Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 122 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Het Algemene Streaming Topic - Post hier alles betreft Streaming Media

    Het Algemene Streaming Topic - Post hier alles betreft Streaming Media.


    Na aanleiding van de vele (of-topic) berichten in andere topics betreffende streaming, is dit topic aangemaakt.
    Hier kun je alles kwijt wat je goed of slecht vindt betreft: streaming media.

    Ook hier weer vragen wij elkaar met het nodige respect te benaderen.

    Met vriendelijke groet,
    Claudio
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-12-2013 om 19:07
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Standaard

    Tegenwoordig zou het zo moeten zijn met blu-ray films, dat de mensen net zoals je op steam games kan kopen, en altijd downloadbaar blijven voor die account waarvoor hij betaald heeft..
    Geen schijfjes geen doosjes meer, wat weer opslagruimte scheelt. Geen gezeik meer met inlees problemen. En dan via mediaplayer afspelen. Ik zelf kan ook geen blu-ray's meer bij kopen, ik heb geen ruimte meer.
    Eerder moet ik ze verkopen. Films op schijfjes klinkt ook ouderwets, tegenwoordig worden ook steeds meer games via download aangeboden bij steam of origin.
    Dat zou ook een goed idee zijn voor blu-ray films, maar dan moeten ze wel steeds de goede kwaliteit blijven aanbieden. Bijna iedereen heeft wel een snelle downloadspeed. Dis binnen half uur is zo 30 gig wel binnen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-12-2013 om 19:07

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Tegenwoordig zou het zo moeten zijn met blu-ray films, dat de mensen net zoals je op steam games kan kopen, en altijd downloadbaar blijven voor die account waarvoor hij betaald heeft..
    Geen schijfjes geen doosjes meer, wat weer opslagruimte scheelt. Geen gezeik meer met inlees problemen. En dan via mediaplayer afspelen. Ik zelf kan ook geen blu-ray's meer bij kopen, ik heb geen ruimte meer.
    Eerder moet ik ze verkopen. Films op schijfjes klinkt ook ouderwets, tegenwoordig worden ook steeds meer games via download aangeboden bij steam of origin.
    Dat zou ook een goed idee zijn voor blu-ray films, maar dan moeten ze wel steeds de goede kwaliteit blijven aanbieden. Bijna iedereen heeft wel een snelle downloadspeed. Dis binnen half uur is zo 30 gig wel binnen.
    Is bij mij bijna hetzelfde probleem. Nog 100 Blu's en ik zit tjokvol. Dan is het keuzes maken welke films ik echt wil houden, de rest vliegt dan ook de deur uit.
    Volgend jaar dus een sales out organiseren

  4. #4

    Standaard

    Dus omdat jij geen ruimte meer hebt moet dat maar....
    Ik wil dat helemaal niet, ik ben al genoeg overgeleverd aan het internet en wat voor diegene die geen snelle downloadspeed hebben of willen? Ook vind ik het gewoon leuk om een fysiek product te hebben, te bestellen en dan weer afwachten wanneer het geleverd wordt, toch een soort van cadeautje aan mezelf
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben het met beide meningen wel eens. Ook ik wil liever een fysiek medium hebben om neer te zetten en naar uit te kijken. Echter ruimtegebrek wordt wel steeds meer een issue. Dat zorgt ervoor dat ik alleen maar koop wat ik écht wil hebben. De laatste twee weken is dat overigens best heel veel geweest en ik ga straks worstelen om dat in mijn overvolle kast te plaatsen en dat wordt met de dag lastiger. Het feit dat uitgaven in de Benelux soms de mindere zijn, helpt dan ook niet mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is bij mij bijna hetzelfde probleem. Nog 100 Blu's en ik zit tjokvol. Dan is het keuzes maken welke films ik echt wil houden, de rest vliegt dan ook de deur uit.
    Volgend jaar dus een sales out organiseren
    Laat maar iets weten, ik ben benieuwd. Mag zelfs gewoon via PM, Evergem is zelfs niet eens zo ver weg

    Ruimtegebrek ga ik hier niet snel hebben.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Tegenwoordig zou het zo moeten zijn met blu-ray films, dat de mensen net zoals je op steam games kan kopen, en altijd downloadbaar blijven voor die account waarvoor hij betaald heeft..
    Todat de firma failliet ga en dan sta je daar met je zogezegde rechten om films te streamen.
    Ik gruw van dit businessmodel; ik wil fysieke schijven die van mij zijn en blijven!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Todat de firma failliet ga en dan sta je daar met je zogezegde rechten om films te streamen.
    Ik gruw van dit businessmodel; ik wil fysieke schijven die van mij zijn en blijven!
    Helemaal mee eens en wie weet gaan ze opzettelijk failliet, kunnen ze de schapen nog een keer scheren

    Heb na enige moeite het laatste nog mogelijke wandje van de wederhelft gekregen om een kast tegenaan te maken om
    zodoende nog even door te kunnen gaan met de uitbreiding van de collectie

    Downloads, alleen gratis om te kijken of ik de film wel origineel wil hebben, voor de rest alleen maar origineel en tastbaar
    materiaal, wil een zo hoog mogelijke kwaliteit beeld, geluid en afspeelmogelijkheden.

    En er wordt niets verkocht...... enkel de sporadische dubbele.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Ik mag toch hopen dat het fysieke blijft.. staat zo mooi en vindt het bijna leuk om steeds aankopen te doen ! Ik geniet er ook gewoon van als ik naar m'n collectie kijk !

  10. #10

    Standaard Het Algemene Steaming Topic - Post hier alles betreft Streaming Media

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Todat de firma failliet ga en dan sta je daar met je zogezegde rechten om films te streamen.
    Ik gruw van dit businessmodel; ik wil fysieke schijven die van mij zijn en blijven!
    Dus ie wilt me vertellen dat Steam failliet kan gaan? want software en games zijn daar te downloaden, ze staan altijd op hun database. Veel games die je koopt in de gewone winkel (fysieke schijfjes) gaan ook via steam, (je kan ook gewoon de code van je aangekochte spel in steam invoeren en downloaden, of je kan vanaf je fysieke schijfje installeren, maar moet toch geactiveerd worden via steam. Als steam er niet meer zal zijn heb je dan ook niks meer aan die fysieke schijfjes. Kunnen ze niet maken. Mijn idee was ook zo blu-ray via steam. Dat je kan kiezen uit verschillende uitgaves. UK, US versie enz wat ook heel prettig is.
    Ik kan geen fysieke schijfjes meer opbergen. En als een fysiek schijfje niet goed is, of een kras enz heb je een probleem. Je hebt geen laser meer nodig om de data in te lezen. Dat is een voordeel.

  11. #11

    Standaard

    Steam?? Je bedoelt denk ik Sream denk ik..... Tja, als een distributeur failliet gaat dan gaan de servers waarop de film staat die gestreamed wordt ook offline, dus dan ben je dat kwijt. Overigens ben ik het vwb games niet met je eens, want de huidige PS3 games kan je gewoon installeren vanaf de schijf, zelfs al ben je offline. Updates en in-game online diensten zal je niet kunnen gebruiken, maar de game kan je verder gewoon spelen. X-Box en wellicht Sony willen in de toekomst wel anders, maar dat is nu (nog) niet zo. En vwb blu-ray streaming: met de huidige internet-infrstructuur en mogelijke download snelheden zie ik het niet zitten om 50 Gb (of zelfs 25) te gaan streamen....
    En ook ik ben van de oude stempel: als ik iets koop, geld kwijt ben aan een product dan wil ik het in mn handen hebben, niet één of ander digitale toegangscode die gaat verlopen.....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En ook ik ben van de oude stempel: als ik iets koop, geld kwijt ben aan een product dan wil ik het in mn handen hebben, niet één of ander digitale toegangscode die gaat verlopen.....
    Zo denk ik er dus ook over

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Steam?? Je bedoelt denk ik Sream denk ik..... Tja, als een distributeur failliet gaat dan gaan de servers waarop de film staat die gestreamed wordt ook offline, dus dan ben je dat kwijt. Overigens ben ik het vwb games niet met je eens, want de huidige PS3 games kan je gewoon installeren vanaf de schijf, zelfs al ben je offline. Updates en in-game online diensten zal je niet kunnen gebruiken, maar de game kan je verder gewoon spelen. X-Box en wellicht Sony willen in de toekomst wel anders, maar dat is nu (nog) niet zo. En vwb blu-ray streaming: met de huidige internet-infrstructuur en mogelijke download snelheden zie ik het niet zitten om 50 Gb (of zelfs 25) te gaan streamen....
    En ook ik ben van de oude stempel: als ik iets koop, geld kwijt ben aan een product dan wil ik het in mn handen hebben, niet één of ander digitale toegangscode die gaat verlopen.....
    Duidelijk dat je geen verstand van zaken hebt mbt streaming media.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Duidelijk dat je geen verstand van zaken hebt mbt streaming media.
    En jij niet van onderbouwd discussiëren. Zullen we het moddergooien achterwege laten en dan gewoon normaal communiceren hier? Bedankt!

  15. #15

    Standaard

    Streamen is een dienst waarbij je enkel betaald als je er gebruik van maakt,...het is geen bezit.
    Als ik een film koop wil ik daadwerkelijk ook een schijfje in handen hebben die ik in de kast kan zetten en inderdaad niet afhankelijk zijn van een externe server zoals bij streaming het geval is maar zoals ik al aangaf is dat ook niet het doel van een streaming service zoals Netflix.

    Nu kunnen we allemaal wel zuur doen over streaming service maar is het ook niet zuur om te zien dat DVD,s waar je 5 jaar geleden nog €15 voor hebt betaald nu via Netflix tegen betere kwaliteit te bekijken is tegen een fractie van de prijs die je ooit aan DVD,s hebt besteed.
    Grote kans dat het met BD de zelfde kant op gaat en dat we over een jaar of 10 onze achterhaalde collectie BD,s op zolder kunnen opbergen of zelfs in de kliko kunnen mikke .

    Begrijp me niet verkeerd, ik koop nog veel BD,s maat ik begrijp goed dat het ooit afgelopen zaak is en dat het alternatief helemaal zo gek niet is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dus ie wilt me vertellen dat Steam failliet kan gaan?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Steam?? Je bedoelt denk ik Sream denk ik.....
    Ik denk zelf dat hij Stream bedoelt. Je denkt nu vast: had ik maar niet die smiley geplaatst .....
    Laatst aangepast door rogue : 03-12-2013 om 18:29 Reden: Even wat voor het Wolverine topic bestemd was, verplaatst.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk zelf dat hij Stream bedoelt. Je denkt nu vast: had ik maar niet die smiley geplaatst .....

    .
    haha, ach....het lijkt me duidelijk dat ik de goede spelling voor ogen heb, aangezien dit een slip-of-the-pen is in de reactie...

  18. #18

    Standaard

    Het leukste is als je nu de topictitel bekijkt. Had die dekselse Hollander toch gelijk !!!

    Het Algemene Steaming Topic

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals bekend ben ik sneller dan het licht, dus het was al aangepast!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zoals bekend ben ik sneller dan het licht, dus het was al aangepast!
    Dat is erg snel... Ook mooi dat je het uit het Wolverine topic hebt gehaald .

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Steam?? Je bedoelt denk ik Sream denk ik..... Tja, als een distributeur failliet gaat dan gaan de servers waarop de film staat die gestreamed wordt ook offline, dus dan ben je dat kwijt. Overigens ben ik het vwb games niet met je eens, want de huidige PS3 games kan je gewoon installeren vanaf de schijf, zelfs al ben je offline. Updates en in-game online diensten zal je niet kunnen gebruiken, maar de game kan je verder gewoon spelen. X-Box en wellicht Sony willen in de toekomst wel anders, maar dat is nu (nog) niet zo. En vwb blu-ray streaming: met de huidige internet-infrstructuur en mogelijke download snelheden zie ik het niet zitten om 50 Gb (of zelfs 25) te gaan streamen....
    En ook ik ben van de oude stempel: als ik iets koop, geld kwijt ben aan een product dan wil ik het in mn handen hebben, niet één of ander digitale toegangscode die gaat verlopen.....
    Nee hoor, het is Steam ken je dat niet? http://store.steampowered.com/

    Alle games, software, (en eventueel Films wat mijn idee was) staan op hen server. Steam koop de games en software op. En dan betaal je aan steam, en kun je altijd de game enz blijven downloaden van hun servers.
    Je hebt dan een account, en via je account log je in op de steamserver. Als de game is betaald wordt met het opstarten van de game gecontroleerd, of de account het rechtmatig betaald heeft. En nee niet steamen van internet, maar downloaden naar de hardeschijf,(zoals ook met games het geval is). En van je hardeschijf dan een blu-ray steamen via een mediaplayer.
    Ook al gaat een distributeur failliet, de films staan op de servers van steamen blijven altijd beschikbaar. Distributeurs geven dan 1 keeer hun data van de blu-ray aan steam, steam verkoopt de data en een deel gaat naar de distributeurs, geen schijfjes die betaal hoeven te worden enz.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 04-12-2013 om 19:01

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee hoor, het is Steam ken je dat niet? http://store.steampowered.com/

    Alle games, software, (en eventueel Films wat mijn idee was) staan op hen server. Steam koop de games en software op. En dan betaal je aan steam, en kun je altijd de game enz blijven downloaden van hun servers.
    Je hebt dan een account, en via je account log je in op de steamserver. Als de game is betaald wordt met het opstarten van de game gecontroleerd, of de account het rechtmatig betaald heeft. En nee niet steamen van internet, maar downloaden naar de hardeschijf,(zoals ook met games het geval is). En van je hardeschijf dan een blu-ray steamen via een mediaplayer.
    Ook al gaat een distributeur failliet, de films staan op de servers van steamen blijven altijd beschikbaar. Distributeurs geven dan 1 keeer hun data van de blu-ray aan steam, steam verkoopt de data en een deel gaat naar de distributeurs, geen schijfjes die betaal hoeven te worden enz.
    En als Steam failliet gaat of met de noorderzon vertrekt? Of als er technische problemen zijn en Steam "ineens" niet meer bereikbaar is? Misschien is dit iets voor de geldverkwistende jongeren onder ons, maar ik geef de voorkeur aan iets wat ik uit de kast kan pakken en op kan zetten. Iets met een hoes, een boekje, met extra's. Plus daarnaast moet je, als via Steam download, ook nog dragers kopen om het geheel op te slaan, dus je geeft eigenlijk dubbel uit: voor de content en de drager. Bij bluray (en andere fysieke dragers) betaal je 1 bedrag voor beiden. Maar goed, het zal best aftrek vinden, maar ik blijf bij fysieke media. Niet alleen film, maar de CD's en het vinyl van vroeger heeft ook zn weg gevonden naar de boekenkast in de kamer. Staat een stuk leuker dan een paar harde schijven naast elkaar...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En als Steam failliet gaat of met de noorderzon vertrekt? Of als er technische problemen zijn en Steam "ineens" niet meer bereikbaar is? Misschien is dit iets voor de geldverkwistende jongeren onder ons, maar ik geef de voorkeur aan iets wat ik uit de kast kan pakken en op kan zetten. Iets met een hoes, een boekje, met extra's. Plus daarnaast moet je, als via Steam download, ook nog dragers kopen om het geheel op te slaan, dus je geeft eigenlijk dubbel uit: voor de content en de drager. Bij bluray (en andere fysieke dragers) betaal je 1 bedrag voor beiden. Maar goed, het zal best aftrek vinden, maar ik blijf bij fysieke media. Niet alleen film, maar de CD's en het vinyl van vroeger heeft ook zn weg gevonden naar de boekenkast in de kamer. Staat een stuk leuker dan een paar harde schijven naast elkaar...
    een drager? gewoon een externe hardeschijf. Daarna als je bv de film gezien hebt wis je het weer. Mocht je over een tijd weer eens willen bekijken download je het weer van de steamserver. ik wil zelf geen schijfjes meer, dat is ouderwets, en ik heb er geen ruimte meer voor. Zelfs alle updates voor games gaat ook automatisch. Steam is zelf ook maker van games.Steam bestaat al zo lang. Games installeer je gewoon op je pc. Steam download komt steeds meer in. Alle bekende games makers distributeurs brengen alles onder steam, al zou je een game kopen van Call of Duty in een gewone winkel dan nog gaat dat via steam. dat komt ook omdat steam een beveiliging is. Niemand komt onder steam uit. Lees hier maar eens.
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/gam..._record__.html



    Steam breekt record


    Steam heeft een nieuw record gebroken. Afgelopen weekend waren er tegelijkertijd 7 miljoen mensen ingelogd het gameplatform van Valve. Een jaar geleden haalde men nog de mijlpaal van 6 miljoen. In totaal heeft Steam 65 miljoen gebruikers.
    Niet alleen de Amerikaanse feestdag Thanksgiving deed de mensen massaal achter hun computer kruipen. Er vindt namelijk momenteel ook een uitverkoop plaats waardoor veel games flink afgeprijsd zijn. De sale loopt nog tot en met 3 december.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 04-12-2013 om 20:05

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En als Steam failliet gaat of met de noorderzon vertrekt? Of als er technische problemen zijn en Steam "ineens" niet meer bereikbaar is? Misschien is dit iets voor de geldverkwistende jongeren onder ons, maar ik geef de voorkeur aan iets wat ik uit de kast kan pakken en op kan zetten. Iets met een hoes, een boekje, met extra's. Plus daarnaast moet je, als via Steam download, ook nog dragers kopen om het geheel op te slaan, dus je geeft eigenlijk dubbel uit: voor de content en de drager. Bij bluray (en andere fysieke dragers) betaal je 1 bedrag voor beiden. Maar goed, het zal best aftrek vinden, maar ik blijf bij fysieke media. Niet alleen film, maar de CD's en het vinyl van vroeger heeft ook zn weg gevonden naar de boekenkast in de kamer. Staat een stuk leuker dan een paar harde schijven naast elkaar...
    Uiteraard is dat een nostalgische gedachte, maar niet de toekomst.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Uiteraard is dat een nostalgische gedachte, maar niet de toekomst.
    Beetje kortzichtig en naïef, vind je niet Jordy? Vinyl en CD bestaan al zoveel jaren en overleven nog steeds alle financiële malaise en tegenvallende verkopen, dus dat blijft echt onderdeel uitmaken van de toekomst. En als ik lees dat veel meer artiesten diensten zoals Spotify, waar je als artiest een paar euro krijgt als je nummer iets van 1000 keer is gedownload, de rug toekeren en de voorkeur geven aan de "klassieke" media dan zie ik de toekomst van CD's e.d. nog niet zo somber. En als ik lees dat zelfs de MM adverteert met acties rondom CD's en Vinyl wijst dat uit dat zelfs een grote keten hier nog brood in ziet, naast de kleinere winkels voor de zgn "liefhebber".
    En dat Steam kan voor games best populair zijn, maar bedenk wel dat Sony en Microsoft, niet de kleinste bedrijven ter wereld, echt wel de felle concurrentie aangaan met deze dienst, want met alle investeringen in de nieuwe consoles gaan ze dat marktaandeel echt niet opgeven. En omdat fysieke media ook bij de nieuwe consoles nog steeds een groot onderdeel en inkomstenbron vormt, zie ik dit echt nog niet snel verdwijnen.
    En dat stukje uit De Telegraaf kan je natuurlijk nauwelijks serieus nemen als artikel. Het toont nergens de bron van de cijfers en ook verdere details over de informatie ontbreekt. Typisch De Telegraaf en het zou me niks verbazen als dit verkapte sluikreclame is. In elk geval is het artikel zelf niet echt populair, want het is nul keer gedeeld via social media.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-12-2013 om 20:31

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •