Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 344 van 344 worden weergegeven.
  1. #326
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    +/- 15$ voor verzending is inderdaad niet goedkoop. Maar daar komt natuurlijk ook nog eens de BTW hier bij + inklaringskosten. Of heb je aangegeven, als dat al kan, een iets andere waarde op het pakket te zetten?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    +/- 15$ voor verzending is inderdaad niet goedkoop. Maar daar komt natuurlijk ook nog eens de BTW hier bij + inklaringskosten. Of heb je aangegeven, als dat al kan, een iets andere waarde op het pakket te zetten?
    Je kunt in het aankoopscherm een bericht naar de verkoper sturen welke waarde je op het pakket wilt. Tot nu toe heeft hij dat altijd netjes gedaan.

  3. #328

    Standaard

    Beasts Clawing at Straws 9/10

    Wat een film!
    De film begint redelijk verwarrend met een aantal losse verhalen en dat gevoel blijf je best een tijd houden. Blijf kijken, op het einde word je beloond voor je geduld . Ik zal helemaal niets over het verhaal vertellen, zoals wel vaker bij films is het het beste als je met zo min mogelijk info gaat kijken zodat de verrassing des te groter is. Het is een hele goede mix qua humor, spanning, geweld en drama. En de sfeer van de film vond ik geweldig. Er doen er een paar ervaren acteurs mee, zoals Jung Woo-sung, Bae Sung-woo en magnifieke Jeon Do-yeon die enorm goed is (okay, ze heeft ook de beste rol).

    Blu-ray is van Artsploitation, ik ken ze verder niet. Beeld en geluidskwaliteit is prima. Er staan geen extra's op, alleen een paar trailers van andere films van Artsploitation. Ik ga ze wel in de gaten houden na deze release.

    Hele dikke aanrader.

  4. #329

    Standaard

    Beasts that cling to the straws....8.5/10 Heel goed geschreven verhaal met veel twists en turns. Zeer vermakelijk.

    Had Ik in Januari geschreven dus wij zijn met elkaar eens JP

    Ik heb gekeken naar

    An Ethics lesson 7/10...Verhaal van een stalker die ook politie man is.

    Collectors 6/10...Soort waardevol antiek heist film die goed gemaakt is maar je hebt het allemal eerder gezien.

    To catch a virgin Ghost Sisily 2km...7/10 Aparte komedie met gangsters,boeren, spoken en gestolen diamanten. Wat meer heb je nodig in een film ? Leuke film vond Ik

  5. #330

    Standaard

    Het is ook bijna niet bij te houden hoeveel jij kijkt Vince .

  6. #331

    Standaard

    Recentelijk heb Ik het rustig aan gedaan omdat ik zat naar veel films van Takeshi Kitana, Akira Kurosawa en Jia Zhangke te kijken

    Short time.. 3/10..Waardeloos politieman met cute kind in een niet grappige komedie.

    Jeong Seung Pil Mystery...4/10 Een man zit vaste in een badkamer terwijl iedereen op zoek naar hem is.Een vrouw hatende politie man en zijn fiancee zijn twee van de vreemde mensen en Ik denk dat het allemaal grappig bedoeld was maar Ik vond het niks.

    The Guy was cool...4/10 Een school meisje reageerde op een cyber bully die dan valt op haar.Zeer vervelende actrice in een zwakke komedie.

    Petty Romance....3/10 Weer zo een romcom met een comic book Illustrator en een schrifster maar akteer werk was slecht en verhaal dito.

    Niet mijn beste Koreanse movie week

  7. #332

    Standaard

    White Night...7.5/10 Heel mooi gemaakt thriller over twee moorden die gebeuren met 14 jaar ertussen en een politieman die niet opgeeft.Het is vrij ingewikkeld met veel flash backs maar het is meer dan de moiete waard.

    BABO ( Miracle of giving fool )...6.5/10 Melodrama met Tae Hyun Cha ( My sassy girl) die speelt een " Mentally Challenged " man die zorgdt voor zijn jongere zus.Mooie film.

    You are my sunshine...6/10 Jung-min Hwang is een boer op zoek naar een vrouw in een andere soort role voor hem.Dit melodrama gaat over HIV en is erg triest.

    His Last Gift....7/10 Zeer heftige melodrama over de dochter van een politieman die een transpland nodig heeft. De doner is een crimineel die haar helpt om straf vermindering te krijgen.Weer een zeer heftige drama maar Ik ben gewoon een sucker voor dit soort films

    Bloody Ties....6/10 Aktie film met Jung-min Hwang weer in een meer normale role voor hem als politieman.Zeer donker film over de drugs wereld in Busan waar iedereen een beetje over de top akteerde en er is een hoop geschreeuw....No nice guys in dit film !!!!

  8. #333

    Standaard

    Gisteren Space Sweepers gekeken op Netflix.

    Leuke film als je ook van Cowboy Bebop, Star Wars, Guardians of the Galaxy en The Fifth Element houdt. 8/10

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Gisteren Space Sweepers gekeken op Netflix.

    Leuke film als je ook van Cowboy Bebop, Star Wars, Guardians of the Galaxy en The Fifth Element houdt. 8/10
    Dat was inderdaad een vermakelijke film. En qua sfx doet deze niet onder voor grote Hollywood producties.

  10. #335

    Standaard

    Barking Dogs never bite...7/10 Gezien in de uitkijk in Amsterdam. Vroege film van Bong Joon Ho met grappige momenten. Niet echt voor honden liefhebbers maar Ik heb ervan genoten.

    Wanee and Junah....7/10 Mooie Romantiek met prachtige animatie stukken.

    Conduct Zero...7/10 Heel grappige tiener film met alle normale elementen, pesten en vechtpartijen en een beetje romantiek. Totaal over the top maar wel leuk.

    Sunday Seoul...5.5/ 10 Drie verschillende verhalen, werewolven,een serie moordenaar ( mijn favorite) en een beetje wraak kung fu verhaal. Niet echt geweldig !!!

    On the occasion of remembering the turning gate...6.5/10 Normaal heb Ik niet zoveel met films van Hong Sang Soo maar deze vond Ik wel mooi. Verhaal van een acteur en twee relaties die hij heeft en het gaat ook over vriendschap.

    Chihwaseon Painted fire... 6.5/10 Choi Min Sik van Oldboy is heel goed als een beroemde schilder in 19eeuw Korea, Het is een tijd van heftige politiek met China en Japan die problemen veroorzaken en in dit sfeer moet hij zich staan houden.Veel drank en vrouwen helpen wel

  11. #336

    Standaard

    Sweet Home - Geen film maar een 10-delige horrorserie over mensen die in allerlei soorten monsters veranderen, nadat ze een mysterieuze bloedneus krijgen. Een groep mensen die in dezelfde flat wonen proberen uit te vogelen wat er aan de hand is. Het begon goed, maar gaandeweg maakt de horror plaats voor oversentimenteel drama en worden de spanning en monsters bijzaak. Jammer, want ik zat bij de eerste drie episodes op het puntje van de bank. Er wordt wel goed in geacteerd. Gebaseerd op een manhwa (webtoon). 6.5/10

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Sweet Home - Geen film maar een 10-delige horrorserie over mensen die in allerlei soorten monsters veranderen, nadat ze een mysterieuze bloedneus krijgen. Een groep mensen die in dezelfde flat wonen proberen uit te vogelen wat er aan de hand is. Het begon goed, maar gaandeweg maakt de horror plaats voor oversentimenteel drama en worden de spanning en monsters bijzaak. Jammer, want ik zat bij de eerste drie episodes op het puntje van de bank. Er wordt wel goed in geacteerd. Gebaseerd op een manhwa (webtoon). 6.5/10
    Ik had hetzelfde, begon heel sterk met hele goede monsters. Daarna zakt het in, ik heb 'm zelfs nog niet afgekeken.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik had hetzelfde, begon heel sterk met hele goede monsters. Daarna zakt het in, ik heb 'm zelfs nog niet afgekeken.
    Je moet je even door het saaie middenstuk heenbijten, maar de laatste twee episodes zijn best okee, al halen ze nooit het niveau van de eerste drie.

    Dat vampiermonster hebben ze regelrecht 'geleend' uit Blade 2 en The Strain.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je moet je even door het saaie middenstuk heenbijten, maar de laatste twee episodes zijn best okee, al halen ze nooit het niveau van de eerste drie.

    Dat vampiermonster hebben ze regelrecht 'geleend' uit Blade 2 en The Strain.
    Ik zal kijken of ik nog zin heb .

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt in het aankoopscherm een bericht naar de verkoper sturen welke waarde je op het pakket wilt. Tot nu toe heeft hij dat altijd netjes gedaan.
    En mijn pakket van ebay (wdpung) is binnen! Geen verdere kosten.
    Mooie uitgave van Taegukgi met de holo cover. Geen tijd om de hele film nu te kijken, maar even een paar scenes gekeken en die zagen er echt prima uit. En die soundtrack bij het menu......nu al zo mooi. Tweede film (Dancing Queen) die erin zat had ik al gezien, maar gisteravond wel meteen opgezet. En ook de tweede keer een heerlijke film, met een erg ontroerend en mooi einde. Hwang Jung-min is heel goed (al blijft zijn 'jongere ik' qua uiterlijk wat ongeloofwaardig), maar Uhm Jung-hwa steekt de show met haar pakkende rol. Zij is wel jong en ouder geloofwaardig door haar tijdloos uiterlijk.
    Echt een leuke feelgood movie die je meerdere keren kunt kijken. Als je 200 pounds beauty of Miss Granny leuk vindt, dan valt deze ook in je straatje.

    Nog een ding die ik las: er komt een blu-ray uit van Friend met Engelse ondertiteling. Van het label Fractured Vision. Ik moet nog maar zien of het echt doorgaat, maar het zou wel een stunt zijn als zo'n klein label deze uitbrengt.
    Laatst aangepast door rogue : 11-09-2021 om 16:34

  16. #341

    Standaard

    I Can Speak 9/10



    Oef, weer een indrukwekkende film van Zuid-Koreaanse bodem....
    Afgaande op de hoes en het eerste stuk van de film leek dit gewoon een leuke, grappige komedie te zijn. Maar er zit zoveel meer achter....wat een enorm triest verhaal, dat ok nog eens gebaseerd is op een waargebeurd verhaal.
    Het begin gaat over een oudere vrouw ("Granny" Na Ok-boon) die de lokale ambtenaren terroriseert door het enorme aantal klachten die ze indient (die natuurlijk allemaal officieel behandeld moeten worden). Totdat ze de nieuwe ambtenaar Min-jae tegenkomt, wat het leven van beide helemaal verandert. Verder geen spoilers, maar het hele stuk aan het eind is zo triest, meeslepend en goed, ongelooflijk. Na Moon-Hee (zit ook in het geweldige Mrs Granny) is erg goed. Een absolute aanrader.

    Zoals wel vaker is deze helaas alleen in een (hele nette) Koreaanse editie te kopen, dus je bent aangewezen op de bekende shops of ebay.

  17. #342

    Standaard

    Ik heb net ' I can speak' gezien JP en je hebt 100% gelijk. Een geweldige film en als je geen traan in je oog krigt op het einde dan moet je echt je pulse contoleren omdat je geen hart hebt

    Vince
    Laatst aangepast door vince curtin : 02-10-2022 om 13:02

  18. #343

    Standaard



    Nou, ik heb waarschijnlijk al mijn beste film van het jaar gezien. Ik kan mij niet voorstellen dat iets dit nog gaat toppen.

    Zonder spoilers: Insaeng-eun Areumdaweo (oftewel Life is Beautiful) gaat over een vrouw die, voor een bepaalde reden, samen met haar man op zoek gaat naar haar jeugdliefde.

    Deze film had gezien het onderwerp qua drama denk ik alleen in Zuid-Korea op deze manier gemaakt kunnen worden. Maar het is niet alleen drama, nee, er zit genoeg humor is en: musical! En wat voor liedjes; stuk voor stuk goed die het verhaal ondersteunen.

    De blu-ray is helaas weer alleen in Zuid-Korea te halen, maar is echt de moeite waard hoor. Gaat dat zien!

  19. #344

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •