Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Praktische vraag, Ik heb WIFI thuis (wie niet) maar niet op de bovenste verdieping (zijn er 2 + begane grond).
    In de woonkamer staat een Sitecom WLR600 router met wifi aan en om boven ook wifi te kunnen gebruiken heb ik een WD N600 gekocht (was een mooie prijs) en wil deze als AP instellen, dus wifi van de sitecom oppakken en als nieuwe AP fungeren.
    Maar ik krijg de twee niet aan het communiceren en volgens kan de WD N600 ook niet als WDS geconfigureerd worden.
    Hamvraag is: as ik de Sitecom die nu bekabeld is aangesloten vervang door de WD N600 en de sitecom als AP instel (dus WDS aan) gaat dat wel werken?
    Anders ga ik namelijk de WD N600 weer ruilen tenzij iemand anders nog een goed idee heeft om dit te realiseren.
    Ik ga niet werken met wifi extenders, die heb ik al en dat werkt voor geen meter, vallen steeds uit, slechte verbindingen en zeer traag. Ik heb begrepen dat 2 routers veel sneller zou moeten werken, vandaar.

  2. #27

    Standaard

    Google: http://community.wd.com/t5/My-Net-Ne...er/td-p/578326

    Kan dus niet. De WD N600 moet een ethernetkabeltje hebben om een netwerksignaal te verspreiden. Het kan geen bestaand wifi signaal oppikken...

  3. #28

    Standaard

    Ook nog een vraagje: ik heb een Akai-platenspeler die men via een computer kan verbinden via USB. Op mijn oude netbook met Windows XP werkt dat prima, maar onder Windows 7 krijg ik een hoop krakend geluid waarin vaag met enige verbeelding muziek te horen is. Ik weet dat audio en Windows 7 een ongelukkig huwelijk is, maar kan iemand me toch adviseren hoe ik mijn instellingen moet finetunen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Google: http://community.wd.com/t5/My-Net-Ne...er/td-p/578326

    Kan dus niet. De WD N600 moet een ethernetkabeltje hebben om een netwerksignaal te verspreiden. Het kan geen bestaand wifi signaal oppikken...
    Daar was ik al achter, heb nu een Sitecom X4 gekocht en ik had al de Sitecom X6.
    De X6 kan wel als bridge gebruitk worden en is nu ook zo ingesteld, dan werkt het wel.
    De X4 is nu de vast router aan de PC.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Staat hier het antwoord wellicht bij?: http://www.justanswer.com/electronic...ware-used.html
    Daar adviseren ze voornamelijk om nog wat met de input levels te blijven spelen. Ik heb deze namiddag eigenlijk niets anders gedaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geluid bij Win7 is echt een klein mysterie. Veel input lag. Dat was pre Win7 stukken beter. Vraag? Als je iets - van de speler - als wave-file opneemt, kraakt het dan nog?

    Enne, heb je deze ASIO drivers al geprobeerd? Ik heb ook een tijd lopen stoeien om mijn bas zonder lag en zo zuiver mogelijk in de computer te krijgen en ASIO is veelal een must.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-02-2014 om 01:37
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    De AISO-drivers werken niet. Zowel WAV als mp3 falen.
    Hier is overigens hoe het geluid op mijn PC klinkt (opgenomen via Audacity, het zou West End Girls van Pet Shop Boys moeten zijn, maar het klinkt zo
    http://users.skynet.be/werner_peeters/Movies/test.mp3
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Intussen ben ik nog wat voort aan het knoeien, maar nu even een ander vraagje: hoe zet je die verdraaide autostart-functie uit op Cyberlink PowerDVD 13? Elke keer ik een CD in mijn PC steek begint 'ie automatisch af te spelen en ik wil dat niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Via configuarteischerm autoplay zoeken, dan krijg je alle opties wat je pc moet doen bij wat voor soort schijf. Daar zal bij staan dat hij automatisch Cyberlink DVD moet starten, dat kun je dan uitschakelen.

  11. #36

    Standaard

    Vraagje, Ik krijg de laatste tijd wat BSOD's van windows 7 en regelmatig stop de catalyst driverzooi ermee. Bij de reboot zie ik zeer veel gekleurde streepjes bovenin het scherm en ik heb het gevoel dat mijn videokaart het gaat begeven.
    Het is een MSI HD5770 (ATI series) die inmiddels al 5 of meer jaar dienst doet.
    Maar ja, wat is dan wijsheid voor een nieuwe? Maar welke kaart? Ik game nog redelijk (COD, Watchdogs, etc) dus dat moet wel soepel blijven lopen (doet het nu ook namelijk).
    Specs:
    Asus M4A785TD-V EVO
    AMD Phenom II X4 955 Black Edition
    Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2
    12GB geheugen
    2 x 1Tb HDD (een SSD zit in de wenslijst)
    nog 2 CD/DVD drives
    In een CoolerMaster HAF X kast
    Ik dacht zelf aan een Sapphire Radeon HD6570 of HD6670 met 2Gb maar is dit wijsheid of heeft iemand een beter alternatief
    voor onder de €100,-?
    Want ik hou wel van gamen maar het is moet wel leuk blijven

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Logischerwijs is de HD6670 met 2Gb beter, maar of je dat echt nodig hebt. Het verschil zal hem in de fps en full-detail liggen. Je gaat er sowieso al flink op vooruit.
    Echter denk ik dat je hele systeem een mayor boost krijgt door meteen voor een SSD te gaan. Dit is echt de grootste winst en tevens de grootste bottleneck van alle systemen - zoals je Windows-score laat zien...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Logischerwijs is de HD6670 met 2Gb beter, maar of je dat echt nodig hebt. Het verschil zal hem in de fps en full-detail liggen. Je gaat er sowieso al flink op vooruit.
    Echter denk ik dat je hele systeem een mayor boost krijgt door meteen voor een SSD te gaan. Dit is echt de grootste winst en tevens de grootste bottleneck van alle systemen - zoals je Windows-score laat zien...
    Dat weet ik ook en die komt er ook nog wel maar ik wil dan minimaal de 250Gb uitvoering omdat ik dan 1 op 1 kan overzetten. Bij minder zal ik alles opnieuw moeten installeren waarbij ik dan veel op andere schijven moet gaan zetten. Maar nu eerst de videokaart en misschien wel meteen een SSD, moet ik eerst even het financiele hoofd der huishouding paaien

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euh.. De meeste winst haal je door alles eens opnieuw te installeren en als je toch van plan bent dat ding open te trekken...
    SSD is handig voor het OS en de meest gebruikte programma's. Niet alles hoeft erop! Misschien dus de game van dat moment, maar dan heb je aan 100 of 150GB meer dan zat. Oké, ik heb wel 250GB

    Tips:

    Schat, ben je afgevallen? (Werkt alleen als dit niet het geval is)
    Schat, ben je naar de kapper geweest? (Werkt alleen als dit niet het geval is)
    Schat, Ik ben de laatste tijd een beetje bang dat iemand anders er met je vandoor gaat, Tja, vraag me niet waarom, want dat kan ik niet precies aangeven, maar ik zie steeds meer jonge mannen je nakijken... Eerlijkgezegd heb ik dat zelf ook de laatste tijd!
    Schat zullen we van het weekend een family-qualitytime weekend houden? (Werkt alleen als dit niet het geval is)
    Schat, zal ik online wat leuks voor je kopen... ... shit de pc is stuk schat... verdorrie. Maak je niet druk dat regel ik zo...

    Investeringen:

    Bosje bloemen. - kosten 10 tot 15 euro
    Etentje (cheap) - kosten 80 euro
    Kleren - kosten vanaf 20 euro tot 200 euro... (200 in de worst case scenario)

    Ik kan eindeloooooos doorgaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht

    Ik dacht zelf aan een Sapphire Radeon HD6570 of HD6670 met 2Gb maar is dit wijsheid of heeft iemand een beter alternatief
    voor onder de €100,-?
    Want ik hou wel van gamen maar het is moet wel leuk blijven
    Zou persoonlijke voor deze gaan. Ok boven je budget, maar wel erg recente goede kaart.

  16. #41

    Standaard

    Die redenen ken ik allemaal wel hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn. Maar 3 jaar tegen een laag loon en daarvoor 2 jaar UWV gaat je niet in je koude kleren zitten en ook je spaarsaldo gaat er niet op vooruit. Nu heb ik eindelijk weer een fatsoenlijk salaris maar er moet wel het e.e.a. aangevuld worden Daar doelde ik meer op. Je kent vast wel de uitdrukking een gat in je hand hebben, bij mij zweven er ergens een paar nagels een stuk van mijn pols af

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zou persoonlijke voor deze gaan. Ok boven je budget, maar wel erg recente goede kaart.
    Thanks for the tip, maar budget is echt niet oprekbaar, dan is de rest van de PC namelijk weer gedateerd en zal dat ook weer aangepakt moeten worden
    Wat is trouwens het verschil tussen de HD en de R serie?
    Ik zie bijv ook deze : http://www.alternate.nl/MSI/R7-240-4...?tk=7&lk=10189
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 10-06-2014 om 16:38

  18. #43

    Standaard

    Edgar,
    Misschien moet je eens op ebay kijken oid. Als je op wereldwijd klikt (en goed oppast ivm verzendkosten) kan het nog weleens een stuk goedkoper zijn dan kopen in Nederland. Misschien kun je dan voor dezelfde prijs een betere kaart kopen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Thanks for the tip, maar budget is echt niet oprekbaar, dan is de rest van de PC namelijk weer gedateerd en zal dat ook weer aangepakt moeten worden
    Wat is trouwens het verschil tussen de HD en de R serie?
    Ik zie bijv ook deze : http://www.alternate.nl/MSI/R7-240-4...?tk=7&lk=10189
    Geen idee wat het verschil tussen de HD en de R serie is, maar het kan nooit veel zijn. Die kaart van alternate kan ook wel, grappig dat die kaart nog van dit jaar is. deze is ook nog wel een optie, is iets sneller. Zoals Pieter aangeeft kun je op ebay ook leuke dingen vinden.

  20. #45

    Standaard

    Zeg niets over e-bay, op die manier heb ik mijn huidige PC bij elkaar gezocht en gespaard voor nog geen €400,- ruim 2 jaar geleden.

  21. #46

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Ik zie dat Google Chrome tegen mijn zin de Mediahint extensie eruit geknikkert heeft omdat het niet uit de google store komt zogenaamd voor de veiligheid (ik gebruikte die Mediahint voor Netflix USA te kijken.

    Deze extensie wordt niet vermeld in de Chrome Web Store en is mogelijk
    zonder je medeweten toegevoegd
    Extensies die zijn uitgeschakeld, worden grijs weergegeven. U kunt deze niet weer inschakelen
    Vind ik wel brutaal van Google.

  24. #49

    Standaard

    Ik heb een superirritant probleem. Ik heb FIFA 14 op mijn pc.
    Nu heb ik mijn oude grafische kaart vervangen. Leuke verbetering maar 1 ding blijft: ik blijf last hebben van (milde) lag / stutter. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik kom er niet vanaf. Ikheb het idee dat het geluid en video niet gelijk lopen, waardoor de video geregeld moet 'inhouden'. Het geluid loopt nl wel door.
    Mijn geluid komt van een onboard soundcard om het zo maar te zeggen. Video is via een aparte videokaart (AMD chipset).

    Verder heb ik ruim voldoende RAM, etc. Game loopt ook soepel verder. Maar om de zoveel tijd in een potje FIFA loopt het geluid door en wacht de videokaart tot ze beiden weer synchroon lopen.
    Wat te doen? (heb van alles de laatste drivers voor zover ik weet).

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het lijkt erop dat een ander proces je resources opslokt, meer dat dan een foute driver. Zeker als het probleem consistent is. Probeer eens dingen af te sluiten in taakbeheer. Klik eerst op het kopje geheugen om de grootste verbruikers bovenaan te zetten (Windows) Dan gewoon stapsgewijs kijken of dat invloed heeft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •