Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 142 worden weergegeven.

Discussie: Gravity 3D en 2D

  1. #51

    Standaard

    Ik vond de 3D erg goed gedaan in Gravity, hoewel je bij zo'n film ook veel 'ruimte' hebt om te spelen met het effect. De beste 3D die ik heb gezien blijft Prometheus.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 01-02-2014 om 11:13

  2. #52

    Standaard

    De UK en de NL BD's hebben alvast beide rating 12 gekregen, wat volgens mij de kans vergroot dat de UK NL subs zal hebben.
    Die UK steelbook zie ik best wel zitten, anders wordt het de NL versie (de 3D staat inmiddels in afprijzing op bol voor 29.99).

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De UK en de NL BD's hebben alvast beide rating 12 gekregen, wat volgens mij de kans vergroot dat de UK NL subs zal hebben.
    Die UK steelbook zie ik best wel zitten, anders wordt het de NL versie (de 3D staat inmiddels in afprijzing op bol voor 29.99).
    De dag dat ik €29.99 voor een 3D blu-ray ga betalen, zal waarschijnlijk nooit komen.....ik wil best zoiets uitgeven voor een wat moeilijk verkrijgbare film, maar voor zo'n makkelijk verkrijgbare film ga ik dat niet doen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De dag dat ik €29.99 voor een 3D blu-ray ga betalen, zal waarschijnlijk nooit komen.....ik wil best zoiets uitgeven voor een wat moeilijk verkrijgbare film, maar voor zo'n makkelijk verkrijgbare film ga ik dat niet doen.
    Het opvallende vind ik nog steeds wel dat 3D-Blu-rays maar zo weinig in prijs dalen, in tegenstelling tot gewone Blu-rays. Terwijl gewone Blu-rays na enkele maanden al flink in prijs zakken, zeker dit soort populaire titels, blijven de 3D-versies zelfs na twee jaar nog zo rond de 25 euro schommelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #55

    Standaard

    Ben toch wel benieuwd
    Dat ik weinig met Clooney en Bullock heb zet ik voor een keer maar opzij.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben blind aan één oog. Ik kan 3D niet waarnemen, ook niet IRL. Ik weet niet eens wat dieptezicht is, laat staan dat ik het zou kunnen waarnemen.
    Same here.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #57

    Standaard

    Meer dan enthousiaste review van de 3D Blu Ray op http://www.blu-ray.com/movies/Gravit.../82748/#Review
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Meer dan enthousiaste review van de 3D Blu Ray op http://www.blu-ray.com/movies/Gravit.../82748/#Review
    Zo zie je maar dat er toch nog toekomst in 3D zit.

  9. #59

    Standaard

    Ik wil 'm NU!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  10. #60

    Standaard

    Meet your new 3D demo." Nog een lyrische review op http://bluray.highdefdigest.com/10593/gravity_3d.html
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  11. #61

    Standaard

    Inmiddels enorm afgeprijsd bij bol.com', 22,99 euro.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    De 2D uitgave kost € 19,99 en de 3D uitgave gewoon nog € 29,99.. ik kan jou prijs althans niet vinden of ze hebben het weer gewijzigd.
    Overigens belachelijk zulke prijzen voor 3D !

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    De 2D uitgave kost € 19,99 en de 3D uitgave gewoon nog € 29,99.. ik kan jou prijs althans niet vinden of ze hebben het weer gewijzigd.
    Overigens belachelijk zulke prijzen voor 3D !
    Prijs is gewijzigd .
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Prijs is gewijzigd .
    Dat komt omdat ik hen er attent op gemaakt heb dat ik deze aan 29.99 euro besteld had en dat deze afgeprijsd was, tijdelijk voor 22.99 euro en ik daar een terugbetaling voor wenste. Natuurlijk kunnen ze dat niet hebben bij bol, dus hebben ze de prijs lekker weer 29.99 gezet. Sneuje jongens daar bij bol.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ah nee, dat wordt weer zo'n 3D cover met dat lelijke lenticular effect...
    Nee hoor:

    gravity.jpg
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66

    Standaard

    Net opgepikt uit DE voor 15,-/2D

    Met NL subs. Dat zijn de betere prijsjes.

  17. #67

    Standaard

    Op amazon.de zelfs €12,99
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #68

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat komt omdat ik hen er attent op gemaakt heb dat ik deze aan 29.99 euro besteld had en dat deze afgeprijsd was, tijdelijk voor 22.99 euro en ik daar een terugbetaling voor wenste. Natuurlijk kunnen ze dat niet hebben bij bol, dus hebben ze de prijs lekker weer 29.99 gezet. Sneuje jongens daar bij bol.
    Dan ben ik toch benieuwd wat ze gaan doen bij mij, ik heb gisteren namelijk de 3D besteld voor €22.99 (Staat ook in de orderbevestiging.)
    Laatst aangepast door TifKag : 21-02-2014 om 18:32

  19. #69

    Standaard

    Jij krijgt hem echt wel voor de prijs, TifKag. Zou anders wel heel treurig zijn. Weet iemand eigenlijk al of de UK-versie nederlandse ondertiteling gaat bevatten? Las volgens mij dat de duitse versie (met nl ondertiteling) identiek zou zijn aan de UK-versie, maar heb dat nog nergens bevestigd gezien.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Jij krijgt hem echt wel voor de prijs, TifKag. Zou anders wel heel treurig zijn. Weet iemand eigenlijk al of de UK-versie nederlandse ondertiteling gaat bevatten? Las volgens mij dat de duitse versie (met nl ondertiteling) identiek zou zijn aan de UK-versie, maar heb dat nog nergens bevestigd gezien.
    Kans is erg groot dat de UK-versie Nederlandse ondertiteling heeft. Maar ik zou zeggen: wacht even totdat deze uit is, dan krijg je duidelijkheid hierover. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de UK-versie ook in de komende maanden, jaren nog wel verkrijgbaar is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #71

    Standaard

    Heeft iemand de 3D uitgave al ergens in NL in de schappen zien liggen? Kan niet wachten!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Heeft iemand de 3D uitgave al ergens in NL in de schappen zien liggen? Kan niet wachten!
    Warner heeft zijn releases naar mijn weten nooit eerder in de schappen.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kans is erg groot dat de UK-versie Nederlandse ondertiteling heeft. Maar ik zou zeggen: wacht even totdat deze uit is, dan krijg je duidelijkheid hierover. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de UK-versie ook in de komende maanden, jaren nog wel verkrijgbaar is.
    Bedankt voor je reactie Marcel. Ik wil graag de steelbook voor iemand kopen en die komt volgens mij niet uit in nederland. Daarom wil ik hem snel bestellen, voordat die uitverkocht is. Dus ik zal het internet komende tijd dus in de gaten gaan houden voor meer informatie.

  24. #74

    Standaard

    Bij MM is de 3D versie nu wel 22,99, ook in de webshop.

  25. #75

    Standaard

    Voor degen die het willen weten. Volgens onderstaande review bevat de UK-versie ook nederlandse ondertiteling:
    http://www.avforums.com/review/gravi...y-review.10019

    Dus ik ga ervan uit dat zowel de 2D als 3D nederlandse ondertiteling bevat (net zoals in duitsland).

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •