Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 344 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De cover zelf zegt alleen Duitse ondertitels.
    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...tch_subversion

    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...ion_neuauflage

  2. #277

    Standaard

    Man in love..6/10 ....Hwang Jun Min is een van mijn favorite akteurs maar hij verdient een betere film als deze.Het begint okee waneer een crimineel valt op een meisje en wil het rechte pad gaan volgen.Dit hebben wij gezien in meerdere Koreanse films, niet altijd slecht, maar deze eindigd in een brok melodrama.

    Minari...7/10...Koreanse film die afspeelt in Amerika.Het is een leuke familie drama en is het schijnt een kanshebber voor een oscar in 2021.Dit snap ik niet maar ja, wie weet met oscars.

    The Net...8/10...Uitstekende film van Kim Ki Duk over een visserman uit Noord Korea die per ongeluk aanspoelt in Zuid Korea. Hij wil terug naar zijn familie maar dat gaat niet zo makkelijk. Het laat zien hoe triest het situatie daar is en dit is een van zijn beste fims in mijn mening. Een grote verlies voor het film wereld.

    Missing Woman..7/10..Prima verhaal over het ontvoeren van een baby en de zoektocht van de moeder.

    Moonlit Winter...8.5/10..Prachtige liefdes verhaal over een verloren liefde en een verloren leven. Dit soort film is de reden waarom ik zoveel van films uit Korea hou.
    Laatst aangepast door vince curtin : 02-03-2021 om 18:00

  3. #278

    Standaard

    Red Family...7.5/10 Een familie spionnen uit Noord Korea moeten verschillende opdrachten uitvoeren in Zuid Korea.Goede verhaal en een prima film.

    Sunshine love...3/10 Flauw zwakke Romcom.

    The woman who ran..4/10 Bijna niks gebeurt in deze film maar er word enorm veel gepraat.Ik viel bijna in slaap

    What happened to Mr Cha..3/10 Deze film kwam van Netflix en Ik weet niet wat ik naar gekeken heb.Vreselijke vervelende mensen in een draak van een film.

    Deliver us from Evil..8/10 Een sort mengsel tussen Taken en Man on fire maar dan op zijn Koreanse.Harde Aktie en Hwang Jun Min in het hoofdrol dus dat zit goed.Prima film.

  4. #279

    Standaard

    Voice of silence..7.5/10 Verhaal van een ontvoerd meisje met heel goed akteerwerk en mooie beelden van het koreanse platteland. Een aparte film die Ik heel goed vond.

    Thread of lies...8/10 Mooie film die verteld het verhaal van een schoolmeisje die gepest is en zelfmoord pleegt. Om achter te komen waarom zij dit gedaan heeft is de missie van haar zus.

    The Pension...6.5/10 Vier verschillende verhalen die plaats vind in een motel op het platteland. Redelijk maar niks speciaal in mijn optiek.

    Asura City of madness...8.5/10 Geweldadig en donker verhaal met een top cast. Niemand is te vertrouwen en er zijn geen helden in dit stad. Topper !!!

    My Sassy Girl...9.5/10 Opnieuw gekeken na een jaar of vijf omdat Ik de bluray gekocht heb. Nog steeds een prachtige film. Alles klopt, de akteurs, de sfeer, de humeur en vooral de muziek.Een van de grootste redenen waarom ik fan was geworden van Koreanse films

  5. #280

    Standaard

    Bluray-disc.de zit er wel vaker naast, heb ik gemerkt.

    Zo beweren ze bv. dat er geen NL subs op de blu-ray van Trollhunter staan, maar die staan er wel op.

    Op de blu-ray cover van The Witch: Subversion staat echter alleen Duitse subs aangegeven.

    De heruitgave komt met een extra film 'Swordbrothers' en die heeft wel NL subs, maar The Witch: Subversion niet.

  6. #281

    Standaard

    Mijn USA The Witch: Subversion speelt overigens gewoon af op mijn regio B Pana speler, terwijl er wel regio A op de hoes staat.

  7. #282

    Standaard

    Samjin company english class...4/10 Flauw Komedie over drie kantoor meisjes met een groene boodschap...zeer zwaak en niet grappig in mijn mening.

    The Vanished...6/10 Verhaal van een moord en wraak met een twist die ik zag aankomen.Ik vond het niet slecht !!

    Hello Ghost..7/10 Leuke komedie met Tae-Hyun Cha van My sassy girl. Verhaal is eigenlijk heel slim en het einde vond Ik heel goed.

    The Swordsman...8/10 Mooi gefilmed met uitstekende vecht scenes.Verhaal van een man die bijna blind is maar moet vechten om zijn dochter te bevrijden.Prima aktiefilm.

  8. #283

    Standaard

    I have a date with Spring...7/10 Zeer aparte film met verschillende verhalen over aliens die mensen bezoeken. Wel interessant !!!

    Killed My Wife...6.5/10...Een man wordt wakker met een kater en ondekt dat zijn vrouw vermoord is en dat hij het gedaan heeft ..of niet !!

    Love Fiction...6/10 Een romcom over en schrijver die wel redelijk grappig is.

    Missing you..8/10 Misdaad film met een wraak element en een goed gespeeld slechterik, altijd belangrijk

  9. #284

    Standaard

    Montage..8/10...Verhaal van een ontvoerd kind en de wraak van een moeder. Prima verhaal, sterk gespeeld.

    My little brother....7/10 Familie drama met een hoop melodrama maar blijft leuk om te kijken.

    Miss Baek...8.5/10 Gekeken voor de tweede keer maar nu op bluray. Heftige verhaal over kinder misbruik met een heel goed cast.Zeer sterke film.

    Okay Madam...7/10 Leuke komedie over een Noord Koreanse geheim agent die in Zuid korea woont. Vaak heel silly maar Ik vond het zeer grappig

    Spirits Homecoming..9/10 Prachtige film over comfort meisjes die misbruikt word door het Japanse leger. Heel triest en het verhaal vind plaats in twee verschillende tijden.

  10. #285

    Standaard

    Sunflower....8/10 Prima gangster film over een jongen die probeert een normale leven te hebben na zijn gevangenis straf.Natuurlijk word dat heel lastig en leid tot een explosie van geweld.

    Parasite....9/10 Tweede keer gekeken en het is zeker de oscar waard.Ik vond het nu zelfs better dan in de bioscoop.Het is de verhaal van een familie oplichters die het leven overnemen van een rijke familie.Blijft een uitstekende film in elke opzicht.

    ILLang the wolf brigade...5/10 Zeker mooi gemaakt Sci-fi met heel goede aktie scenes maar de verhaal liet mij helemaal koud.

    Marionette....6.5/10 Verhaal over cyber bullying die schijnt een grote probleem te zijn in Korea. Begin is heel goed maar het eind vond ik niet zo sterk.Akteerwerk is wel goed.

  11. #286

    Standaard

    Night of 7 years...8/10.Soort Koreanse film-noir over een foute beslissing en de wraak van een vader. Heel mooi gefilmed en sterk akteerwerk. Aanrader !!!

    Snatch up ( money bag)...5/10 Verhaal van verschillende mensen op jacht naar een tas vol geld. Het is een komedie met een paar grappige momenten maar niet meer.

    The Accidental detective 2 in action.....4/10 Niet heel grappig en niet veel actie.Genoeg gezegd

    The Age of blood....6/10 Prachtige Zwaard gevechten, heel mooi gefilmed maar de verhaal is vrij simpel.Een vervallen krijger moet zijn koning beschermen en krigt aardig wat te verduren !!!

    The Classified file...7/10 Een detective moet samenwerken met een waarzegster om een ontvoerd meisje te vinden. Gebaseerd op een waargebeurde verhaal in de jaren zeventig.
    Prima film met twee top akteurs.

  12. #287

    Standaard

    Wat een tempo van kijken Vince .....

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een tempo van kijken Vince .....
    Ja JP, je moet wat doen als bioscoop, concerten en zelfs in de kroeg zitten allemaal niet meer mag in deze gekke dagen (Maar binnenkort wel hopelijk ) Ik heb ook besloten om behalve nieuwere films ook klassiekers waarmee ik ben begonnen opnieuw te bejijken en mijn eerste is :

    A Bittersweet life...9.5/10 Een gangster wordt gevraagd om op de vriendin van zijn baas te passen maar dat gaat niet zo makkelijk. Veel geweld maar gedaan met totaal style en dit blijft een van mijn favorite films uit Korea.Lee Byung-Hun en Jung-Min Hwang zijn twee geweldige akteurs en beide schitteren in deze film. Verhaal is simpel maar style heerst.

    Moonfishing in Aewol..7.5/10 Mooie film gemaakt op het prachtige Jeju Island.Verhaal gaat over een meisje die haar vriend verliest in een ongeluk en hoe zij probeert overheen te komen.Zij krijgt bezoek van zijn beste vriend en het is mooi om te zien hoe ze beide omgaan met hun verlies.Trieste maar fijne film.

    Glass Garden...4/10 Een film met mooie beelden en een flinke budget maar Ik vond het een belachelijk verhaal.Jammer !!

    Lucky Chan Sil ...5/10 Film gaat over de neergang van een film producer die haar baas kwijt raakt.Een intieme film met veel gepraat maar Ik vond het niet bijster interessant.

    Mr Go.....7/10 Een film over een gorilla die van China reist om honkball te spelen in Korea met Oh danny boy als theme muziek!!!. Je zou denken dat de persoon die dit verzint is aan de drugs of heeft ze zwaar nodig Het is een familie film en je weet wat gaat gebeuren maar het is zo goed gedaan dat Ik wel van genoten heb.CGI is top hier.
    Laatst aangepast door vince curtin : 06-05-2021 om 12:24

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    ILLang the wolf brigade...5/10 Zeker mooi gemaakt Sci-fi met heel goede aktie scenes maar de verhaal liet mij helemaal koud.
    Misschien bevalt het origineel je wat beter.


  15. #290

    Standaard

    Misschien bevalt het origineel je wat beter.

    Bedankt , Ik heb het gevonden and Ik ga het proberen

    gr, Vince.

  16. #291

    Standaard

    JSA...9/10 ...Gekeken weer na een jaar of twentig ..Blijft nog steeds een geweldige film. Twee soldaten zijn gedood aan de grens tussen Noord en Zuid Korea en het verhaal gaat over het uitzoeken hiervan.Heel goed akteerwerk en het is grappig om een heel jong Kang-ho Song te zien.

    My Dictator...7.5/10 ..Prima film over een arme akteur die uitgekozen is om Kim Il Sung te spelen in een soort rol-spel met de president van Zuid Korea. He gaat volledig op in zijn rol te koste van alles in zijn eigen leven en dit heeft een enorm effekt op zijn zoon.Interessante film met een goede verhaal.

    Passing Summer...3/10 ..Twee echtparen blijven in een guest house op Jeju island en er gebeurt bijna helemaal niks. Einde verhaal

    Night in Paradise...8/10..Ik was een beetje huiverig toen ik zag dat deze van Netflix was maar het kwam als een mooie verassing. Gangster pleegt een moord in opdracht van zijn baas en word naar een island gestuurd voor zijn eigen veiligheid.Wat volgt is heel geweldadig met een mooie einde.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    JSA...9/10 ...Gekeken weer na een jaar of twentig ..Blijft nog steeds een geweldige film. Twee soldaten zijn gedood aan de grens tussen Noord en Zuid Korea en het verhaal gaat over het uitzoeken hiervan.Heel goed akteerwerk en het is grappig om een heel jong Kang-ho Song te zien.
    Blijft inderdaad een erg goede film!

  18. #293

    Standaard

    A tale of two sisters ..9/10 Weer een film die ik heel lang geleden zag.Ik vond het nog steeds een prachtige film met een heel creepy sfeer dat zeer mooie gemaakt was.

    Memories of Murder....9.5/10 Tweede film van Bong Joon Ho en nog steeds mijn favoriet.Ik heb gekeken naar de nieuwe criterion Bluray en ik lees verschillende meningen hierover op meerdere forums.Het is zeker heel groen en een beetje donker maar zo een goede film kunnen ze niet verpesten volgens mij.Het is het verhaal van de jacht op een serial killer door drie detectives in de jaren tachtig.Er zijn heel goede extras met interview en een 30 minuten duren vroege film van Ho.MoM is een top film in elke opzicht.

    Parasite....9/10 Hier heb Ik ook de criterion bluray van en Ik heb het gekeken in zwart/Wit. Lijkt een andere film en leuk om het zo te bekijken.Weer heel goede extras met veel interviews en een mooie verpakking.Een waardige oscar winnaar.
    Laatst aangepast door vince curtin : 08-05-2021 om 20:44

  19. #294

    Standaard

    Taegukgi....9.5/10 In mijn mening een van de beste oorlogsfilms ooit gemaakt. Het verhaal van twee broers die vechten aan verschillende kanten tijdens het oorlog in Korea.Het laat goed zien hoe gek oorlog is en het is prachtig gemaakt.Een topper

    My wife is a gangster...7/10 Leuke komedie over een vrouwelijke gangster baas die een beetje van een sukkel uitkiest om mee te trouwen omdat haar doodziek zuster dat wil.Grappige situaties in combinate met heel goed gedaan vecht scenes maken dit echt de moiete waarde.

    Circle of Atonement...6/10 Een wraak film over een politie detective die ondekt dat een leraar die een verhouding met zijn dochter heeft is misschien een moordenaar.

    Sseom ( some)...5/10..Verhaal rammelt aan alle kanten en Ik was vaak de draad totaal kwijt. Het gaat over een detective, drug money en een meisje die af en toe aan Deja-vu lijd.

    Traces of love..7/10 Romantiek film over een man die zijn fiancee kwijt raakt in een explosie en een reis maakt naar haar favorite plekken in Korea. Heel mooie beelden en muziek in deze film en de simple verhaal maakt het wel sterk vind ik.

    A little Princess....7/10 Cute kids en een hoop melodrama in deze verhaal van een Oma die moet zorgen voor twee kleine kinderen terwijl zij dementia krijgt.Er zijn grappige momenten maar ook heel trieste en volgens mij zijn ze in Korea heel goed met het maken van zulke films.

  20. #295

    Standaard

    Memories of Murder hebben ze helemaal vernaggeld met die revisionist kleuren. Joon-ho Bong doet een Cronenbergje (Scanners). Vergelijk het bv eens met de Koreaanse blu-ray, die wel de natuurlijke kleuren heeft. Ik keek uit naar de Criterion release, maar ik hou het wel bij mn Koreaanse dvd.

    Echt een bizarre keuze:
    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...166632&i=3&l=0
    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...166637&i=8&l=0
    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...66643&i=14&l=0

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht

    My wife is a gangster...7/10 Leuke komedie over een vrouwelijke gangster baas die een beetje van een sukkel uitkiest om mee te trouwen omdat haar doodziek zuster dat wil.Grappige situaties in combinate met heel goed gedaan vecht scenes maken dit echt de moiete waarde.
    Deel 2 is ook heel leuk! Ik heb de DVD's nog maar blu-rays zouden welkom zijn.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Memories of Murder hebben ze helemaal vernaggeld met die revisionist kleuren. Joon-ho Bong doet een Cronenbergje (Scanners). Vergelijk het bv eens met de Koreaanse blu-ray, die wel de natuurlijke kleuren heeft. Ik keek uit naar de Criterion release, maar ik hou het wel bij mn Koreaanse dvd.

    Echt een bizarre keuze:
    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...166632&i=3&l=0
    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...166637&i=8&l=0
    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...66643&i=14&l=0
    Poeh, ik ben niet zo van de screenshot vergelijking, maar dit lijkt inderdaad wel heel erg. Ik heb gelukkig gewoon de Koreaanse blu-ray nog.

  23. #298

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een blu-ray met Engelse ondertiteling van Taegugki. Of een hele goede DVD. Iemand een aanrader?

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een blu-ray met Engelse ondertiteling van Taegugki. Of een hele goede DVD. Iemand een aanrader?
    De Duitse blu-ray heeft wel NL ondertiteling. Ze hebben 'm hertiteld naar 'Prisoners of War'.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De Duitse blu-ray heeft wel NL ondertiteling. Ze hebben 'm hertiteld naar 'Prisoners of War'.
    Dat is toch een andere film? Volgens mij is Brotherhood (zonder Nederlandse ondertiteling) de Duitse versie?

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •