De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: [SLOTJE] verkocht!

  1. #1

    Standaard [SLOTJE] verkocht!

    Even peilen of hier interesse in is. Ik heb de X-Men Adamantium Collection gekocht en daarbij los de X-Men Trilogy, X-Men First Class en The Wolverine 3D om het geheel compleet te maken.

    Nu heb ik van de Trilogy alleen de extra's schijven nodig, van First Class de dvd en van The Wolverine alleen de 3D disc en de Extended disc.
    Van de Trilogy en First Class heb ik dus de films zelf over en van The Wolverine de 2D TC.

    Iemand daar interesse in? Ik moet een richtprijs geven dus ik dacht zo'n € 7.50 voor de Trilogy en € 2,50 p.s. voor First Class en The Wolverine. Ze komen allemaal met case, bij de Trilogy heb je dus wat ruimte over, bij First Class en The Wolverine krijg je een 1-disc case maar verder uiteraard met originele inlay en slipcase.

    Prijs komen we wel uit, ik sta ook open voor een ruil.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-11-2013 om 14:04

  2. #2

    Standaard

    Op zich heb ik wel interesse, ik zal je een PM sturen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Heb je The Wolverine nog?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Met dank voor alle (onverwachte) interesse, maar Pepijn heeft de gehele set overgenomen. Deze kan dicht!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •