Pagina 94 van 101 EersteEerste ... 4484909192939495969798 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.326 tot 2.350 van 2502 worden weergegeven.
  1. #2326

    Standaard



    Voor zo'n € 83,- bij zavvi.nl

  2. #2327

    Standaard

    Vandaag gekocht:

    Media Markt Kortrijk - 12.99 EUR



    Bol.com - 14.99 EUR


    En vandaag net over de franse grens gekocht in een carrefour - elk 25EUR

  3. #2328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pvtKoen Bekijk bericht


    Voor zo'n € 83,- bij zavvi.nl
    Is dit de nederlandse uitgave? Want ik vraag me nu al een lange tijd af of "north by northwest" in deze box nederlandse ondertiteling heeft.
    Ik kan deze nergens vinden met nederlandse ondertiteling en zou het wel erg jammer vinden dat je deze enkel maar kunt verkrijgen door deze box aan te schaffen want heb jammer genoeg de vorige box editie al aangeschaft.
    BD (1243) What i Watch

  4. #2329

    Standaard

    Nope die film heeft helaas geen Nederlandse ondertitel. Saboteur, Shadow of a Doubt, Rope, Rear Window, To Catch a Thief, The Trouble with Harry, The Man Who Knew Too Much, Vertigo, Psycho, The Birds, Marnie, Torn Curtain, Frenzy en Family Plot hebben wel NL subs.

    North By Northwest en Topaz hebben geen NL subs.

  5. #2330

    Standaard



    bol.com

    Tracks (14,99€)
    True Detective - Seizoen 1 (19,99€)

  6. #2331

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Arrow Films:



    The 'Burbs € 21,49 inclusief verzendkosten

    Extra's
    Audio commentary by writer Dana Olsen, moderated by author Calum Waddell
    Workprint version of the film with deleted and alternate scenes (105:57)
    Isolated music and effects track (PCM 2.0 stereo)
    "There Goes the Neighbourhood: The Making of The 'Burbs" documentary (66:33)
    "A Tale of Two 'Burbs" featurette with optional audio commentary by director Joe Dante (23:37)
    Alternate ending (6:38)
    Theatrical trailer (1:33)
    32-page collector's booklet with "Not in My Backyard: Revisiting Joe Dante's The 'Burbs" article by Kenneth J. Souza and "The Dante/Goldsmith Project" article by Michael Heintzelman
    Laatst aangepast door Frank : 09-09-2014 om 21:06

  7. #2332

    Standaard

    Who Framed Roger Rabbit 8,00 Euro bij zavvi.nl ( met 10% korting)

  8. #2333

    Standaard

    Out of sight: 7,99 Euro in MM Mechelen

  9. #2334

  10. #2335

    Standaard

    image.jpg

    Deze is vandaag binnen gekomen. Een snelle blik leert mij een fantastische beeldkwaliteit maar wat mij behoorlijk teleurstelde......bizar grote ondertiteling!

    Zulke grote ondertiteling ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Echt zonde! Waarom in Godsnaam? Neemt gigantisch veel beeld in beslag. Het lijkt wel ondertiteling voor slechtzienden. Is iemand anders die deze uitgave ook in huis heeft, dat ook opgevallen?

    Ik las enkele reviews maar niemand maakt er melding van. Echt jammer.

  11. #2336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    image.jpg

    Deze is vandaag binnen gekomen. Een snelle blik leert mij een fantastische beeldkwaliteit maar wat mij behoorlijk teleurstelde......bizar grote ondertiteling!

    Zulke grote ondertiteling ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Echt zonde! Waarom in Godsnaam? Neemt gigantisch veel beeld in beslag. Het lijkt wel ondertiteling voor slechtzienden. Is iemand anders die deze uitgave ook in huis heeft, dat ook opgevallen?

    Ik las enkele reviews maar niemand maakt er melding van. Echt jammer.
    Ik heb hem ook, maar ik kan me het niet herinneren. Moet wel zeggen dat ik dat wel vaker vind en dan zit ik in de film en ben ik het weer vergeten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #2337

    Standaard

    Media Markt Kortrijk:

    Beide €14.90


    Ook deze lag al in het schap. Benieuwd of deze nieuwe distributeur geen DFW of eone geval is…

    9.90 EUR


  13. #2338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Kortrijk:

    Beide €14.90


    Ook deze lag al in het schap. Benieuwd of deze nieuwe distributeur geen DFW of eone geval is…

    9.90 EUR

    Ik begrijp dat je geen fan bent van bv DFW, maar waarom heb je dan deze release gekocht van Brick Mansions.

    Die is toch juist van DFW?

  14. #2339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik begrijp dat je geen fan bent van bv DFW, maar waarom heb je dan deze release gekocht van Brick Mansions.

    Die is toch juist van DFW?
    Ja maar ik ben ook geen purist die alles kost wat kost mijd van DFW… Ik bedoel dat ze soms wel al eens de bal hebben misgeslagen maar niet alles is slecht.

  15. #2340

    Standaard

    Die Big Bad Wolves is wel een koopje, de online prijzen zijn rond de 25 euro....
    En release pas 18/09???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #2341

    Standaard

    3 + 1 actie bij Bol.com


    Totaal €44,97



    Totaal €27,96

  17. #2342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die Big Bad Wolves is wel een koopje, de online prijzen zijn rond de 25 euro....
    En release pas 18/09???
    En een degelijke release. Hoofdmenu met 3 keuzes voor het geluid. Ook het beeld zag er goed uit.

  18. #2343

    Standaard

    Vandaag ontvangen van DVD Outlet:



    Ik moet helaas melden dat de disc een Engelse Dolby Digital 5.1 track heeft (staat ook zo aangegeven op de cover), dus geen HD-audio!!!

  19. #2344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    En een degelijke release. Hoofdmenu met 3 keuzes voor het geluid. Ook het beeld zag er goed uit.
    Goed om te horen. Staat het op een BD25 of hebben ze zelfs een BD50 gebruikt? Welke maatschappij is het?
    Ben wel benieuwd naar deze film om eerlijk te zijn, misschien morgen maar ff naar de MM of ff checken wat we in de videotheek gedaan hebben. Kan het me niet herinneren, dus dat zal geen BD zijn en misschien niet eens de DVD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van DVD Outlet:



    Ik moet helaas melden dat de disc een Engelse Dolby Digital 5.1 track heeft (staat ook zo aangegeven op de cover), dus geen HD-audio!!!
    Staat er verder nog wat interessants op, behalve de film?

  21. #2346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Staat er verder nog wat interessants op, behalve de film?
    Nee.

  22. #2347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Goed om te horen. Staat het op een BD25 of hebben ze zelfs een BD50 gebruikt? Welke maatschappij is het?
    Ben wel benieuwd naar deze film om eerlijk te zijn, misschien morgen maar ff naar de MM of ff checken wat we in de videotheek gedaan hebben. Kan het me niet herinneren, dus dat zal geen BD zijn en misschien niet eens de DVD.
    De maatschappij is TDM Entertainment. Dat van die BD25 heb ik niet bekeken.

  23. #2348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De maatschappij is TDM Entertainment. Dat van die BD25 heb ik niet bekeken.
    Dank je wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #2349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dank je wel.
    Ik zie wel dat dit geen nieuwe distributeur is maar TDM heeft vooral documentaires en zo uitgebracht. Maar dit zou hun eerst Blu-ray zijn.

  25. #2350

    Standaard

    Bij bol hebben ze nu wel wat redelijke prijzen...

    Deze twee heb ik al gezien:





    En ik hoop dat onderstaande een stuk beter is dan Mr & Mrs Smith, die ik echt verschrikkelijk vond...zelden een film gezien die zo hard probeerde om grappig en gevat te zijn en het niet was.


Pagina 94 van 101 EersteEerste ... 4484909192939495969798 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •