Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 344 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    besteld bij Kimchidvd:

    [Blu-Ray]Oasis 28p Booklet + 5 Photo cards Limited Edition
    [Blu-Ray]The Concubine (aka:An Emperor's Mistress) Digipack Limited Edition

    13909008621802225.jpg
    1390900088679894.jpg

    heb de verleiding kunnen weerstaan om deze te kopen (verwacht dat er ook een BR uitgave komt):

    [DVD]The Face Reader + Conti Book+ Scenario Book + Post cards LE

    g0028186696.jpg
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Die ga ik eens bekijken

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    besteld bij Kimchidvd:

    [Blu-Ray]Oasis 28p Booklet + 5 Photo cards Limited Edition
    [Blu-Ray]The Concubine (aka:An Emperor's Mistress) Digipack Limited Edition

    13909008621802225.jpg
    1390900088679894.jpg
    Tsja, ik zit nog erg te twijfelen voor deze twee. Oasis heb ik in het verleden wel gezien, en er staat mij wel bij dat ik er niet vrolijk van werd. Maar goed, het is al een tijd geleden. Maar hoe groot is de kans dat ik de blu-ray meerdere malen ga kijken, vraag ik mij af. Niet zo heel groot denk ik. Ik denk er nog even over na. A Peppermint Candy van dezelfde regisseur (Lee Chang-Dong) is nu eindelijk onderweg; misschien dat die bij het kijken de doorslag geeft om 'm toch te bestellen.

    Van The Concubine weet ik alleen dezelfde actrice er in mee speelt die een 'stomende' prestatie neerzette in The Servant (Bang Ja Jeon); die toch wel een 7 van mij kreeg. Ik denk dat ik deze wel aanschaf, als mijn andere bestelling van kimchidvd binnen is.

  5. #80

    Standaard

    En voor de derde keer is The Foul King uitgesteld.....prik dan een datum die je haalt, dit is gewoon vreemd.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En voor de derde keer is The Foul King uitgesteld.....prik dan een datum die je haalt, dit is gewoon vreemd.
    shit, heb op 28/11/2013 bij Kimchidvd bestelling geplaatst waar deze titel ook bij zit en Kimchidvd verstuurd pas als alle titels aanwezig zijn: bij de bestelling zit ook de gelimiteerde Tale of Two Sisters editie, hoop wel dat ze deze apart hebben gehouden....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent niet alleen Peter. Bah gewoon een maand achteruit geschoven, en heb net zoals jij een aantal andere samen met The Foul King besteld te weten; Day a Pig Fell Into the Well, Christmas in August en Fighter in the Wind
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #83

    Standaard

    En ik had hetzelfde. Bij mij zat o.a. A Peppermint Candy LE en Cyrano Agency LE bij The Foul King in de bestelling.

    Alleen heb ik na het tweede uitstel van The Foul King via een mailtje verzocht om The Foul King uit de bestelling te halen (expliciet vermeld om NIET de gehele bestelling te annuleren).
    Dat hebben ze netjes gedaan, voor dat bedrag heb ik store-credit gekregen (wat ik goed vind) en toen kon de bestelling weg (en is inmiddels binnen).

    Misschien ook het proberen waard? Straks stellen ze 'm weer uit.....


    Edit: ik weet niet welke Christmas in August je hebt besteld Stefaan, maar als het de LE is, dan heb je voor €22 meer 4 films van Heo Jin-Ho (waaronder Christmas in August). Ik heb deze ook, is een mooie editie hoor!
    Laatst aangepast door rogue : 27-02-2014 om 20:16

  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die box ken 'k JP maar heb reeds One Fine Spring Day en Happiness vroeger los gekocht, dus dit is voor mijn geen optie meer.

    Ga nog even nadenken of 'k dezelfde actie onderneem als jezelf, vermoed dat ze daar bij kimchidvd (en andere shops) ook wel balen met dat uitstel, brengt voor hen alleen maar meer werk mee.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #85

    Standaard

    Natuurlijk zijn ze er ook niet blij mee, ik verwijt kimchidvd ook niets hoor en ben blij dat ze het zo opgelost hebben.
    Ik bestel 'm nu pas als hij echt In Stock is.

    Ik wil nog The Harmonium in my Memory bestellen, maar zit nog steeds te twijfelen welke ik er bij neem......is The Concubine echt wel de moeite waard of zou ik toch 'good old' A Bittersweet Life pakken. De Duitse blu-ray ziet er goed uit, maar helaas alleen Duitse subs. Die kan ik wel lezen, maar het leidt toch af.

  11. #86
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zelf vandaag wel de stap gezet en de volgende drie besteld; The Harmonium in my Memory, The Concubine en Oasis

    Normaal deze week wordt de bestelling met The Foul King verzonden, dat gaan we even in de gaten moeten houden want kimchidvd stuurt geen emails uit als iets verzonden wordt, althans dat is mijn ervaring.

  12. #87

    Standaard

    Ik zit te wachten met The Harmonium in my Memory tot The Foul King weer beschikbaar is; die blijft maar op Out of Stock staan, wat ze vermoedelijk hebben gedaan omdat hij al meerdere malen uitgesteld is (op yesasia is hij wel gewoon verkrijgbaar).

    Ik ontvang trouwens gewoon een mailtje als ze verzenden hoor.

  13. #88

    Standaard

    De releasedatum van The Foul King is nu op yesasia 28-3-2014.

    Ik denk trouwens dat ik deze erbij doe, van Jang Jun-Hwan (Save the Green Planet):

    Hwayi: A Monster Boy explores the conflicts of nature vs. nurture and father vs. son against a punishing backdrop of violent action. The 16-year-old Yeo Jin Gu takes on the eponymous role of Hwayi, a boy who was kidnapped as an infant and raised in isolation by five notorious criminals. His foster fathers trained him well for a life of crime, and soon comes the day when Hwayi joins in his first job and pulls the trigger to tragic consequences. It is then that he discovers the horrible truth behind his own past and identity.


  14. #89

    Standaard

    Wat een soap.....releasedatum van the Foul King staat nu op 25-4; voor de 4e keer is de release een maand uitgesteld.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een soap.....releasedatum van the Foul King staat nu op 25-4; voor de 4e keer is de release een maand uitgesteld.
    gisteren toch maar deze titel uit m'n bestelling laten plaatsen: nu maar hopen dat ik nog de LE van Tale of Two Sisters (staat op out of stock) krijg.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #91

    Standaard

    Dat komt vast wel goed Peter.

    Zelf gekocht bij kimchidvd:

    The Harmonium In My Memory 28P Special Book Limited Edition




    A Bittersweet Life Director Plain Editon + Post Cards: nog steeds is de Koreaanse uitgave de enige met Engelse subs...




    Hwayi : A Monster Boy: even vijf minuten van de rip gekeken en ik was al verkocht...


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gisteren toch maar deze titel uit m'n bestelling laten plaatsen: nu maar hopen dat ik nog de LE van Tale of Two Sisters (staat op out of stock) krijg.....
    zucht: blijkt dat naast Tale of Two Sisters nog een titel (King and the Clown) uit deze order op out of stock staat.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #93
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Alleen heb ik na het tweede uitstel van The Foul King via een mailtje verzocht om The Foul King uit de bestelling te halen (expliciet vermeld om NIET de gehele bestelling te annuleren).
    Zonet ook een mailtje gestuurd om de The Foul King uit de bestelling te annuleren, met in het achterhoofd wat Peter nu meemaakt.

    Wel balen voor je Peter dat die andere uit je bestelling momenteel Out-of-stock zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #94

    Standaard

    Dat wil niet zeggen dat de out of stock titel niet geleverd wordt Peter; bij mijn order was A Peppermint Candy ook out of stock en die is gewoon netjes meegeleverd.

    Zelf deze via ebay op de kop getikt; staat in principe ook nog bij yesasia, maar deze was dan iets goedkoper. De 1st printing is echt onbetaalbaar, maar ik ben al blij met deze.

    Thirst [Bakjwi] (Koreaanse uitgave, 2nd print). De enige uitgave met de director's cut én Engelse ondertiteling.


  20. #95

    Standaard

    tot mijn verbazing is de bestelling gisteren aangekomen, terwijl de order in m'n account nog niet de status "shipped" heeft; ook geen mail gekregen dat order verzonden is (was ik wel gewend); pakje ziet er ook anders uit, professioneler met mooi etiket, zo te zien met trackingnr maar ja, wist niet dat bestelling al verstuurd was.

    Heel netjes allemaal, prima bedrijf

    Ben trouwens benieuwd naar The Suspect, trailer ziet er belovend uit; zie nog geen info over een EU/Korea uitgave, wel de USA uitgave

    51wiONUcNsL._SL500_AA300_.jpg
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #96

    Standaard

    Nog wel redelijk aan de prijs voor een USA uitgave, The Suspect.
    Ik wacht wel even af.

    Vandaag ook mijn bestelling van kimchidvd binnen; z.s.m. in ieder geval even wat stukjes kijken. Ze zijn wederom erg snel qua verzenden!

    Na het zien van The Flu en The Tower ben ik trouwens wel even klaar met de rampenfilms uit Zuid-Korea; beide vond ik toch wel tegenvallen qua spanning. The Tower is zelfs een overbodige film, dan kun je beter The Towering Inferno nog een keer opzetten.

    Nog een vraagje aan Stefaan: had je nou Unbowed al binnen? En zoja, wat vond je ervan?

  22. #97
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Unbowed heb 'k inderdaad maar nog altijd niet gezien. Moet maar eens een week Zuid-Koreaanse films kijken inlassen, brrr zelfs een maand alleen ZK films zou lukken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #98

    Standaard

    Eindelijk is The Foul King uit!!!

    3x Song Gang-Ho bij kimchidvd besteld:


    The Foul King




    The Face Reader




    Secret Reunion


  24. #99
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    JP, The Foul King ook reeds effectief ontvangen ? Dat zou zeker snel zijn. Dacht nog even van Tony te contacteren daar bij kimchidvd om navraag te doen of deze er nu eindelijk was, voor ik een nieuwe bestelling plaats.

    Voor mij zijn momenteel de volgende onderweg, er zitten wat gelijkenissen in met die van jou. Denk dat de mei-maand hier ten huize D. maar eens tot Aziatische kijkmaand moet worden uitgeroepen




    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #100

    Standaard

    Nee, nog niet ontvangen, alleen besteld. Hoewel, ik krijg ook een mailtje dat het al verstuurd is, dat is snel!
    Singles zat ik nog over te twijfelen, maar die heeft geen haast.

    Die Wong Kar Wai is een mooie aankoop trouwens (zat zelf naar Days of Being Wild te kijken), maar die hoort eigenlijk niet thuis in dit draadje .
    Laatst aangepast door rogue : 02-05-2014 om 23:29

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •