De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Death Becomes Her

  1. #1

    Standaard Death Becomes Her

    In Duitsland verschijnt op 17 januari 2014 Death Becomes Her van regisseur Robert Zemeckis op Blu-ray. Koch Media brengt de Blu-ray uit.



    Extra's
    Featurette
    Behind the scenes
    Theatrical trailer
    TV clips
    Photo gallery
    Comments from the cast & crew
    Ondertitels
    Duits en Engels
    Geluid
    Duits DTS-HD Master Audio 2.0
    Engels DTS-HD Master Audio 2.0

    http://www.kochmedia-film.de/blu-ray...r_gut_blu_ray/

  2. #2

    Standaard

    Vreselijk dat ze nooit de oorspronkelijke titels kunnen aanhouden

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vreselijk dat ze nooit de oorspronkelijke titels kunnen aanhouden
    Dat heeft alles te maken met het feit dat in Duitsland (en in tal van andere landen) films nagesynchroniseerd worden en ook zo in de bioscopen verschijnen. En dan past een titel in de betreffende landstaal beter dan de originele titel. Zelfs bij ons gebeurt dat regelmatig, met name met films uit exotische landen. Maar ook bijv. met 'kinder'films als Verschrikkelijke ikke. En ik ken Duitse films die in de UK op Blu-ray verschenen zijn onder een Engelse titel. Dat is net zo raar. Maar het zou inderdaad voor ons Nederlanders aardiger zijn als ook de originele titel op de hoes vermeld zou worden of de originele titel op de andere kant van een zogenaamde Wendecover.
    Ik kan er niet zo mee zitten, mij gaat het toch altijd primair om de film. Als er bij een film maar een taalspoor in de originele taal bij zit, aangevuld met het liefst Nederlandse of Engelse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Je moet niet vergeten dat deze uitgave gemaakt is voor de Duitse markt. Dat wij als Hollander vervolgens gaan importeren moeten we zelf weten, maar verwacht dan geen Nederlandse ondertitels en dergelijke. Als ze erbij zitten is dat natuurlijk mooi meegenomen.

  5. #5

    Standaard

    Nee, dat verwacht ik ook helemaal niet. Het is al mooi dat deze op Blu-ray uitkomt, en Engelse of Duitse ondertitels is mij om het even, al heb ik een lichte voorkeur voor Engels in dit geval.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •