Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Volgens mij is deze film PR meer gebaseerd op de "Robot Jox" reeks (Robot Jox 2 + Robot Wars) http://www.youtube.com/watch?v=8Kd642Ix5ks
    http://www.youtube.com/watch?v=vUxDmKFCD2o

    Let ook eens op de scene uit Robot Jox, waar de bestuurder de vuist in hand slaat, deze is 1 op 1 gekopieerd naar PR....
    Er is vooral goed gekeken naar Japanse Manga/Anime bij de ontwikkeling van de film,maar ze hebben niet direct voor die stijl gekozen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er is vooral goed gekeken naar Japanse Manga/Anime bij de ontwikkeling van de film,maar ze hebben niet direct voor die stijl gekozen.
    Inderdaad, terwijl ze bij Pacific Rim wel met Japanse stijlen en archetypes werken.

  3. #28

    Standaard

    Als ik die pakken zie van die Mech bestuurders,moet ik ook erg aan Vanquis,Crysis en Dead Space [games] denken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-11-2013 om 09:49

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Moet je het wel aangeboden krijgen ( in de bios dan). Als het niet gemaakt wordt valt er weinig te kiezen
    Er worden jaarlijks over de hele wereld fantastische films gemaakt en uitgebracht. Misschien moet je je horizon verbreden. Hollywood is een beetje de weg kwijt de laatste jaren, maar door films als Gravity en Captain Philips heb ik de moderne Amerikaanse film nog niet helemaal afgeschreven.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij hebt dit jaar veel slechte films gezien,of vergis ik me ?
    Best wel.
    Toppers van 2013 ; Prisoners, kick-ass 2, only god forgives, The Purge en dan heb ik The Hunger Games 2, Gravity, Carrie en You're Next nog niet gezien. Dus ook best wel een aantal goede
    De blockbusters/big budget films vallen dit jaar gewoon heel erg tegen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Best wel.
    Toppers van 2013 ; Prisoners, kick-ass 2, only god forgives, The Purge en dan heb ik The Hunger Games 2, Gravity, Carrie en You're Next nog niet gezien. Dus ook best wel een aantal goede
    De blockbusters/big budget films vallen dit jaar gewoon heel erg tegen.
    Ik besteed ook geld/tijd aan het gamen dus ik heb veel blockbusters nog niet gezien,maar dat komt wel goed.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik besteed ook geld/tijd aan het gamen dus ik heb veel blockbusters nog niet gezien,maar dat komt wel goed.
    Gamen is ook belangrijk......................het is allemaal zo ontzettend leuk

  8. #33

    Standaard

    Op het einde van de credits worden Ray Harryhausen and Ishiro Honda geëerd. Harryhausen is bekend van zijn stop-motion technieken en Honda vanwege de oude Godzilla films. Pacific Rim oogt ook vooral als een kruising tussen Japanse Mecha en Godzilla. Er zitten ook ontzettend veel referenties in naar die films.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 28-11-2013 om 18:58

  9. #34

    Standaard

    Geniaal deze film !
    Het verhaal is dun maar goed genoeg voor een film als deze want wat je krijgt is spektakel van de bovenst plank.

    -Belichting in de film is erg mooi gedaan een geeft de film echt een eigen smoel.[Bij Hellboy deed Del Toro dat ook zo mooi]
    -Details zoals beschadiging van ijzer en meer van dat soort dingen zijn erg goed gedaan.
    -Del Toro is een meester.

    9/10
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-02-2014 om 13:21

  10. #35

    Standaard

    Sorry hoor, maar deze film verdient echt dit cijfer totaal niet.. Het was echt een bout-film van hier tot tokyo.. 1 van de enige films dat ik echt bijna dacht om maar weg te gaan (zeker na die EMP pulse van dat monster waarbij heel de stad down is en dat zij dan doodleuk zeggen, "oh but it isn't a problem for our 'droid' as it's analog", nou toen zakte echt mn broek gewoon af.. naast het feit dat het hele 'sliding' gewoon te achterlijk voor woorden was, de meest idiote manier om zo'n robot te besturen, en dan al helemaal omdat eerst zeggen ze dat eigenlijk alleen tweelingen/broers & zussen etc geschikt zijn, maar later doodleuk gewoon 2 compleet onbekende bij elkaar zetten.. ohja, en neuroconnection, en dan toch nog de boel moeten bedienen met knoppen? helaas was dat hele sliding/neuroconnection juist waarop de drama zich baseerde, en daarmee maakte het de film zooooo slecht... Hadden ze gewoon de besturing wat meer in realiteit gestopt zoals bv bij gundam etc, dan was het een stuk beter geweest.. Het zag er namelijk wel allemaal best cool uit, maar doordat het verhaal zo extreem slecht was (hell ik vond bijna nog dat The Asylum atlantic rim een beter verhaal had (nouja, ok, dan, dat is ook weer een beetje overdreven), haalde het voor mij echt de hele film naar beneden, ik had van Del Toro toch meer verwacht dan deze prut, hadden ze een beter script geschreven dan had de film echt geniaal kunnen zijn.. Had liever gezien datie Hellboy 3 had gemaakt..
    En ja, ik vindt juist godzilla/mech films zeer leuk om te kijken, heb dan ook bijna alle godzilla films en een hele zwik mech films.. Nou als ze nou eens een big budget remake zouden maken van bv Gunhedda, DAT zou ik kicke vinden.. Of een life-action van gundam zou ook vet zijn..

  11. #36

    Standaard

    Lekkere spektakel film die me aan de bank kon kluisteren, was weer eens iets anders ook al moet je natuurlijk met dit soort films eea met een zak zout nemen.

    Beeld en geluid Oke, al vond ik het K.. dat de Engelse track niet in 7.1 was dat was een puntje aftrek, voor de rest zal ik niet moeilijk over deze film doen,
    hij heeft me prima vermaakt en daar gaat het uiteindelijk toch om.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •