Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Men: Apocalypse (Bryan Singer?, 2016)

    Bryan Singer heeft kennelijk de smaak weer te pakken als het op X-Menfilms aankomt. Days of Future Past moet nog uitkomen, maar hij twittert al over een volgende film die in 2016 moet uitkomen. Het klinkt alsof hij van meet af aan een two picture-deal had -of dat hij in ieder geval een optie had om ook een derde film te maken.

    Apocalypse in de titel zal dan vermoedelijk wel verwijzen naar de mutant Apocalypse, misschien zelfs wel concreet naar de verhaallijn van Age of Apocalypse. In ieder geval spelen in geval van Apocalypse alternatieve tijdlijnen vaak een rol, wat weer goed aan zou sluiten op Days of Future Past.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Jaja daar komt ie dan, de sterkste van alle mutants!

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #3

    Standaard

    Heel benieuwd hoe deze film gaat worden, lijkt me wel tof.

  4. #4

    Standaard

    Bb1D5cuIcAEIq9I.jpg

    Singer gaf de bovenstaande foto waarop hij met o.a. Mike Dougherty en Dan Harris (die eerder met hem aan de scenario's voor X2 en Superman Returns werkten) discussieert over de verhaallijn van X-Men: Apocalypse. Ze zijn dus al in een vroege fase van het script. Jammer dat David Hayter er niet bij is, zal het wel te druk hebben met z'n regiedebuut waarschijnlijk.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Enkele nieuwe toevoegingen aan de cast:

    Alexandra Shipp vertolkt de jonge versie van Storm:


    Sophie Turner (Game Of Thrones) is gecast als de jonge Jean Grey:


    En Tye Sheridan wordt de nieuwe Cyclops:

    Enkele namen die al bekend waren:
    Jennifer Lawrence, Evan Peters, Michael Fassbender, James McAvoy, Nicholas Hoult en Hugh Jackman hernemen hun rollen van Mystique, Quicksilver, Magneto, professor Xavier, Beast en Wolverine.

    Channing Tatum zou Gambit worden, en Oscar Isaac wordt Apocalypse.

    Afwezig zullen zijn: Patrick Stewart en Ian McKellen. Alleen hun jongere alter egos zullen in de film hun opwachting maken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Vooral met Tye Sheridan ben ik blij. Hij wist me te verbazen in "Mud" en in "Joe" was hij haast even indrukwekkend. Gambit vervangen hoeft voor mij nog steeds niet, Taylor Kitsch was perfect gecast.

  7. #7

    Standaard

    Ze blijven hier ook maar mee bezig he?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ze blijven hier ook maar mee bezig he?
    Ja en?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ja en?
    Ik constateer alleen, ik oordeel niet.

  10. #10

    Standaard

    Olivia Munn Joins ‘X-Men: Apocalypse’ Cast as Psylocke


    17 hours ago | Variety - Film News | See recent Variety - Film News news »
    Olivia Munn has joined the cast of “X-Men: Apocalypse,” signing on as Betsy Braddock, a.k.a. Psylocke.
    Director Bryan Singer posted the news on Instagram on Monday.

    Munn joins previously announced newcomer Lana Condor, who’s playing Jubilee, as well as returning stars James McAvoy, Michael Fassbender, Nicholas Hoult and Rose Byrne. Oscar Isaac and Kodi Smit-McPhee will also join the franchise.
    Singer is directing the film from a script by Simon Kinberg, Dan Harris and Michael Dougherty.
    X-Men: Apocalypse” is set to bow on May 27, 2016.

    (Bron: www.imdb.com)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #11

    Standaard

    Na haar sterke rol in The Newsroom, lijkt mij dit goed nieuws.

  12. #12

    Standaard

    Bryan Singer releases the first picture of Sophie Turner and Lana Condor as Jean Grey and Jubilee in the next X-Men film.

    It's day two of shooting on X-Men: Apocalypse, which is now before the cameras in Canada (well, to be fair, it's probably day three by now, but moving on). And director Bryan Singer has continued to tease his new film, this time with the first shot of Sophie Turner and Lana Condor in character as Jean Grey and Jubilee.

    xmen_apocalypse.jpg





  13. #13

    Standaard

    James McAvoy laat zich kaal scheren voor dot deel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Apocalypse is zo..........klein ? Hij moet m.i. echt een stuk groter en breder zijn.

  16. #16

    Standaard

    Hij kan toch groter en kleiner worden naar behoefte. En alle foto's en de trailer van Comic Con zijn zonder effecten. Dus wie weet hoe hij er echt uit gaat zien.

  17. #17

    Standaard

    Hoeft toch niet? Alsof iemand die niet groot is niet ontzettend sterk en gevaarlijk kan zijn.. Maar goed: ik ken de comics niet ..

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hij kan toch groter en kleiner worden naar behoefte. En alle foto's en de trailer van Comic Con zijn zonder effecten. Dus wie weet hoe hij er echt uit gaat zien.
    Mmm, dat is waar; hij kan zijn lichaam veranderen. Niet aan gedacht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Hoeft toch niet? Alsof iemand die niet groot is niet ontzettend sterk en gevaarlijk kan zijn.. Maar goed: ik ken de comics niet ..
    Het meest bekende beeld van Apocalypse is groot en machtig Pieter, dat staat los van sterk/gevaarlijk.

  19. #19

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Zegt me niet zo heel veel op dit moment.
    BD (1243) What i Watch

  22. #22

    Standaard

    Mij ook niet, ziet er uit alsof er geen einde is voor Days of Future Past en dit de rest van die film is. CGI op het einde is ook maar meh al kunnen ze tegen deze zomer daar nog wat aan doen.

  23. #23

    Standaard

    Jammer dat Singer maar door blijft gaan met de X-films, en in plaats daarvan weer eens een goede thriller maakt zoals Usual Suspects. Dit lijkt echt nergens meer op afgaande op trailer.

  24. #24

    Standaard

    Ik vind al die X-Men verhalen in de films nu 1 grote onoverzichtelijke brei worden, met karakters die jong en oud worden gespeeld en alles wat eraan wordt geplakt en nu dit weer. Het zijn leuke actiefilms met leuke effecten om weg te kijken maar de logica van het verhaal is echt compleet weg.

  25. #25

    Standaard

    Als dit de laatste grote, afsluitende X-men film word ben ik tevreden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •