Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 344 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Mmm, maar even in de gaten houden, dan, Pluto.

    Ik weet niet of In Another Country mij trekt; hij staat nog op de stapel 'te kijken', maar van de eerdere films van Hong heb ik alleen Hahaha nog afgekeken; andere moeten in een volgende poging gekeken worden.

  2. #52

    Standaard

    Als je er eentje gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien. Succes!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Als je er eentje gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien. Succes!
    Haha, dat is niet echt een aanmoediging .
    Wel apart dat zijn films achter elkaar op blu-ray komen in Zuid-Korea, al blijken die zelfs met gelimiteerde oplages van 500 stuks niet altijd makkelijk te verkopen.

    Ik zie dat de volgende al zijn verschenen:
    -Day a Pig Fell Into the Well Digipack
    -HONG SANG SOO 13, 14th Feature Films (Nobody`s daughter Haewon + In Another Country) + Guide Book
    -The Power of Kangwon Province
    -Virgin Stripped Bare by Her Bachelors Digipack Limited Edition
    -Woman Is The Future Of Man 500 pcs Limited Edition
    -Night And Day Limited Edition
    -On the Occasion Of Remembering The Turning Gate Digibook LE
    -Oki’s Movie
    -The Day He Arrives

  4. #54

    Standaard

    Frankrijk is dol op hem. Daar is ook vrijwel alles al op BR uitgegeven. Uiteraard zonder Engels ondertiteling ...

  5. #55

    Standaard

    Nog wat DVD's besteld:
    -R-Point (2004)
    -Tell Me Something (1999)
    -Typhoon (2007)

  6. #56

    Standaard

    Ken je Public Enemy ook? Dat is ook wel een aanrader.

    KLIK

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ken je Public Enemy ook? Dat is ook wel een aanrader.

    KLIK
    Hij komt me wel erg bekend voor, ik weet het niet zeker .....voor de zekerheid toegevoegd aan mijn te kijken ljjstje, bedankt!

  8. #58

    Standaard

    Dankzij de tip van Melzz gisteravond bekeken. De r2 DVD van Tartan kan er nog redelijk mee door (helaas geen extra's), maar een blu-ray is welkom . De kans daarop is wel gering, schat ik in.


    Geomi sup (a.k.a. Spider Forest) (2004) 9/10

    Het verhaal begint redelijk simpel: TV producer Min loopt in het bos naar een afgelegen huisje, waar hij de lichamen ondekt van een man, wiens identiteit nog onbekend is voor de kijker, en een vrouw, die hij blijkbaar een stuk beter kent. Hij ziet iemand vluchten en gaat er achter aan, wat uiteindelijk tot gevolg heeft dat hij in het ziekenhuis belandt.

    En vanaf dat stuk wordt de film heel anders....alle scenes gaan door elkaar heen lopen; verleden, heden, droom, werkelijkheid.
    Knappe jongen die tijdens de eerste kijkbeurt kan ontrafelen wat werkelijkheid en droom is, en sowieso wat de betekenis van alle verschillende scenes is.
    Maar voor deze eerste kijkbeurt geeft dat ook niet; het is zo'n boeiende film dat je gefascineerd blijft kijken, terwijl je wanhopig probeert alles te plaatsen. Zelfs toen ik redelijk snel (terecht) sterk het idee had dat hij zichzelf in het bos achtervolgde , bood dat niet zo heel veel houvast, alleen stelde ik mijn verwachting bij dat alles mogelijk was .

    Ik ben diep onder de indruk van deze film, dat ik zelfs nu tijdens het tikken van dit stukje nog zit te bedenken hoe alles in elkaar steekt. Het 'globale' idee heb ik, maar dit is typisch een film die je vele malen kan bekijken en waarschijnlijk elke keer iets nieuws bedenkt of ziet.

    De film heeft door de onderwerpen die langskomen, de dood, het rouwen en de herinneringen, een triestheid. Vreemd genoeg is dat gevoel toch wat verlicht na het einde van de film, terwijl die eigenlijk geen echte antwoorden biedt.
    Terwijl er nog zoveel vragen open staan....

    Voor degene die een film met een liniair verhaal met een duidelijk afgesloten einde zoekt; dit is 'm niet. Degene die een film zoekt die de kijker wat uitdaagt en meer vragen dan antwoorden oproept: je hebt 'm gevonden.



    Ik was echt erg onder de indruk van de film; meteen op zoek naar andere films van de regisseur Song Il-Gon gegaan. Ik heb in ieder geval alvast eentje besteld, de enige blu-ray die ik van hem kon vinden, want deze film smaakt naar meer!

    Always (2011)



    EDIT: ook Flower Island via ebay gevonden voor een mooi prijsje.

    Laatst aangepast door rogue : 04-01-2014 om 20:15

  9. #59

    Standaard

    Mooi om te lezen dat Spider Forrest je goed is bevallen!

  10. #60
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Welke versie van Flower Island rogue ? Het schijnt dat deze van Tai Seng stukken beter is dan de SRE

    Always heb 'k hier ook op blu-ray liggen maar nog niet gezien.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mooi om te lezen dat Spider Forrest je goed is bevallen!
    Jij bedankt voor de tip .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Welke versie van Flower Island rogue ? Het schijnt dat deze van Tai Seng stukken beter is dan de SRE

    Always heb 'k hier ook op blu-ray liggen maar nog niet gezien.
    Mmm, ik wist niet dat er 2 uitgaves waren, ik lijk inderdaad de SRE uitgave te hebben gekocht.
    Ik heb nu pas het stukje op dvdbeaver gelezen. Ach, ik zie het wel, hij was inclusief verzenden iets van €7,00, dus geen man overboord. Mocht het een erg goede film zijn, dan kan ik altijd nog de andere kopen.

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Besteld bij kimchidvd:

    Fighter in the Wind Digipack + Photo card LE




    Heo Jin-Ho Director's Collection LE (bevat Christmas in August, April Snow, One Fine Spring Day, Happiness)

    Laatst aangepast door rogue : 19-01-2014 om 16:43

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Van Heo Jin-Ho had 'k reeds los Happiness en One Fine Spring Day dus die boxset is voor mij zelf niet zo interessant. Zelf het volgende bij kimchidvd besteld.

    Als ik me niet vergis, kan altijd natuurlijk , was die eerste hopeloos OOP, maar nu toch een exemplaar kunnen bemachtigen.




    Dus;


    • A Peppermint Candy
    • On the Occasion of Remembering the Turning Gate
    • Cold Eyes
    • Unbowed
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #65

    Standaard

    A Peppermint Candy LE is net OOP; de Plain Edition komt over 2 dagen uit. Ik zit er nog steeds op te wachten; ik had ook A Foul King in dezelfde bestelling staan die een maand uitgesteld werd (voor een commentaartrack in het Koreaans waar wij helaas niets aan hebben ). Maar goed, over 4 dagen wordt het pakketje verzonden als het goed is.

    Cold Eyes heb ik net toevallig gisteren gezien. Mijn voorgevoel was goed, ik vond het zelf een redelijke film. Ik heb mij niet verveeld hoor, het kijkt wel lekker weg en er zitten een paar aardige shots bij.
    Wat je ook doet: koop niet The Terror Live. Zal binnenkort een klein stukje over de film posten, maar oei, dat viel niet mee.

    Ik ben wel zeer benieuwd naar Unbowed, stond de laatste keer in dubio of ik 'm er bij zou nemen of niet.....

  16. #66

  17. #67
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    A Peppermint Candy LE is net OOP; de Plain Edition komt over 2 dagen uit. Ik zit er nog steeds op te wachten
    Dan heb ik weer eens geluk gehad, want zie dat deze inderdaad nu OOP is. Was gisteren sowieso reeds zo bij Yesasia, en volgens mij daar al een tijdje niet meer verkrijgbaar. Beetje hetzelfde verhaal als bij The Chaser dus
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #69
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    In één bestelling Peter bij Yesasia ? Heb bij Yesasia toch 1x maal last gehad van douane onderschepping.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    In één bestelling Peter bij Yesasia ? Heb bij Yesasia toch 1x maal last gehad van douane onderschepping.
    inderdaad 1 bestelling, geen verzendkosten en bovendien kreeg ik een waardebon van $5 omdat ik boven een bepaald bedrag kwam

    had bestelling vorige week gedaan (zie dat prijzen verhoogd zijn) en pakket gisteren binnen, geen douane omdat er $8 op stond; geluk gehad denk ik, normaal zetten ze volledig bedrag op verpakking
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #71

    Standaard

    Ik heb onlangs viral factor gekocht en zoek eigenlijk gelijkaardige films met nl subs.
    Ik zoek uitsluitend actie films, the tower, Berlin file en Mr.. & Mrs. Lee staan op mijn verlanglijst.
    Hebben jullie toevallig nog tips, dus actie met nl subs.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik heb onlangs viral factor gekocht en zoek eigenlijk gelijkaardige films met nl subs.
    Ik zoek uitsluitend actie films, the tower, Berlin file en Mr.. & Mrs. Lee staan op mijn verlanglijst.
    Hebben jullie toevallig nog tips, dus actie met nl subs.
    voor Aziatische films met nl subs is uitgever Splendid een goede (enige ?) keus: Amazon.de verkoopt ook Splendid titels maar pas op, niet altijd met nl subs

    aanraders is natuurlijk lastig; The Man from Nowhere, A Dirty Carnival b.v.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #73

    Standaard

    Peter, ik ben benieuwd naar het volgende.
    Jij koopt veel Zuid-Koreaanse films: hoe beoordeel je wat je gaat kopen?
    Struin je dan bijvoorbeeld yesasia af en kijk je wat je bevalt? Of doe je dat aan de hand van reviews? Of tips van een forum/site o.i.d.?

    Deze titels zien er ook weer aantrekkelijk uit (alleen de prijzen niet zo ), maar hoe kom je eraan?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Peter, ik ben benieuwd naar het volgende.
    Jij koopt veel Zuid-Koreaanse films: hoe beoordeel je wat je gaat kopen?
    Struin je dan bijvoorbeeld yesasia af en kijk je wat je bevalt? Of doe je dat aan de hand van reviews? Of tips van een forum/site o.i.d.?

    Deze titels zien er ook weer aantrekkelijk uit (alleen de prijzen niet zo ), maar hoe kom je eraan?
    blijft inderdaad vaak een gok maar ik check altijd wel Imdb en dan external reviews: prijzen veranderen snel bij Yesasia, sta op de mailing list dus als er een actie is krijg vaak een mail; die prijzen van bovenstaande links zijn niet die ik heb betaald
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #75

    Standaard

    Meteen maar even aangemeld voor de mailing list, kijken of er wat bij zit .
    Het grote voordeel van kimchidvd blijft dat je zelf het bedragkan bepalen wat er op de doos en de bon komt te staan....zeer douanevriendelijk.

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •