De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters University (Blu-ray)

    Monsters University (Blu-ray)

    Leuke prequel van de succesvolle Pixar-animatiefilm uit 2001.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    3/10 is wel érg royaal voor de extra's, als je weet dat die op een andere versie wél staan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    3/10 is wel érg royaal voor de extra's, als je weet dat die op een andere versie wél staan.

    Ja vind ik toch ook wel een beetje flauw. Bespreek dan de 3D versie. Maar in de review hier lijkt de persoon in kwestie ook niet te snappen dat de bonus disc bij ons bij de 3D versie zit...

  4. #4

    Standaard

    Op het gebied van extra’s stelt de BD-uitgave van Monsters University teleur, met slechts twee extra’s (een korte animatie en commentaartrack). Dit terwijl er in het buitenland, bijvoorbeeld Amerika, een Collectors Edition BD-uitgave te koop is die een extra disc bevat die vol staat met aanvullend materiaal.
    Qua extra’s komen we er bekaaid vanaf. Wat dat betreft is het jammer dat Disney niet ook hier, net als in Amerika, de uitgebreide Collectors Edition heeft uitgebracht.
    Als je de bonus disc wilt, moet je net als bij Brave de 3D versie kopen. We mogen blij wezen dat deze mogelijkheid er is, want bij Cars 2 was dat niet het geval.

    Bron: dvdcompare



    DISC THREE
    "Campus Life" featurette (15:14)
    "Story School" featurette (8:38)
    "Scare Games" featurette (4:30)
    "Monthropology" featurette (5:47)
    "Welcome to MU" featurette (6:09)
    "Music Appreciation" featurette (7:29)
    "Scare Tactics" featurette (5:16)
    "Color and Light" featurette (5:16)
    "Paths to Pixar: MU Edition" featurette (7:40)
    "Furry Monsters: A Technical Retrospective" featurette (5:02)
    Deleted scenes
    - Play all (22:04)
    - Director intro (0:51)
    - Rivalry (4:45)
    - Recon (3:13)
    - Movie night (4:18)
    - Drama class (8:55)
    Promo picks
    - Monsters mash up (4:01)
    - College campaign
    - - College commercial (0:32)
    - - March madness (0:27)
    - - Admissions (1:33)
    - Theatrical campaign
    - - Teaser trailer (1:10)
    - - Back then (2:25)
    - - One night (1:10)
    - - Japan trailer (2:23)
    Set flythroughs
    - Play all (6:25)
    - The campus (2:06)
    - The scare school (1:15)
    - Frat row (1:15)
    - The OK house (1:48)
    "Art Gallery" interactive gallery (335 images)
    Danish, Dutch, English, English HoH, Finnish, French, German, Italian, Norwegian, Portuguese, Russian, Spanish and Swedish subtitles
    Laatst aangepast door pietdvd : 13-11-2013 om 17:54

  5. #5

    Standaard

    Dan heb ik blijkbaar het geluk dat ik de 3d versie heb gekocht.

  6. #6

    Standaard

    Koen, wil je de recensie aanpassen, want zoals hierboven al opgemerkt is, is de bonus disc wel degelijk uitgebracht in Nederland. Echter alleen bij de 3D-versie, maar hij is dus wel verkrijgbaar en dat blijkt niet uit de recensie.

  7. #7

    Standaard

    Raar dat men bij Monster University bij de 3D wel een bonus disc steekt en dat niet deed bij de 3D versie van Monsters & Co.
    Rare en onmogelijk denkbare strategie van Disney...
    Moet ik nu dus toch de 3D versie van MU aanschaffen om ietwat deftige extra's te hebben, terwijl ik de 3D niet hoef.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Koen, wil je de recensie aanpassen, want zoals hierboven al opgemerkt is, is de bonus disc wel degelijk uitgebracht in Nederland. Echter alleen bij de 3D-versie, maar hij is dus wel verkrijgbaar en dat blijkt niet uit de recensie.
    Je hebt gelijk, dit staat niet duidelijk in de recensie. Ik heb hem aangepast. Bedankt voor de opmerking!

  9. #9

    Standaard

    Ben benieuwd naar dat probleem met het geluid; Totall recall (nieuwe versie) had dit ook en het geluid via die andere route (PCM) is (voor mij) geen optie omdat IMHO het geluid slechter is; heb gisteren de 3D versie besteld bij Saturn, dus afwachten. Wel weer behoorlijk vaag dit, bij VHS had je dit gezeik nooit
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar dat probleem met het geluid; Totall recall (nieuwe versie) had dit ook en het geluid via die andere route (PCM) is (voor mij) geen optie omdat IMHO het geluid slechter is; heb gisteren de 3D versie besteld bij Saturn, dus afwachten. Wel weer behoorlijk vaag dit, bij VHS had je dit gezeik nooit
    Ik heb geen drop outs gehad(2D versie) en mijn receiver is daar wel extreem gevoelig voor, want ik heb dat met eerdere Dolby True HD tracks wel eens een enkele keer gehad en daar door niemand anders melding van is gemaakt.
    Laatst aangepast door peptalk : 19-11-2013 om 16:43
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar dat probleem met het geluid; Totall recall (nieuwe versie) had dit ook en het geluid via die andere route (PCM) is (voor mij) geen optie omdat IMHO het geluid slechter is; heb gisteren de 3D versie besteld bij Saturn, dus afwachten. Wel weer behoorlijk vaag dit, bij VHS had je dit gezeik nooit
    Ik heb dit probleem wel met de 3d versie
    blijkbaar is het idd opgelost met pcm maar dit moet ik nog testen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #12

    Standaard

    Ik had het over de 2D versie, om vergissingen te voorkomen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    vandaag binnen en helaas, heb dropouts; 2D disc, begint bij het moment dat Mike naar de universiteit gaat....

    deze gaat dus terug naar Saturn, hoewel het probleem bij Disney ligt; wat een gedoe weer zeg, hebben UK/USA versie dit probleem ook ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #14

    Standaard

    Geen last gehad van audio dropouts oo de 2D disc (Engelse audio).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    vandaag binnen en helaas, heb dropouts; 2D disc, begint bij het moment dat Mike naar de universiteit gaat....

    deze gaat dus terug naar Saturn, hoewel het probleem bij Disney ligt; wat een gedoe weer zeg, hebben UK/USA versie dit probleem ook ?
    Je bent niet de enige met dit probleem, en als je wat Googled kom je er nog veel meer tegen.

    Heb het ook, mensen met plastic zullen er wel weer geen last van hebben, heb je een knappe setup, krijg je deze troep van nu ook Disney..... die dachten
    zeker wat Sony kan met Total Recall dat kunnen wij ook met Monsters.......

    Lijkt wel of ze de schijf bij dezelfde schijfverprutser hebben laten verprutsen...... daar koop dan toch geen origineel voor

    Wil je kwaliteit krijg je troep
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Ook geen last van dropouts...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je bent niet de enige met dit probleem, en als je wat Googled kom je er nog veel meer tegen.

    Heb het ook, mensen met plastic zullen er wel weer geen last van hebben, heb je een knappe setup, krijg je deze troep van nu ook Disney..... die dachten
    zeker wat Sony kan met Total Recall dat kunnen wij ook met Monsters.......

    Lijkt wel of ze de schijf bij dezelfde schijfverprutser hebben laten verprutsen...... daar koop dan toch geen origineel voor

    Wil je kwaliteit krijg je troep
    Wat ik begreep is dat het komt door het gebruik van de True HD i.p.v. DTS HD Master codec; echter omdat ik de dropouts niet bij elke True HD track heb is het ook nog iets specifieks in die van de Monsters U disc; Total Recall is ook een True HD codec dus verhaal kan kloppen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #18

    Standaard

    Dolby TrueHD kan blijkbaar niet overweg met bitstream. Als je je speler op PCM zet dan heb als het goed is geen problemen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dolby TrueHD kan blijkbaar niet overweg met bitstream. Als je je speler op PCM zet dan heb als het goed is geen problemen.
    vreemde is dus dat ik niet bij alle True HD tracks dropouts heb: en inderdaad kun je speler op pcm zetten maar bij Total Recall en in mindere mate bij Monsters U was het geluid minder; moest ook volume flink hoger zetten bij PCM
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Audio drop-outs bij Dolby zijn soms al zo oud als de weg naar Rome - nou wellicht iets jonger! Vroeger zorgde de 5.1 EX flag al voor audio drop-outs bij diverse Dvd's zoals Jurassic Park 3. Steeds moest de Receiver weer een update krijgen om het probleem op te lossen. Wellicht is iets dergelijks ook nu weer het geval. Is het toevallig niet zo dat het alleen bij 7.1 True HD een probleem is. Wellicht ook niet, maar moest daar wel steeds aan denken. Wellicht niet eens een Disney probleem, maar een Dolby probleem.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Audio drop-outs bij Dolby zijn soms al zo oud als de weg naar Rome - nou wellicht iets jonger! Vroeger zorgde de 5.1 EX flag al voor audio drop-outs bij diverse Dvd's zoals Jurassic Park 3. Steeds moest de Receiver weer een update krijgen om het probleem op te lossen. Wellicht is iets dergelijks ook nu weer het geval. Is het toevallig niet zo dat het alleen bij 7.1 True HD een probleem is. Wellicht ook niet, maar moest daar wel steeds aan denken. Wellicht niet eens een Disney probleem, maar een Dolby probleem.
    Denk inderdaad Dolby probleem daar Total Recall een Sony uitgave is; wist niet van die eerdere problemen, bizar dat het nu weer plaatvind
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #22

    Standaard

    Total Recall kan ook komen door of te maken hebben met seamless branching.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Een en al dropouts de 2D BD Dolby True HD track op mijn Onkyo 5010, meerdere dropouts per minuut. Vele malen erger dan Total Recall, nog niet eerder zo extreem gehad. Na 15 minuten kijken al zo'n 30 of 40 gehad. Knap waardeloos en totaal niet luisterbaar.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •