Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 355 van 355 worden weergegeven.

Standaard Bohoja (aka A Man Of Reason)

Voormalig huurmoordenaar komt na 10 jaar uit de bak en wil stoppen met het leventje en gewoon gaan leven. Goede kans dat sommige mensen het hier niet mee eens zijn...
    Gemiddeld filmpje waarvan ik maar 1 scene speciaal vond (gevecht met licht). Verder was het allemaal zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder. Jung Woo-sung stekt nooit teleur en is ook prima. Toch ontbrak er iets om de film boven het gemiddelde te trekken, misschien een echt goede bad guy. Laat ik het anders zeggen: ik ben blij dat ik deze niet gekocht heb, want de kans is klein dat ik 'm nogmaals ga kijken.

Standaard Aengkeo (aka Anchor)

Een nieuwslezer van het journaal krijgt een telefoontje van iemand die zegt dat ze vermoord gaat worden en vraagt of ze haar dood in het nieuws wilt brengen. Wat zit daar nog meer achter?

Redelijk spannend verhaal, waarbij je steeds opnieuw afvraagt hoe het zit. Chun Woo-hee speelt heel aardig, maar ik had niet anders verwacht na haar glansrol in Han Gong-ju (geen fijne film om naar te kijken, maar wel erg goed, gaat dat zien!). Blijkbaar speelt ze ook in Sunny, die ik echt weer eens moet kijken.

Staat op amazon prime, maar er is ook een Duitse blu-ray die Nederlandse of Engelse ondertiteling had.

Standaard Gil Bok-soon (aka Kill Boksoon)

Zo dat was een erg fijne film!

Zuid-Korea's antwoord op John Wick? Gil Boksoon (bijnaam Kill) is een A-list huurmoordenaar binnen MK, één van de soort gildes van huurmoordenaars (klinkt bekend?). Daarnaast is ze ook moeder van een puber dochter, iets wat lastig te verenigen is met haar werk. Haar 15 jarig contract loopt af, moet ze wel doorgaan? En mag ze wel stoppen?

Simpelweg een hele onderhoudende én goede film. Ze moeten wel naar John Wick gekeken hebben, maar er wordt een eigen draai aan gegeven. Het is ook niet een eendimensionele vechtfilm, maar er zit echt wel wat meer in. Neem alleen al het verhaal van haar dochter; dat zie ik niet vaak in Koreaanse films.
    Er zitten ook hele goed actiescenes in, waarbij die test van de leerling erg indrukwekkend was. En die laatste zal mij ook wel bij blijven. Film staat op netflix, hele dikke aanrader. Het zal wel een utopie zijn om deze op blu-ray te verwachten....

Standaard Taegukgi hwinalrimyeo (aka Tae Guk Gi: The Brotherhood of War)

Dit is nou een typisch voorbeeld van een blu-ray waar ik maar niet aan toe kwam vanwege de tijdsduur, maar nu wel de tijd voor neem. Ik heb de film een paar eerder gezien (ik had toen nog een mooie uitgave op DVD weet ik nog). Toen er een mooie (Engels vriendelijke) Koreaanse blu-ray uitkwam heb ik die meteen gekocht, maar die lag dus alweer jaren in de kast.

Het is nog steeds een mooie film. Als de oorlog met Noord-Korea begint, wordt 1 broer geronseld voor het leger, waarna zijn oudere broer wel iets moet gaan doen. Goed opbouwend verhaal waarin de relatie tussen de hoofdkarakters, de twee broers, centraal staat. Hoogtepunt van de film blijft de werkelijk schitterende score, waarvan ik nog los een filmpje plaats. Prachtig, echt prachtig.

Er is volgens mij helaas geen (legale) ander Engels vriendelijke blu-ray te koop, misschien dat bijvoorbeeld Arrow deze nog een keer uitbrengt.

Standaard Jeul-geo-woon in-saeng (aka The Happy Life)

Wanneer de voormalige frontman van een highschool bandje overlijdt komen de overige bandleden bij elkaar en dan besluiten ze iets vreemd te doen....
    Tweede keer dat ik de blu-ray opzet van deze ontzettend leuke feelgood movie en wederom een juweeltje! Er is volgens mij alleen een Zuid-Koreaanse release van de film, er staat er toevallig eentje te koop van de betrouwbare verkoper wdpung,

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten