Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 122 van 122 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Vanmiddag even getest hoe het beeld en geluid van Neflix zijn via de TV, de UBD speler en de Mediabox Next zijn. Ik heb voor deze test de film The old guard gebruikt

    Hierbij zijn duidelijk de verschillen te zien tussen de apps van de apparaten. De TV en de UBD speler verwerken het 4K beeld met Dolby Vision, wat bij de TV moeilijk uit te schakelen is. Bij de UBD speler is het makkelijk uit te schakelen en dan wordt het -net als bij de Mediabox- door de TV als HDR verwerkt. Het geluid wordt zowel de Mediabox Next als de TV als Dolby Atmos DD+ met vermoedelijk ingebakken Dolby Audio naar de receiver gestuurd en bij UBD speler als DD 5.1, maar wel met 640kbps.

    Het vermoedelijk ingebakken Dolby Audio heeft te maken met het feit dat de DN in alle gevallen +4dB is en dat het veranderen van het dynamisch bereik in de receiver weinig tot geen invloed heeft op de weergave. Toen ik de film Transformers: The last knight keek, merkte ik dat de niveaus constant veranderden,omdat er bepaalde momenten zijn waarbij de LFE's heel luid zijn en waarbij de dialogen heel zacht zijn. Normaal gesproken zorgt een DN boven de 0dB er voor dat de instellingen voor het dynamisch bereik invloed heeft op de geluidssterkte en het dynamisch bereik zodat het indrukwekkend kan zijn of prettig voor het gehoor (van de buren).

    Het gebruik van Dolby Audio lijkt me daarom alleen bedoeld om de gebreken van een lage resolutie te verbloemen en zal volgens mij niet voor een betere beleving en verminderde geluidsoverlast zorgen. Ze kunnen het wat mij betreft beter weglaten en er voor zorgen dat de meeste apparaten een nacht-stand krijgen waarmee het 'loudness-management' uitgeschakeld kan worden, zodat de volume-verschillen wat minder groot zijn. Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om alleen meta-data mee te sturen en dat je zelf dan kunt bepalen of en hoe het verwerkt moet worden, maar dan moeten sommigen weer een bij een apparaat geleverd boekje gaan lezen.

    Ziggo OnDemand doet het op het gebied van beleving wat beter dan Netflix, want Netflix lijkt zich meer te focussen op bepaalde detailles.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 17-01-2022 om 21:09 Reden: Rectificatie
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens Empire haalt Paramount Discovery van Netflix af voor hun eigen streamer (hier straks SkyShowtime).
    En dat is nu precies het euvel waaraan de meeste streamingdiensten lijden: versnippering, alleen aan hun eigen belang denken en mensen/liefhebbers onnodig veel geld uit hun zak kloppen. Als dat de toekomst van het kijken naar films en series wordt, dan vrees ik het ergste. Ooit zullen de klanten dat niet meer pikken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dat is nu precies het euvel waaraan de meeste streamingdiensten lijden: versnippering, alleen aan hun eigen belang denken en mensen/liefhebbers onnodig veel geld uit hun zak kloppen. Als dat de toekomst van het kijken naar films en series wordt, dan vrees ik het ergste. Ooit zullen de klanten dat niet meer pikken.
    Dat is geen euvel maar een commerciële gedachten en een nieuwe vorm van bedrijfsvoering. Dat kan je ze niet kwalijk nemen in deze tijden van het succes van streamingdiensten. Elke aanbieder ziet een kip met gouden eieren, en elke maatschappij vaart er wel bij. Behalve wellicht de consument, want die moet verschillende diensten afnemen voor verschillende series. Maar ach, je HOEFT het niet te doen en je hebt nergens recht op. Dus voordat dat gezeur weer komt....

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is geen euvel maar een commerciële gedachten en een nieuwe vorm van bedrijfsvoering. Dat kan je ze niet kwalijk nemen in deze tijden van het succes van streamingdiensten. Elke aanbieder ziet een kip met gouden eieren, en elke maatschappij vaart er wel bij. Behalve wellicht de consument, want die moet verschillende diensten afnemen voor verschillende series. Maar ach, je HOEFT het niet te doen en je hebt nergens recht op. Dus voordat dat gezeur weer komt....
    Nogal een contradictie mbt de aanbieders. Vooral dat ze er wel vaart bij krijgen. Nee, dat vind ik niet. Ik zie dat heel anders.

    Je zegt zelf dat je als consument het niet HOEFT te doen. Prima, maar dan hebben de streaming aanbieders JUIST een probleem. Men wilt toch blijven groeien met abonnees. Je merkt het nu al met Disney, geen grote groei zoals eerder werd verwacht. SkyShowtime krijgt dus met stevige concurrentie te maken. Netflix, Disney+, Amazon Prime en ook nog HBO Max. Dat zijn al de grote jongens. Er zijn veel meer streamingsdiensten.

    Ik vind dat Marcel Hoeve wel degelijk een punt hebben zeker als het om versnipperingen en hun eigen belangen. Uitzonderingen nagelaten, de meeste zullen geen 10 streamingsdiensten gaan nemen. Niet alleen speelt geld een rol, maar ook tijd om te kunnen consumeren.

    Ze snijden uiteindelijk zelf in hun vingers, wat ze zeker gaan terugzien in het aantal abonnees. Niemand krijgt de gehele taart, maar gewoon plakjes.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nogal een contradictie mbt de aanbieders. Vooral dat ze er wel vaart bij krijgen. Nee, dat vind ik niet. Ik zie dat heel anders.

    Je zegt zelf dat je als consument het niet HOEFT te doen. Prima, maar dan hebben de streaming aanbieders JUIST een probleem. Men wilt toch blijven groeien met abonnees. Je merkt het nu al met Disney, geen grote groei zoals eerder werd verwacht. SkyShowtime krijgt dus met stevige concurrentie te maken. Netflix, Disney+, Amazon Prime en ook nog HBO Max. Dat zijn al de grote jongens. Er zijn veel meer streamingsdiensten.

    Ik vind dat Marcel Hoeve wel degelijk een punt hebben zeker als het om versnipperingen en hun eigen belangen. Uitzonderingen nagelaten, de meeste zullen geen 10 streamingsdiensten gaan nemen. Niet alleen speelt geld een rol, maar ook tijd om te kunnen consumeren.

    Ze snijden uiteindelijk zelf in hun vingers, wat ze zeker gaan terugzien in het aantal abonnees. Niemand krijgt de gehele taart, maar gewoon plakjes.
    Waarom een contradictie? Wat is er tegenstrijdig dan? Alleen omdat jouw mening anders is? Dat is geen contradictie.
    Tuurlijk is het aantal abonnees een belangrijke factor, maar het gaat uiteindelijk maar om 1 ding: winst. En dat brengen die streamingdiensten, want de kosten zijn betrekkelijk laag en dus de winst op die diensten zijn interessant voor ze. En het aantal abonnees zal altijd wel fluctueren want sommigen zetten de diensten uit wanneer men er geen zin in heeft, maar velen laten de dienst gewoon aanstaan. Kijk maar naar Amazon Prime, dat is een mooi verdienmodel. En zo gaan er meerdere inventieve oplossingen en nieuwigheden komen. Kijk maar naar de Imax Enhanced opties bij Disney+. Los wat je er zelf misschien van vindt is dit een unieke toevoeging aan het aanbod en zal zorgen voor nieuwe abonnees en een uniek aanbod aangezien de fysieke releases deze optie niet hebben (naast misschien de 3D versie, maar dat formaat is op sterven na dood).
    En tijd om te consumeren is natuurlijk geen argument, want dat "probleem" zou je ook hebben als alles onder één streamingdienst zou staan. Dat staat er natuurlijk los van, dat is je eigen interesse en tijdsbesteding. Dat kan je niet koppelen aan de verschillende aanbieders. Niemand gaat zich in de vingers snijden, want het is gewoon de strijd om de klant. En dat wil iedereen met een eigen dienst doen. En wellicht is dat plakje van de taart veel interessanter dan het plakje wat ze kregen als ze hun aanbod onderbrachten bij Netflix. Dus dan snijdt men zich niet in de vingers, maar hebben ze er een nieuw goudmijntje bij gekregen.

  6. #106

    Standaard

    Zoals Rogier schreef je hoeft niet naar een tv-serie bij een streamingdienst te kijken. Je kunt een knipperlicht aanpak kiezen, ofwel als je een serie wil zien neem je tijdelijk een abonnement. Eigenlijk is het denken in termen van een centrale aanbieder ouderwets aan het worden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #107

    Standaard

    Wat Rogier inderdaad al aangeeft: als je streamen als 1 grote taart ziet, dan willen ze daar allemaal een stukje van. Nu kun je nog instappen, als ze een jaar of vijf wachten is de taart misschien op. Blijkbaar heeft Paramount een berekening gedaan qua opbrengsten van Star Trek: Discovery: wat ze nu van netflix ontvangen t.o.v. een mogelijk aanwas van een X-aantal nieuwe leden die de serie willen kijken en daarom een abonnement nemen op hun nieuwe dienst. En is de balans doorgeslagen in het voordeel van het laatste.

    Natuurlijk heb ik ook liever dat er 1 of 2 grote streamingdiensten waren waar ik alles op kon kijken, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Het zal wellicht nog meer gaan versnipperen. Bekijk het zo: bij fysieke media heb je ook allerlei uitgevers, bij de boutique labels bijvoorbeeld Eureka, Arrow, Criterion, Indicator, Third Windows etc. Zo'n situatie krijg je denk ik ook met streaming. Helaas, maar je hebt altijd een keus wat je wilt doen. En wat Pieter zegt, steeds switchen van abo kan natuurlijk ook.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dat is nu precies het euvel waaraan de meeste streamingdiensten lijden: versnippering, alleen aan hun eigen belang denken en mensen/liefhebbers onnodig veel geld uit hun zak kloppen. Als dat de toekomst van het kijken naar films en series wordt, dan vrees ik het ergste. Ooit zullen de klanten dat niet meer pikken.
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is niet handig als iedere fillmmaatschappij straks een eigen dienst heeft, want dan loop je het risico dat de meeste mensen lang bij een bepaalde dienst blijven en daardoor weinig keus hebben of iedere maand van abonnement(en) gaan wisselen. Het laatste zal zorgen voor een verkeerd beeld van het aantal abonnees dat een dienst heeft en de hoe vaak een film of serie bekeken wordt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tuurlijk is het aantal abonnees een belangrijke factor, maar het gaat uiteindelijk maar om 1 ding: winst. En dat brengen die streamingdiensten, want de kosten zijn betrekkelijk laag en dus de winst op die diensten zijn interessant voor ze. En het aantal abonnees zal altijd wel fluctueren want sommigen zetten de diensten uit wanneer men er geen zin in heeft, maar velen laten de dienst gewoon aanstaan. Kijk maar naar Amazon Prime, dat is een mooi verdienmodel. En zo gaan er meerdere inventieve oplossingen en nieuwigheden komen. Kijk maar naar de Imax Enhanced opties bij Disney+. Los wat je er zelf misschien van vindt is dit een unieke toevoeging aan het aanbod en zal zorgen voor nieuwe abonnees en een uniek aanbod aangezien de fysieke releases deze optie niet hebben.
    Wanneer je als bedrijf alleen winst wil hebben, dan moet je op dezelfde manier werken als een prijsvechter: Veel troep verkopen voor weinig geld en geen klanten helpen met problemen op te lossen. Op die manier werken is dus niet niet goed voor het vertrouwen van de consument.

    Ze kunnen zich veel beter richten op omzet maken zonder verlies en dat is iets wat Disney op dit moment net wat beter begrijpt door bezig te zijn met Imax Enhanced. Of het op deze manier voor meer omzet zal zorgen is ook afhankelijk van de andere diensten, de filmmaatschappijen en de fabrikanten. Die moeten er voor zorgen dat de consument het vertrouwen weer terug krijgt in het product of de dienst, want winst kun je niet maken zonder omzet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niemand gaat zich in de vingers snijden, want het is gewoon de strijd om de klant. En dat wil iedereen met een eigen dienst doen. En wellicht is dat plakje van de taart veel interessanter dan het plakje wat ze kregen als ze hun aanbod onderbrachten bij Netflix. Dus dan snijdt men zich niet in de vingers, maar hebben ze er een nieuw goudmijntje bij gekregen.
    Sony had sommige fysieke releases voorzien van Imax Enhanced, maar die waren 4K en dus geen DVD of BD, maar mede dankzij bedrijven als Bose en Sonos zou het weinig toevoegen aan de winst voor de consument. Je kon er daarom op wachten dat ze er mee gingen stoppen vanwege gebrek aan afname. Ze hadden er dan voor moeten kiezen om de DVD als een soort SuperBit uit te brengen en ook de BD te voorzien van DTS:X i.p.v. een 16bit DTS HD MA en er voor moeten zorgen dat ook Bose en Sonos dat kunnen weergeven.

    Door op deze manier te werken snijden alle diensten, maatschappijen en fabrikanten zich in de vingers, omdat weinig consumenten zo vertrouwen in een producten en diensten kunnen krijgen en dat zal dus ook voor minder omzet( en winst) zorgen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 18-11-2021 om 16:07
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is niet handig als iedere fillmmaatschappij straks een eigen dienst heeft, want dan loop je het risico dat de meeste mensen lang bij een bepaalde dienst blijven en daardoor weinig keus hebben of iedere maand van abonnement(en) gaan wisselen. Het laatste zal zorgen voor een verkeerd beeld van het aantal abonnees dat een dienst heeft en de hoe vaak een film of serie bekeken wordt.

    Ik denk dat beide opties niet onvoordelig zijn voor een streamingdienst, dus mwa deze opzet is heel handig voor ze. En als consument heb je de keuze en kan je bijna altijd maandelijks opzeggen, dus qua flexibiliteit en aanbod heb je niks te klagen.

  10. #110

    Standaard

    Dat is idd heel handig...om het overzicht te verliezen.

    Je hoeft als dienst alleen nog maar naar het aantal accounts te kijken en als afnemer naar het bankafschrift.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  11. #111

    Standaard

    Overigens nog een tip, nu het woordje overzicht is gevallen. via de app justwatch kun je snel kijken waar welke serie of film te zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Dat is idd heel handig...om het overzicht te verliezen.

    Je hoeft als dienst alleen nog maar naar het aantal accounts te kijken en als afnemer naar het bankafschrift.
    Kom op Gerco, even een overzichtje aanmaken op je smartphone. Of installeer alleen de apps op je smart TV of je Apple TV waarop je een abonnement hebt en voila: in één blik een overzicht vandalen streamingdiensten waarop je bent geabonneerd. Lijkt me toch niet zo moeilijk, toch?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Overigens nog een tip, nu het woordje overzicht is gevallen. via de app justwatch kun je snel kijken waar welke serie of film te zien.
    das een goeie, thanks!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk dat beide opties niet onvoordelig zijn voor een streamingdienst, dus mwa deze opzet is heel handig voor ze. En als consument heb je de keuze en kan je bijna altijd maandelijks opzeggen, dus qua flexibiliteit en aanbod heb je niks te klagen.
    En je hebt de keuze om je helemaal niet in dit streamingsdiensten-walhalla te storten. Wijzelf hebben meer dan genoeg aan de publieke en commerciële omroepen en de diversiteit aan programma's die je op deze streamingdiensten never nooit zult vinden. Wij zijn geen serie-kijkers (een enkele serie uitgezonderd) en ik hoef echt niet elke film en elke serie te zien om toch gelukkig te zijn, laat staan om 'mee te kunnen praten'...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En je hebt de keuze om je helemaal niet in dit streamingsdiensten-walhalla te storten. Wijzelf hebben meer dan genoeg aan de publieke en commerciële omroepen en de diversiteit aan programma's die je op deze streamingdiensten never nooit zult vinden. Wij zijn geen serie-kijkers (een enkele serie uitgezonderd) en ik hoef echt niet elke film en elke serie te zien om toch gelukkig te zijn, laat staan om 'mee te kunnen praten'...
    Hopelijk bedoel je niet dat die diversiteit aan programma's niet op de streamingdiensten te vinden is, want die zijn vele malen meer divers dan wat er bij de publieke en commerciële omroepen te zien is. Zelf vind ik die erg standaard, en kunnen ze imo absoluut niet wedijveren met de streamingdiensten. Die hebben namelijk content uit alle windhoeken.

    Mij gaat het trouwens niet om meepraten hoor, wel om kwaliteit.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hopelijk bedoel je niet dat die diversiteit aan programma's niet op de streamingdiensten te vinden is, want die zijn vele malen meer divers dan wat er bij de publieke en commerciële omroepen te zien is. Zelf vind ik die erg standaard, en kunnen ze imo absoluut niet wedijveren met de streamingdiensten. Die hebben namelijk content uit alle windhoeken.

    Mij gaat het trouwens niet om meepraten hoor, wel om kwaliteit.
    Noem mij dan eens een streamingdienst die nieuwsuitzendingen, talkshows, documentaires, (intelligente) quizprogramma's, cabaret, muziek, sport, achtergrondreportages, human interest thema's, reisprogramma's enz. aanbiedt en waarvan het merendeel niet uit Amerika of Engeland komt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Noem mij dan eens een streamingdienst die nieuwsuitzendingen, talkshows, documentaires, (intelligente) quizprogramma's, cabaret, muziek, sport, achtergrondreportages, human interest thema's, reisprogramma's enz. aanbiedt en waarvan het merendeel niet uit Amerika of Engeland komt?
    NPO Plus, daarnaast hebben diverse grote diensten als Disney en Netflix ook Nederlands cabaret en muziek. En ook voor sport (afhankelijk van wat je wil zien) zijn er diverse opties.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 19-11-2021 om 09:28

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Noem mij dan eens een streamingdienst die nieuwsuitzendingen, talkshows, documentaires, (intelligente) quizprogramma's, cabaret, muziek, sport, achtergrondreportages, human interest thema's, reisprogramma's enz. aanbiedt en waarvan het merendeel niet uit Amerika of Engeland komt?
    Inderdaad NPO en NPO Plus. Je moet rekening houden dat non-lineair TV ijken steeds populairder wordt en een steeds groter marktaandeel gaat krijgen. De jeugd en jongvolwassenen kijken nauwelijks meer lineair TV en alles gaat on-demand. En dan is het niet alleen Netflix maar ook diepgaandere programma's en actualiteiten dat on demand gekeken wordt. Ik begrijp dat je alleen vanuit je eigen belevingswereld deze ontwikkelingen bekijkt, maar de wereld si zoveel groter dan alleen de reguliere TV zenders. En die wereld wordt alleen maar groter.

  19. #119

    Standaard

    Ik vind streaming ook een mooie aanwinst naast mijn fysieke collectie (waarvan een aantal blurays overigens niet meer leesbaar is, maar dat is een ander topic). Dit weekend bijvoorbeeld De Slag om de Schelde gekeken op Netflix en Schindler's List via amazon prime, beiden geen films die in mijn collectie hoeft omdat ik die niet heel vaak zal herkijken (van SL heb ik ooit de DVD wel gehad, dat zal ook de laatste keer geweest zijn dat ik hem gezien heb, ergens begin 00s). Prima om deze via deze streamingsdiensten te kijken in (voor mij) prima beeld- en geluidskwaliteit.

    Het kost geld, dat klopt, we hebben nu Netflix, Amazon Prime, Disney+ en AppleTV. Netflix is gedeeld, Prime is ook handig vanwege geen verzendkosten en niet zo duur, AppleTV is nog gratis vanwege aanschaf iPad (en gaat de deur uit na de gratis proefperiode, app werkt niet op mijn tv en is niet te streamen vanaf mijn telefoon/ipad) en D+ zetten we soms ook uit als er te weinig content is die interessant is (maar nu met Star is er ook genoeg te kijken). Dus iets van €20-25 per maand. Dat gaf ik voorheen gemakkelijk uit aan DVD's en blurays per maand. Ik koop nu nog maar een paar blurays per jaar.

    NPO plus heb ik ook even gehad maar merk dat ik genoeg heb aan de gewone NPO app voor uitzendingen die ik mis (Journaal en soms wat docu's).

    De tijd die je ermee kwijt bent is idd je eigen keuze, en alles bij 1 aanbieder is niet realistisch. En soms wordt er iets afgehaald, zoals Star Trek Discovery nu, heel vervelend maar er is mee te leven zou ik denken.

    Lineair kijken doe ik alleen naar de coronapersconferenties en af en toe het NOS Journaal.
    Laatst aangepast door Oakey : 21-11-2021 om 18:02

  20. #120

    Standaard

    "Titels als The Crown en Breaking Bad ontbreken op goedkoper Netflix-abonnement...", volgens dit artikel
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "Titels als The Crown en Breaking Bad ontbreken op goedkoper Netflix-abonnement...", volgens dit artikel
    Dit zou wel een hele slechte zet van Netflix zijn. Ik ben zit er toch al aan te denken om deze binnenkort deze op te zetten, kosten zijn in verhouding met de andere streamingdiensten wel hoog.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit zou wel een hele slechte zet van Netflix zijn. Ik ben zit er toch al aan te denken om deze binnenkort deze op te zetten, kosten zijn in verhouding met de andere streamingdiensten wel hoog.
    Ik ook kijk Better call Saul nog af, en dan denk ik ook dat ik het opzeg.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •