Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 71 van 71 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Vraag me af of de UK 3D editie nederlandse ondertiteling bevat.
    BD (1243) What i Watch

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vraag me af of de UK 3D editie nederlandse ondertiteling bevat.
    Volgens mij niet (Ik heb hem trouwens besteld), want dit staat er bij de pagina op Amazon UK :

    • Subtitles: English, Castillian, Danish, Finnish, German, Icelandic, Italian, Norwegian, Swedish
    • Dubbed: German, Castillian, Italian
    • Subtitles For The Hearing Impaired: English, German, Italian

  3. #53

    Standaard

    Wel vreemd dat de UK 2D versie wel NL subs zou hebben.

    @DVD Watcher,
    Kan je hier posten als je hem binnen hebt of de 3D versie NL subs heeft?

  4. #54

    Standaard

    3D versie heeft geen NL subs, 2D versie wel!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    3D versie heeft geen NL subs, 2D versie wel!
    Welke uitgave is dat? De NL? Dat lijkt me een fout...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Welke uitgave is dat? De NL? Dat lijkt me een fout...
    Het gaat hier om de UK uitgave.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het gaat hier om de UK uitgave.
    Ok, dan is het waarschijnlijk dat de 3D versie de Benelux versie is met Frans 7.1 ipv Engels 7.1....jammer!

  8. #58

    Standaard

    UK uitgave 3D versie heeft zoals eigenlijk al aangegeven geen NL subs. 2D versie wel.

  9. #59

    Standaard

    Bij Media Markt is een steelbook verkrijgbaar... De gewone slipcover versie lag er niet.

  10. #60

    Standaard

    De review van Pacific Rim 3D staat online: http://dvd.nl/recensies/4905/pacific-rim/blu-ray/

    Helaas heeft De_Hollander deze keer gelijk....

  11. #61

    Standaard

    Deze komt zeker in huis,maar eerst ga ik voor Elysium[December].

  12. #62

    Standaard

    Even een waarschuwing voor de limited edition: ik heb 'm in de winkel gezien, en hij ziet er (naast spuuglelijk en klein) wel erg, erg goedkoop uit. Ik kan me niet voorstellen dat je hier zoveel geld voor over hebt......

    Ik heb een uurtje van de 3D gezien, en het goede woord is bizar. Bizar hoe goed de 3D is, zoals Rogier al aangaf in zijn recensie is het demo-materiaal, en dan van de hoogste plank .

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb een uurtje van de 3D gezien, en het goede woord is bizar. Bizar hoe goed de 3D is, zoals Rogier al aangaf in zijn recensie is het demo-materiaal, en dan van de hoogste plank .

  14. #64

    Standaard

    Op de achterkant van de hoes van de 3D versie staan extra's vermeld die niet bij deze uitgave worden meegeleverd. Director's notebook? The Digital Artistry of Pacific Rim? Alleen de Focus Points en het commentaar staan er op maar de hoes zegt anders. Met andere woorden valse misleidende informatie. Waarom dit niet in de review vermelden?
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Op de achterkant van de hoes van de 3D versie staan extra's vermeld die niet bij deze uitgave worden meegeleverd. Director's notebook? The Digital Artistry of Pacific Rim? Alleen de Focus Points en het commentaar staan er op maar de hoes zegt anders. Met andere woorden valse misleidende informatie. Waarom dit niet in de review vermelden?
    Het is me eerlijk gezegd totaal niet opgevallen. Ik zal het nakijken en vermelden in de review. Helaas komen coverfouten erg vaak voor dus zo zal ik het dan ook vermelden.

  16. #66

    Standaard

    Hoeveel discs heeft de 2D NL release van deze films. Ik zie op bol.com en mediamarkt.nl dat er slechts 1 disc staat, maar de DE en US release hebben wel 2 discs. Mist de NL release dan gewoon de complete bonus disc?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoeveel discs heeft de 2D NL release van deze films. Ik zie op bol.com en mediamarkt.nl dat er slechts 1 disc staat, maar de DE en US release hebben wel 2 discs. Mist de NL release dan gewoon de complete bonus disc?
    De Nederlandse uitgave mist inderdaad de bonus disc.

  18. #68

    Standaard

    Vanavond de 3D weer gekeken, voor de eerste keer helemaal op de OLED. Bizar mooie 3D, de diepte is schrikbarend mooi, maar ook de regen, het water......absolute demomateriaal. Misschien de mooiste 3D die ik heb gezien, zeker in top 5.

  19. #69

    Standaard

    Ik heb deze film een jaar geleden ook in 3D gezien en was ook zeer onder de indruk van het beeld (en geluid), één van de betere op 3D-gebied. Alleen, zoals zo vaak met dit soort films, is de film zelf erg teleurstellend, met een mager en onwaarschijnlijk verhaal. Ik ben gestopt om films te kopen die geroemd worden om hun beeldkwaliteit, maar inhoudelijk zwaar tekort schieten. Dan zit ik twee uur naar een film te kijken waarbij ik me alleen maar aan het beeld zit te vergapen, maar waarbij ik me verder stierlijk verveel en denk: hoe lang duurt het nog? Het mag dan wel demo-materiaal zijn, maar ik hoef geen TV's te verkopen. Dan kijk ik liever een inhoudelijk aangrijpende en/of spannende film met een goed verhaal, maar met een fractioneel mindere beeldkwaliteit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #70

    Standaard

    Als je kijkt naar de intentie die del Toro had toen hij de film maakte, is hij als soort ode aan de oude monstermovies juist zeer geslaagd. Denk aan de oude Gojira films, daar ging het ook veelal om het spektakel. Ik ben bang dat je met de verkeerde insteek de film beoordeelt.

    Er is ook wel degelijk een verhaal met karakters die je wat doen, denk aan Mako met haar achtergrond en haar relatie met Raleigh en Stacker.
    Het is trouwens een verademing dat de actie allemaal zo duidelijk in beeld blijft en niet de hele tijd bestaat uit flitsende scenes van elk 2 milliseconden.

    Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, dat eyecandy alleen niet genoeg is, maar ik vind dat deze film meer is dan dat. En als ik de reacties van mijn kinderen zag tijdens de film, dan voel ik weer een klein beetje hoe het was om als kind een film zo intens te beleven….

  21. #71

    Standaard

    Het is inderdaad een ode aan zowel de monsterfilms zoals Godzilla alswel Mecha Anime. Het verhaal mag dan nogal standaard en clichématig zijn (waar meer Del Toro-films last van hebben btw), maar het visueel spektakel maakt dat meer dan goed.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •