Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin

    Als me mijn geheugen voor de nederlands / franse taal niet in de steek laat, wil Picot zoveel zeggen als een fijn gekartelde band voor garneringen en versieringen.
    Je moet er maar opkomen!
    Hij heeft toch ook een kartelrandje? Helemaal niet zover gezocht dus. Ik heb op dit moment nog geen vaststaande mening over dit apparaat. Ik kan er pas echt over oordelen als ik hem ff heb mogen aanraken en van alle kanten heb mogen bekijken.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak

    Hij heeft toch ook een kartelrandje? Helemaal niet zover gezocht dus.
    Precies. Ze hadden wat mij betreft heus verder mogen zoeken. Doet me denken aan zo'n grote, witte villa waar dan boven de deur plechtig Casa Blanca staat geschreven. Of dat je een boek schrijft met de titel Livre.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony

    Deze speler is niet compleet want hij mist een scart aansluiting, das gewoon dom. ( de meeste mensen gebruiken toch scart )
    Ja, hier wel. In Amerika daarentegen kennen ze dat door Fransen in en aan elkaar geknoopte ding niet eens.
    Trouwens de meeste ietwat goedkopere DVD spelers moeten het zonder scartaansluiting stellen. Ook de Sony's DAV-500, 550, 800 en 880 all in a box installaties hebben geen scart. (Helaas)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Ik begrijp wat je bedoelt bij dit dvd-spelertje maar een imac is al wel compleet, alleen niet uit te breiden...
    De vergelijking gaat ook niet voor 100% op.

    Trouwens mooi datter nu ok G4´s in iMac´s worden gestopt. Klasse Apple!

  5. #30

    Standaard

    Om weer even on-topic te komen...
    Ik vind het wel een erg leuk spelertje als aanvulling op de Star Trek boxen...

  6. #31

    Standaard

    Geen SCART?? Wat ligt hier dan voor mijn neus? Kwam toch uit de doos van de Picot?!?!? Gaat wel een set tulpstekkertjes in van de Picot, maar is volgens mij toch echt een scart.

    Of heb ik het nu mis????


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toine de Laet
    Geen SCART?? Wat ligt hier dan voor mijn neus? Kwam toch uit de doos van de Picot?!?!? Gaat wel een set tulpstekkertjes in van de Picot, maar is volgens mij toch echt een scart.

    Of heb ik het nu mis????

    Da´s gewoon een composiet aansluiting met een SCART adaptor. Dus geen volwaardige SCART connectie.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •