Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 344 worden weergegeven.
  1. #301
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat BD’s betreft heeft alleen de Zuid-Koreaanse versie Engelse ondertitels maar ja al tijden OOP en als je er een kan vinden op eBay dan vragen ze er scalper prijzen voor … of je moet er 290$ voor hebben voor een exemplaar wat nu op eBay staat
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is toch een andere film? Volgens mij is Brotherhood (zonder Nederlandse ondertiteling) de Duitse versie?
    Klopt, ik ben in de war. Dit betreft My Way, een andere film van dezelfde regisseur.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wat BD’s betreft heeft alleen de Zuid-Koreaanse versie Engelse ondertitels maar ja al tijden OOP en als je er een kan vinden op eBay dan vragen ze er scalper prijzen voor … of je moet er 290$ voor hebben voor een exemplaar wat nu op eBay staat
    Poeh, dat ben ik niet van plan.....een goede DVD is ook voor nu prima. Hoop ook een beetje dat Arrow of zo dee kan oppakken..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Klopt, ik ben in de war. Dit betreft My Way, een andere film van dezelfde regisseur.
    Aha, dan snap ik de verwarring. Zelfde regisseur en een oorlogsfilm. Die heb ik trouwens al, My Way.

  4. #304

    Standaard

    Ik heb ondertussen wat meer info bij elkaar gesprokkeld.

    Blijkbaar is er een nieuwe 4K remaster, zie hier:



    En er is een plaatje dat de film bij TheOn Masterpiece collection (heb ik bijvoorbeeld Wakiki Brothers van) komt. Denk dat even wachten toch de beste optie is voor mij dan.

  5. #305

    Standaard

    Echt toevallig, maar hij komt er dus echt aan bij kimchidvd in 2 edities. Geen idee hoe ik de plaatjes kleiner kan maken.



  6. #306
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog niet echt bekend op de product pagina’s of deze Engelse ondertitels zal bevatten. En trouwens verstuurd Kimchidvd reeds terug naar Europa?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nog niet echt bekend op de product pagina’s of deze Engelse ondertitels zal bevatten. En trouwens verstuurd Kimchidvd reeds terug naar Europa?
    Ik kan mij niet voorstellen dat er geen Engelse ondertiteling op zit. Verzending weet ik niet, maar anders wordt het wdpung op ebay.

    Edit: andere uitgaves van TheOn Masterpiece collection hebben wel Engelse ondertiteling.
    Laatst aangepast door rogue : 29-06-2021 om 19:26

  8. #308

    Standaard

    Dat is goed nieuws en is zeker een must have Ik heb de 3-disc dvd versie en dat is ook een heel mooie!!!
    Vince.

  9. #309

    Standaard

    8 juli is de pre-order datum, om 14:00 uur Zuid-Koreaanse tijd, ze lopen 7 uur voor dus 7:00 uur onze tijd.

  10. #310

    Standaard

    Weet iemand hier hoe het beeld zich vergelijkt tussen de Amerikaanse Criterion en Engelse Artificial Eye van Memories of Murder? De Criterion uitgave komt mij nogal donker over namelijk. Ik zie dat de Koreaanse uitgave nogal verschilt en 'natuurlijker' overkomt. Waarmee komt de uitgave van Artificial Eye het meeste overeen, de Amerikaanse of de koreaanse? Iemand die dat weet?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 03-07-2021 om 12:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Weet iemand hier hoe het beeld zich vergelijkt tussen de Amerikaanse Criterion en Engelse Artificial Eye van Memories of Murder? De Criterion uitgave komt mij nogal donker over namelijk. Ik zie dat de Koreaanse uitgave nogal verschilt en 'natuurlijker' overkomt. Waarmee komt de uitgave van Artificial Eye het meeste overeen, de Amerikaanse of de koreaanse? Iemand die dat weet?
    Ik heb alleen de Koreaanse, dus kan het niet zelf beoordelen, maar afgaande op screenshots en commentaar van mensen die 'm gekocht hebben, wijkt de Criterion wijkt wel enorm af van de Koreaanse. Het kleurenpallet is blijkbaar heel anders, en niet op een voordelige manier. De AE uitgave heeft de verkeerde aspect ratio (1.78 i.p.v. 1.85), maar zou qua kleur beter zijn. En die Bong box van AE met 6 films is wel aantrekkelijk geprijsd. Als je alleen Memories of Murder wilt en in de beste uitgave, dan lijkt het alsof je toch op de Koreaanse blu-ray aangewezen bent.

  12. #312

    Standaard

    Ik koop de films in dit geval liever los denk ik, maar de box zou wellicht een optie kunnen worden als hij in prijs zakt. Ik stel mijn keuze nog maar even wat verder uit dan...bijzonder dat Criterion voor zo'n donker en extreem afwijkend kleurenpalet heeft gekozen. Was dit hoe de regisseur het bedoeld heeft? Het zijn twee totaal verschillende films op deze manier. Het hoeft natuurlijk niet per se verkeerd te zijn, maar opmerkelijk is het wel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #313

    Standaard

    Hiervan heb ik wel een indruk kunnen krijgen:


    UK trailer Curzon Artificial Eye


    Beelden lijken hier meer overeen te komen met de Koreaanse versie

    Artificial Eye lijkt dus identiek aan de Amerikaanse Criterion. Dit kleurenpalet geeft de film een veel duisterdere sfeer mee als je het mij vraagt. Je zou net zo beide versies in huis kunnen hebben en daarmee uit twee totaal verschillende belevingen kunnen kiezen. Ik heb de film zelf nog nooit eerder gezien, dus weet niet wat hier beter bij past. Voor beide is wat te zeggen waarschijnlijk.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #314

    Standaard

    Niet helemaal, de Criterion is nog wat groener dan de AE.

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...166634&i=5&l=0

    (De Duitse, Engelse en Franse release gebruiken allen dezelfde transfer)

    Ik zou voor de Koreaanse CJ release gaan, die heeft de meest natuurlijke kleuren. Fijn dat de Criterion director approved is, maar imo ziet het er niet uit.

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...166634&i=5&l=0
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 03-07-2021 om 15:59

  15. #315

    Standaard

    Ik ben het met je eens..Ik heb de criterion gekocht maar Ik vind mijn DVD versie eigenlijk beter en dat is heel vreemd !!!

    Vince.

  16. #316

    Standaard

    Is het niet ook een beetje gewenning?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #317

    Standaard

    I
    Misschien als je de film voor de eerste keer ziet maar er zijn beelden die echt donker groen zijn en het is lastig om te zien wat er gebeurt vond ik.Extras zijn wel echt de moiete waard

  18. #318

    Standaard

    Dit vond ik wel een interessante reactie hierop:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #319

    Standaard

    Alleen jammer dat 'ie op het eind alsnog Criterion's kleurveranderingen gaat zitten goedpraten.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Alleen jammer dat 'ie op het eind alsnog Criterion's kleurveranderingen gaat zitten goedpraten.
    Inderdaad. Je zou de Criterion als een alternatieve versie kunnen zien, alleen is het een soort voorliegen van veel mensen die niet weten dat het niet zo eruit hoort te zien en blind varen op Criterion. Die zullen deze versie zien als de definitieve versie.
    Niet de eerste keer dat Criterion zit te rommelen met de kleuren.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inderdaad. Je zou de Criterion als een alternatieve versie kunnen zien, alleen is het een soort voorliegen van veel mensen die niet weten dat het niet zo eruit hoort te zien en blind varen op Criterion. Die zullen deze versie zien als de definitieve versie.
    Niet de eerste keer dat Criterion zit te rommelen met de kleuren.
    Klopt, zie ook Wong Kar-Wai's In The Mood For Love en David Cronenberg's Scanners.

    Het maffe is dat hun eerdere uitgave van In The Mood For Love wel de natuurlijke kleuren heeft.

  22. #322

    Standaard

    Omdat ze zo veel van elkaar verschillen zou het zo mooi zijn geweest als Criterion had bedacht om beide versies samen uit te brengen. Maar helaas...
    Hij is trouwens op dit moment uitverkocht bij Amazon US, dus ik hoef er voor nu even niet meer over na te denken
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #323

    Standaard

    Via ebay besteld. Prijzen praten we maar niet over, die Koreaanse blu-rays zijn al nooit goedkoop en verzending zeker niet.....

    Ik ben voor de Lenticular gegaan van Taegukgi: The Brotherhood of War


    En nog een oude erbij gehaald die allang OOP is en ik nog steeds wilde hebben: Dancing Queen

  24. #324
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Via wdpung vermoed ik?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Via wdpung vermoed ik?
    Klopt.

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •