Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 344 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    The Isle mag wel op bd uitgebracht worden. Zowiezo lijkt deze filmmaker wat "vergeten" de laatste jaren. Komt wellicht door de vele aantijgingen aan zijn adres vanwege sexueel overschrijdend gedrag.

  2. #252

    Standaard

    Bad Guy...8/10..Een film vol wraak en obsessie die eindigt met stockholm syndrome.Mooie film !!!

    The presidents last bang ..7/10 Verhaal van de assasinatie van de Koreanse president.

    The Coast Guard ...7/10 Waanzin tussen soldaten die wacht staan aan de coast van Korea.Heftig en goed gespeeld.

    Breath...8/10 Prachtige film over liefde en verdriet en bedroeg. Hoofdrol door Ji a Park is geweldig.

    Address Unknown....6/10 Zoveel ellende in een film word je niet vrolijk van!!! Sterk maar zwaar.

    Vince.

  3. #253

    Standaard

    Address Unknown ligt hier minimaal 7 jaar in seal op de plank. Het komt er maar niet van deze op te zetten. Toch maar eens doen.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Address Unknown ligt hier minimaal 7 jaar in seal op de plank. Het komt er maar niet van deze op te zetten. Toch maar eens doen.
    Het is een heftige film die ik je niet zou aanraden met kerst , dan liever Home alone weer

  5. #255

    Standaard

    The Wailing...9/10 Geweldige mengsel van horror en misdaad. Film heeft een goede verhaal, beetje humour en een mooie sfeer.

    Commitment....7/10 Prima verhaal over een spion met veel aktie.

    Portrait of a Gangster.( The show must go on ).....6.5/10 Song Kang-Ho is heel goed,zoals altijd in deze andere soort gangster film. Hij wil het leven verlaten maar dat gaat niet makkelijk,
    Laatst aangepast door vince curtin : 26-12-2020 om 14:01

  6. #256

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op een blu-ray van The Show Must Go On ....

  7. #257

    Standaard

    A Dirty Carnival.....8/10 Prima Gangster film met veel Aktie en een goede verhaal.

    City of violence....7.5/10 Gangster wraak film met heel goede akterende slechterik.Aktie is wel over the top maar is wel een leuke film.

    Running Wild......5/10 Veel te lang film met een verhaal zonder echt spanning. Aktie vond Ik niet best met een vervelende hoofd acteur.

    Confession of Murder....6/10 Ongeloofwaardige verhaal en dat vond Ik jammer omdat de akteerwerk was heel goed.Aktie scenes waren ook niet echt realistisch in mijn mening. Jammer omdat het had heel goed kunnen zijn.

    A Taxi driver.......10/10 Geweldige film met de uitstekende Song Kang-Ho.Dit is mijn tweede kijk beurt en het is zeker een van mijn favorite Koreanse films. Het is het verhaal van de vreselijke slachting in Gwan Ju in 1980.Een perfekt film in mijn mening.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Confession of Murder....6/10 Ongeloofwaardige verhaal en dat vond Ik jammer omdat de akteerwerk was heel goed.Aktie scenes waren ook niet echt realistisch in mijn mening. Jammer omdat het had heel goed kunnen zijn.
    Misschien bevalt de Japanse remake je beter.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    A Dirty Carnival.....8/10 Prima Gangster film met veel Aktie en een goede verhaal.

    City of violence....7.5/10 Gangster wraak film met heel goede akterende slechterik.Aktie is wel over the top maar is wel een leuke film.

    Running Wild......5/10 Veel te lang film met een verhaal zonder echt spanning. Aktie vond Ik niet best met een vervelende hoofd acteur.

    Confession of Murder....6/10 Ongeloofwaardige verhaal en dat vond Ik jammer omdat de akteerwerk was heel goed.Aktie scenes waren ook niet echt realistisch in mijn mening. Jammer omdat het had heel goed kunnen zijn.

    A Taxi driver.......10/10 Geweldige film met de uitstekende Song Kang-Ho.Dit is mijn tweede kijk beurt en het is zeker een van mijn favorite Koreanse films. Het is het verhaal van de vreselijke slachting in Gwan Ju in 1980.Een perfekt film in mijn mening.
    Ik sta even stil met kijken, kom er niet aan toe (ben ook ziek geweest). Grappig, ik heb al deze films (behalve Running Wild) wel al gezien en op blu-ray.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Misschien bevalt de Japanse remake je beter.
    Bedankt, Ik zal het proberen...Er was wel een origineel verhaal dus met een betere uitwerking had het een goede film kunnen zijn.
    gr, vince.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik sta even stil met kijken, kom er niet aan toe (ben ook ziek geweest). Grappig, ik heb al deze films (behalve Running Wild) wel al gezien en op blu-ray.
    Kom op JP, het is een nieuwe jaar dus weer aan de bak

  12. #262

    Standaard

    Ik heb nog even om mijn leven te beteren .

  13. #263

    Standaard

    Mijn films uit Azie :
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  14. #264

    Standaard

    Ik heb gekeken naar :

    A Melody to remember ...7/10 Melodrama die plaats vind tijdens de oorlog in Korea met weeskinderen en muziek dus je weet hoe dat gaat

    Howling.....7/10 Tweede kijkbeurt en ik vond het nu beter. Verhaal van een wolf- Hond die wraak neemt op mensen in Soeul.

    The Great Battle.....7.5/10 Historische epic met mooi veld slagen en veel Aktie.

    Champion....7.5/10 Ma Dong Seok is heel goed in een grappige film over arm worsteling.Totaal voorspelbaar maar toch heel leuk

    Vince.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  15. #265

    Standaard

    Mooie foto's Vince! Had ik maar alles netjes bij elkaar....een deel wel, maar inmiddels ben ik alle kanten opgegaan qua verdeling wegens ruimtegebrek. Qua blu-rays zie ik heel veel bekende die ik ook heb trouwens

  16. #266

    Standaard

    Bedankt JP Ik heb veel op DVD en ik probeer om mij in te houden om films te vervangen op Bluray.In mijn mening heb Ik zelden gezien dat de verschil zo enorm groot is. Het is zeker beter in de meeste gevallen maar is dat genoeg reden om het echt opnieuw te kopen, Ik weet het niet zo..... Het is net zoals met een auto, de waarde valt zo snel en als Ik nu mijn collectie zou proberen te verkopen zou het per kilo gaan Ah well het maakt mij blij maar mijn zoon kijkt er vaak naar en vraagt wat hij straks ermee gaat doen

  17. #267

    Standaard

    Hoewel ik verschil van mening (ik vind het verschil vaak juist erg groot), zal ik zeker ook niet alles vervangen. Dat kan natuurlijk ook niet, omdat er maar een heel beperkt deel op blu-ray uitkomt . Maar titels zoals JSA, My Sassy Girl, Vengeance Trilogy, tsja, dan sla ik toch wel toe. En nieuwe titels komt ik standaard de blu-ray van. Het vervelende van de Koreaanse uitgaves is dat ze vaal gelimiteerd zijn en op=op, en als je ze dan wilt moet je hopen dat er nog een standaard uitgave komt, anders kun je de hoofdprijs betalen.
    Ach ja, we zijn lekker bezig. Ik vrees trouwens dat ik pas volgende maand weer tijd heb voor wat Koreaans, zit nu even in de series en heb er nog een paar die even voor gaan...

  18. #268

    Standaard

    The Age of shadows.....7/10 Prima verhaal die afspeelt tijden de Japanse occupatie in Korea.Goede akteerwerk.

    The Villainess......7/10 Verhaal is heel Nikita achtig maar de aktie scenes zijn geweldig.

    A Werewolf boy.....8/10 Mooie liefdes verhaal met een over de top slechterik.

    Battle of Jangsari....7/10 Goede oorlogsfim over een waar gebeurde verhaal.Aktie is goed geschoten met aardig wat melodrama ( natuurlijk)

    Extreme Job....6.5/10 Zeer populaire komedie in Korea. Grappige idee met wat momenten maar vond het geen topper.

    Beasts that cling to the straws....8.5/10 Heel goed geschreven verhaal met veel twists en turns. Zeer vermakelijk.

    Unforgettable...6.5/10 Tearjerker en coming of age movie over vijf vrienden die op een kleine Island leven.Hou de zakdoekjes in de buurt

  19. #269

    Standaard

    The spy gone North ....7.5/10..........Prima spion movie met een hele goede cast in een verhaal die gebaseerd is op de waarheid.Een prima film.

    The Admiral Roaring Currents.....7/10....Eerste uur vond ik niet geweldig maar de zee slag is super in beeld gebracht. Natuurlijk is het heel chauvinistisch maar Ik heb mij een beetje in het geschiedenis verdiept en het is een heel interessant verhaal.Ik zou deze wel in te bios willen zien.

    The Witch The Subversion ..8.5/10...Tweede kijkbeurt maar nu op Bluray.Steen goed eerste deel van een trilogie met een sterke verhaal en geweldige aktie.

    The Call...6.5...Horror film die zich afspeeld in twee tijd lijnen.Niet slecht maar het is tegenwoordig heel moeilijk om een origineel horror film te maken. Ik vond deze niet saaie ofzo maar geen topper.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    The spy gone North ....7.5/10..........Prima spion movie met een hele goede cast in een verhaal die gebaseerd is op de waarheid.Een prima film.

    The Admiral Roaring Currents.....7/10....Eerste uur vond ik niet geweldig maar de zee slag is super in beeld gebracht. Natuurlijk is het heel chauvinistisch maar Ik heb mij een beetje in het geschiedenis verdiept en het is een heel interessant verhaal.Ik zou deze wel in te bios willen zien.

    The Witch The Subversion ..8.5/10...Tweede kijkbeurt maar nu op Bluray.Steen goed eerste deel van een trilogie met een sterke verhaal en geweldige aktie.

    The Call...6.5...Horror film die zich afspeeld in twee tijd lijnen.Niet slecht maar het is tegenwoordig heel moeilijk om een origineel horror film te maken. Ik vond deze niet saaie ofzo maar geen topper.
    Dez kreeg ik pas binnen....ben nog deze maand bezig met een inhaalslag met series, en dan kan ik weer kijken . The Spy Gone North vond ik trouwens erg goed, heb 'm toen zelfs een 8,5 gegeven. Ook een hele mooie blu-ray!

  21. #271
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Welke versie van de The Witch: Subversion heb je, de US of DE versie? Lees tegenstrijdige berichten over dat de DE Splendid versie nu wel of geen NL ondertitels zou bevatten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #272

    Standaard

    Ik heb de US versie bij Amazon.com gekocht,

    Vince.

  23. #273
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK bedankt dat is duidelijk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #274

    Standaard

    Whistleblower...7.5/10 Interessante film over de jacht op een liegende wetenschapper.Goede verhaal, prima film.

    Chilsu and Mansu ..5.5/10..Een mengsel van komedie en politiek satire die kwaam een beetje gedateerde over op mij.

    Hill of freedom....4/10..Low budget relatie drama die bijna helemaal in het engels was. Ik vond er niet veel aan !!!

    The Golden Holiday...6/10..Grappige momenten in een film over een politieman die reist naar de Philippinen om een case op te lossen.

    Long live the King....6.5/10..Nog een komedie over een gangster die wilt een normale bestaan leiden voor een vrouw.Hebben wij heel vaak gezien maar is niet slecht gedaan.

    Lovers Vanished.....5/10..Zeer zwaarmoedige film over een liefdes driehoek.Hier word je niet vrolijk van.
    Laatst aangepast door vince curtin : 13-02-2021 om 18:42

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Welke versie van de The Witch: Subversion heb je, de US of DE versie? Lees tegenstrijdige berichten over dat de DE Splendid versie nu wel of geen NL ondertitels zou bevatten.
    De cover zelf zegt alleen Duitse ondertitels.

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •