De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Basic Instinct (EU) audioproblemen

    Heeft iemand de NL of de UK versie in bezit en problemen met de audio? Er zou naar schijnt problemen zijn met een van de kanalen die niet goed gemixed is. Veel vind ik over het probleem niet terug op het net, buiten op blu-ray dot com waar een reviewer het probleem uitlegt.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de UK-versie, maar er is mij niets bijzonders opgevallen. Maar neem mij vooral niet als maatstaf, want ik speel de audio gewoon op normale luidsterkte af en niet zo achterlijk hard als in de bioscoop.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb de UK-versie, maar er is mij niets bijzonders opgevallen. Maar neem mij vooral niet als maatstaf, want ik speel de audio gewoon op normale luidsterkte af en niet zo achterlijk hard als in de bioscoop.
    Dat is nou net het probleem. Ik heb zelf de blu-ray in mijn speler gehad en buiten dat het geluid wat te zacht gemixed is vind ik er ook niets ergs of fouts aan.
    Morgen heb ik de nieuwe NL versie binnen en ga deze eens vergelijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •