De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Met Man En Macht disc problemen?

    Beste,

    Ik heb gisteren met de bon van de Standaard de serie met "Met man en Macht" gekocht, toen ik deze vandaag wou testen bleek dat elke aflevering na een goeie 30-35 minuten blokkeert en stopt.
    Heb alle 3 de disc's getest en bij allemaal hetzelfde probleem, geen enkele aflevering is volledig te bekijken.

    Ik vroeg me af of er nog mensen die deze dvd box hebben gekocht deze problemen toevallig ook hebben.
    Morgen zal ik mijn exemplaar proberen om te ruilen in m'n standaardwinkel, maar als dit een algemeen probleem is zal dat natuurlijk niet veel nut hebben.
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Omdat er hier niemand reageert zal ik toch maar een update doen van dit probleem.

    Vandaag m'n exemplaar gaan omruilen voor een nieuwe, met wederom hetzelfde probleem.
    Dus voor de mensen die deze dvd box ook hebben gekocht, controleren is de boodschap!
    BD (1243) What i Watch

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    WaymannDirector heeft deze box ook aangekocht als ik me niet vergis, dus hij zou het moeten kunnen bevestigen.Heb die box zelf niet, meer zelfs ik ken de reeks niet eens.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Ik heb nog niet naar een aflevering gekeken. Maar ik had wel eens willen die extra's bekijken. Maar dat lukte niet in mijn geval...Ik kreeg het Woestijnvis Logo en VIER logo en ging terug naar het menu. Afleveringen heb ik nog niet bekeken maar waarschijnlijk zal dit hetzelfde probleem geven als jij hebt. Straks eens testen. Waarschijnlijk staan al die schijven vol fouten. Productiefout wss. Woestijnvis brengt niet vaak films of series uit (enkel Loft en Van Vlees en Blood dacht ik) Dus echt ervaren zijn ze niet.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Omdat er hier niemand reageert zal ik toch maar een update doen van dit probleem.

    Vandaag m'n exemplaar gaan omruilen voor een nieuwe, met wederom hetzelfde probleem.
    Dus voor de mensen die deze dvd box ook hebben gekocht, controleren is de boodschap!
    Hier hetzelfde probleem. Alle 3 de discs hebben bij mij afspeelproblemen. Soms het einde, soms het begin van een aflevering. Blijkbaar dus een produktieprobleem.
    The truth is out there

  6. #6

    Standaard

    Heb nu een mail naar Woestijnvis en Vier gestuurd om het probleem te melden en wat ze eraan zullen doen... Zien wat er gebeurt. Krijg nu wel de schijf niet meer uit mijn computer...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 09-12-2013 om 18:32

  7. #7

    Standaard

    Zal morgen ook mijn box terugbrengen naar de Standaard en horen wat zei als oplossing te bieden hebben.
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Woestijnvis gaat een omruilactie houden... dit stond in de mail :

    Beste ,
    Het betreft inderdaad een fout in de productie. U kan vanaf vrijdag 14 december uw defect exemplaar bij Standaard Boekhandel omruilen voor een nieuw exemplaar.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Isabelle

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Woestijnvis gaat een omruilactie houden... dit stond in de mail :

    Beste ,
    Het betreft inderdaad een fout in de productie. U kan vanaf vrijdag 14 december uw defect exemplaar bij Standaard Boekhandel omruilen voor een nieuw exemplaar.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Isabelle
    Ok, zeer snelle oplossing. Ik vraag mij af of hierover nog gecommuniceerd gaat worden. Want zonder dvd.nl had ik van niks geweten. Was ook niet van plan om de box snel te bekijken, dus was mij van geen kwaad bewust geweest.
    Laatst aangepast door justme : 11-12-2013 om 15:02
    The truth is out there

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ok, zeer snelle oplossing. Ik vraag mij af of hierover nog gecommuniceerd gaat worden. Want zonder dvd.nl had ik van niks geweten. Was ook niet van plan om de box snel te bekijken, dus was mij van geen kwaad bewust geweest.
    Vraag ik mij ook af, want het was dan ook puur toeval dat ik deze ontdekking deed... Was eigenlijk niet van plan om vlug deze te bekijken.
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Wou vandaag de dvd gaan kopen,maar ik moet tot morgen wachten op de nieuwe uitgave

  12. #12

    Standaard

    Vorige week een nieuwe gehaald, en deze keer problemen meer. Deze kan met een gerust hart in de kast.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vorige week een nieuwe gehaald, en deze keer problemen meer. Deze kan met een gerust hart in de kast.
    Volgens mij moet er voor problemen het woord ''geen'' toegevoegd worden, nietwaar?.

    Nu lijkt het net of er nog meer problemen zijn met de disc

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •