaken met de Onkyo je hebt 2x een probleem gehad. Vertrouw dat HDMI bord van Onkyo ook niet zeker niet in die serie.
    (Al moet ik zeggen de stereo headphone aansluiting klingt lekker van de Onkio 313 het geluid van hun versterkers spreekt me wel aan).

    Je kan natuurlijk over elk model wel ellende vinden op internet maar dit lijkt me wel een veelvoorkomend iets kan je over jaar weer gaan slepen met dat ding.Ik heb mijn Onkyo 313 gehouden omdat de prijs laag was en dan kan je je schouders ophalen met die hdmi bord uitval verhalen op internet ik merk het wel of niet.
    Tja welke dan,die Yamahas zijn weer groot en onnodig veel knopjes maar wel ok geluid naar het schijnt (titanium kleurtje lijkt me dan beter van ze) 310euro.
    http://www.youtube.com/watch?v=xc4iU1Vc1oI


    Laatst aangepast door vista-vision : 09-10-2013 om 20:50

  15. #40

    Standaard

    Ik mag een Denon hebben met dezelfde specs (4K upscaling, 7.2, minimaal 7 x 100 Watt en 3D) ... de Denon AVR-3313S om precies te zijn. Hogere prijsklasse, maar vanwege ongemak krijg ik hem voor onder de 400,-. Iemand ervaring ermee?

  16. #41

    Standaard

    Lijkt me een mooie deal zou bijna zeggen pakken voordat die zich bedenkt.
    Je sluipt wel langzaam wat omhoog met je budget maar going prijs van de 3313 is/was boven 600euro dus indien er geen nieuwe problemen komen met die Denon pakken dat ding.
    was 1 tevreden klant ervan op kieskeurig van dat model.

    http://avproductreviews.com/reviews/denon-3313/

    Je kan nog even klikken opde 48x klanten Amazon kan je af en toe ook aardige info uithalen.Ga er vanuit dat ik het goede model heb.
    http://www.amazon.com/Denon-AVR-3313...owViewpoints=1


    Nog wat interne shots van de Denon 3313

    http://www.areadvd.de/hardware/2012/denon_avr3313.shtml
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-10-2013 om 09:38

  17. #42

    Standaard

    Is dat geen showroom model voor die prijs?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is dat geen showroom model voor die prijs?
    Dat zou best wel eens kunnen, maar toch een heel mooie receiver voor een mooie prijs en als de garantie goed is.....
    Have fun and enjoy your collection

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat zou best wel eens kunnen, maar toch een heel mooie receiver voor een mooie prijs en als de garantie goed is.....
    Jazeker, maar wel fijn om het te weten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Is wel de koopjeskelder... dus ik weet er van. Garantie is gewoon oke.

    Die Denon is dus zeker niet minder dan de Onkyo... tenminste, zegt mijn gevoel en mijn hersenen.

  21. #46

    Standaard

    Die Denon is gewoon een paar klassen beter.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Is wel de koopjeskelder... dus ik weet er van. Garantie is gewoon oke.


    Die Denon is dus zeker niet minder dan de Onkyo... tenminste, zegt mijn gevoel en mijn hersenen.
    Ik durf het niet aan, bij de koopjeskelder. Dat zijn of ex-showmodellen, of producten die om wat voor reden dan ook teruggestuurd zijn naar de fabrikant. Natuurlijk, er hoeft niets mis mee te zijn, en je hebt 2 jaar garantie, maar dan geef ik liever iets meer uit met een beter gevoel erbij.

  23. #48

    Standaard

    Het zijn ook producten die "eruit" zijn, overvoorraad dus. Niet alles is of ex-showmodel of retour fabrikant.
    Gewoon vragen of ze het desbetreffende apparaat nog nieuw in doos hebben, zo niet weet je genoeg.

  24. #49

    Standaard

    Er zitten ook dozen bij die gewoon helemaal dicht zijn, maar die kunnen ook teruggestuurd zijn nadat ze geopend waren (en dus weer netjes dichtgemaakt). Dat heb ik daar gehoord van een verkoper, dus dan weet je nog niets, helaas.
    Nogmaals, er hoeft niets mis mee te zijn, maar ikzelf ben dan geen gokker .

  25. #50

    Standaard

    Lang geleden dat ik in die koopjeskelder was in die tijd hadden ze gewoon partijen van een stuk of 4 dozen van aantal x merken nieuw in doos in midden v.d. winkel/kelder. Nog een Marantz versterker daarvan toen meegenomen duidelijk splinternieuw uit de fabriek.Modellen die dan soms niet in hun gewone winkel stonden.
    Als je een stapel dozen ziet staan van 4x hetzelfde apparaat en de dozen zien er niet herpakt uit dan vertrouw ik wel dat het vers spul is waarschijnlijk restpartijen of zo of ze kopen ergens een partijtje als de prijs erg laag is voor ze (handel is handel). Dat andere open spul wat destijds verderop in de kelder stond dat waren toen wel neem ik aan plankmodellen en heel misschien retourproducten.
    Neem aan dat ze het nog zo doen tegenwoordig in die koopjeskelder

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •