Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pacific Rim - Blu-ray

    De covers zijn er. Ook komt er wss een Limited Edition maar wat dat precies inhoudt heb ik niet meteen een idee van.

    Volgens mij is dit de Limited Edition

  2. #2

    Standaard

    Ik heb geen melding van een Limited Edition gezien in het persbericht van Warner maar goed dat zegt ook niet alles
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb geen melding van een Limited Edition gezien in het persbericht van Warner maar goed dat zegt ook niet alles
    Op cosmox wordt deze toch aangekondigd. Maar ja we zullen zien. Ik hoef het al zeker niet. Film zegt me ook niet veel. In de trailer kon ik eigenlijk niet goed zien wat er gebeurde. Zag er allemaal onoverzichtelijk uit.

  4. #4

    Standaard

    Ik hoop dat we een steelbook krijgen zoals in de UK, Frankrijk en Duitsland het geval is.

  5. #5

    Standaard

    2D cover, geweldig naar mijn mening ! Kan niet wachten om deze aan te schaffen op BR !

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    2D cover, geweldig naar mijn mening ! Kan niet wachten om deze aan te schaffen op BR !
    Vind die 2D cover meer iets voor een PC game... Ziet er op de een of andere manier uit als een B-film.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind die 2D cover meer iets voor een PC game... Ziet er op de een of andere manier uit als een B-film.
    Is ook een B-film (het acteren en de dialogen zijn tenenkrommend), maar wel met een groot budget.
    Vond eigenlijk het bronmateriaal/idee uit de jaren'80 beter.

  8. #8

    Standaard

    Heb me enorm geergerd aan de twee science nerds in de film, maar buiten dat om zeker de moeite waard heerlijk over-the-top filmpje!

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die wetenschappers waren er voor mij ook teveel aan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb hem nog niet gezien, maar denk dat ik mijn verstand flink op nul zet. Voor wat het waard is vind ik de 2D cover het mooist, maar ik ga natuurlijk voor 3D.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Lijkt mij logisch om het met verstand op 0 te zien.. dat is tegenwoordig zowat de standaard ! Ik genoot van deze film, kijk zulke films niet voor het verhaal maar puur voor de mooie beelden / special effects en wat de actie te brengen heeft.. top popcorn film !

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    dat is tegenwoordig zowat de standaard !

    Ligt er maar net aan wat voorn film je kijkt. Genoeg films met een hoger niveau dan een gemiddelde hollywood blockbusters op de markt hoor

  13. #13

    Standaard

    Die sience nerds vond ik juist top, zorgde ervoor dat het niet te serieus werd. Leuke film en de 2D komt er bij mij in.

  14. #14

    Standaard

    Met de beeld- en geluidskwaliteit en de 3D zit het wel snor, zie review 2D en review 3D.

    Nu ga ik toch twijfelen voor een aankoop...wel een film die van je scherm afspat.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Vind het wel opvallend dat we vele steelbooks en special edition krijgen dit najaar... Lijkt wel of dit echt aanslaat bij de consument. Zoveel te beter.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik verwacht een Limited Edition en uitgebreide versie met veel extra's, qua prijs indicatie van ruim 60,00 euro...

  18. #18

    Standaard

    Zal daar zo geen miniatuur robot bijzitten ?

  19. #19

    Standaard

    Ik heb 'm alvast in de "preview" gezien en ik moet zeggen: hij viel niet tegen. Wat een geweld dat van je scherm afspat!

    Een film die wederom bewijst dat een doorsnee verhaal wel een geweldige film kan opleveren. Prachtige beelden en een geluid waarmee je er midden inzit....en dit was nog maar een gecomprimeerde versie.

    De blu-ray komt er nu zeker in en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de 3D (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).....

  20. #20

    Standaard

    Persoonlijk vond ik hem erg tegenvallen. Leuk om een keer gezien te hebben maar meer ook niet.
    Slecht verhaallijn, voorspelbaar, slechte humor. (wat je maar humor kan noemen) Ook het acteerwerk was niet zo best. Ook enorm geergerd aan de twee science nerds.
    Effecten waren wel goed, maar tegenwoordig gooien ze bakken geld tegenaan om alleen de effects, maar ze vergeten jammer genoeg het verhaal.
    Waardoor het zielloos is. Het was nogal eentonig alleen maar rammen.En dat zielige en dramatische geouwehoer boeide me totaal niet.
    De 3D effecten zijn ook slecht, er bleek ook pas nadat de film opgenomen was, dat er werd besloten een 3D conversie op toe te passen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-11-2013 om 18:47

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De 3D effecten zijn ook slecht, er bleek ook pas nadat de film opgenomen was, dat er werd besloten een 3D conversie op toe te passen.
    Gaf jij eerder niet een keer aan dat je geen 3D kon kijken, of laat mijn geheugen me nu in de steek?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    3D slecht? Ik heb het zelf nog niet gezien, maar bij blu-ray.com krijgt 3D de volle 5 sterren en die geven ze niet zomaar.
    Als je het stukje leest, hebben ze maar liefst 4x zoveel tijd aan de conversie besteed.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Persoonlijk vond ik hem erg tegenvallen. Leuk om een keer gezien te hebben maar meer ook niet.
    Slecht verhaallijn, voorspelbaar, slechte humor. (wat je maar humor kan noemen) Ook het acteerwerk was niet zo best. Ook enorm geergerd aan de twee science nerds.
    Effecten waren wel goed, maar tegenwoordig gooien ze bakken geld tegenaan om alleen de effects, maar ze vergeten jammer genoeg het verhaal.
    Waardoor het zielloos is. Het was nogal eentonig alleen maar rammen.En dat zielige en dramatische geouwehoer boeide me totaal niet.
    De 3D effecten zijn ook slecht, er bleek ook pas nadat de film opgenomen was, dat er werd besloten een 3D conversie op toe te passen.
    3D effecten waren juist super goed bij deze film!

  24. #24

    Standaard

    Toch altijd wel grappig wat mensen onder een goede film verstaan. Ik vond er in ieder geval niet veel aan. Teveel actie om de actie. Totaal niet nagedacht over een verhaal ofzo. Kan me voorstellen dat men het een goede film vind als men kijkt vanwege visueel geweld, maar ikzelf wil dat ik ongemerkt het verhaal wordt ingezogen en dat ik niet halverwege me ga vervelen omdat er totaal geen ziel in de film zit. Zo zat ik gisteren "Seeking a friend for the end of the world" te kijken. Zowat niets aan actie en SFX, niet bijster origineel, maar er zat ziel in en ik bleef tot het einde toe geboeid. Zomaar even een vergelijking om mn punt te maken.

    Jammer dat Pacific Rim zo tegenvalt. Ik houd best van dit soort films op zn tijd maar dit was 3x niets.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb 'm alvast in de "preview" gezien en ik moet zeggen: hij viel niet tegen. Wat een geweld dat van je scherm afspat!

    Een film die wederom bewijst dat een doorsnee verhaal wel een geweldige film kan opleveren. Prachtige beelden en een geluid waarmee je er midden inzit....en dit was nog maar een gecomprimeerde versie.

    De blu-ray komt er nu zeker in en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de 3D (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De 3D effecten zijn ook slecht, er bleek ook pas nadat de film opgenomen was, dat er werd besloten een 3D conversie op toe te passen.
    Als iets bij deze film unaniem wordt geprezen dan is het wel de 3D-conversie. Del Toro heeft juist een veel langere bewerkingstijd afgedwongen om het goed te kunnen doen en dat wordt alom geprezen in de diverse reviews. De film kan je smaak niet zijn en wellicht kun je zelf de 3D niet goed zien, maar de kwaliteit van de conversie schurkt echt tegen Titanic aan. Niks mis mee dus!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •