De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Animocheck] Disneyland Paris Parade Litho

    Ik zou graag onderstaande Litho willen bestellen, maar vanwege de verwachte verzendkosten vanuit Amerika naar Nederland toe, vroeg ik mij af of er nog iemand anders interesse heeft hierin.

    Het gaat om the Disneyland Paris Lithograph of Original Dumbo Wonderful World of Disney Parade. Het is een Limited Edition van 1500.

    De kosten van de litho is $15,- per stuk. De verzendkosten zullen eerlijk over ons gedeeld worden en ben daarin nog aan het onderhandelen. Mocht je interesse hebben laat het dan snel weten
    En er zijn er nog 4 beschikbaar.

    Hoop van jullie te horen.



    $T2eC16F,!)!E9s2f!GiIBQ3H0pUeRg~~60_57.jpg$T2eC16NHJG!E9nm3o)QWBQ3H4RV,ng~~60_57.jpg
    Laatst aangepast door devil_xx5 : 01-12-2013 om 04:49

  2. #2

    Standaard

    Aals je er meer gaat bestellen en de werkelijke waarde wordt op het pakket gezet dan kun je ze beter los bestellen i.v.m. de BTW en de inklaringskosten die je dan moet betalen als het pakket er tussenuit gevist wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Ik zal vragen om de waarde van 1 op het pakje te zetten, aangezien de verzendkosten anders veels te hoog uit zal pakken. Het wordt met tracking verzonden. Maar bedankt voor het meedenken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •