Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Aflevering 2 was ook weer heerlijk. En d*mn: wat een zwik verwijzingen naar de OT

    Tony Daniels doet wederom de stem van 3PO en ook R2 heeft een gastrol......en wat te denken van Paul Reubens die (net als in +-1987) de stem van REX (uit Star Tours-de Disney attractie) doet. De family landspeeder (een model dat in ANH kort te zien was) is van de partij, net als wat klassieke aliens (na de Devaronian, Ugnaught en Gotal nu weer een Aqualish). En op de valreep Bail Organa. Muziek is ook weer top!
    Rebels bewijst totnutoe dat de Disney deal zo slecht nog niet is........hopelijk zeg ik in december 2015 hetzelfde.

  2. #27

    Standaard

    Vorige week vrijdag was de series finale op Disney XD (in Nederland), vond het weer een zeer boeiend seizoen. Een behoorlijk open einde voor sommige interessante karakters (zowel light als dark), benieuwd hoe en wanneer we die terug gaan zien/lezen/horen. Ik kan niet wachten tot ik de hele serie in z’n geheel in het Engels kan kijken, hopelijk in het najaar de blu-ray. Het is toch net even wat anders of je een Nederlandse stemacteur hoort of Anthony Daniels, Frank Oz, Forest Whitaker, Ian McDiarmid, James Earl Jones, Warwick Davis, Matthew Wood of Billy Dee Williams #BringBackBillyDeeEpIX
    Laatst aangepast door tmvde : 16-06-2018 om 13:28

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vorige week vrijdag was de series finale op Disney XD (in Nederland), vond het weer een zeer boeiend seizoen. Een behoorlijk open einde voor sommige interessante karakters (zowel light als dark), benieuwd hoe en wanneer we die terug gaan zien/lezen/horen. Ik kan niet wachten tot ik de hele serie in z’n geheel in het Engels kan kijken, hopelijk in het najaar de blu-ray. Het is toch net even wat anders of je een Nederlandse stemacteur hoort of Anthony Daniels, Frank Oz, Forest Whitaker, Ian McDiarmid, James Earl Jones, Warwick Davis, Matthew Wood of Billy Dee Williams #BringBackBillyDeeEpIX
    Je hebt tot vorige week gewacht om de laatste aflevering te kijken en dan ook in het Nederlands?

    Waarom?
    (er zijn andere manieren)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je hebt tot vorige week gewacht om de laatste aflevering te kijken en dan ook in het Nederlands?

    Waarom?
    (er zijn andere manieren)
    Legale andere manieren?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Legale andere manieren?
    Ja verhuizen naar de VS :P ... maar serieus, ik doe er niet moeilijk over in dit geval.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •