De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Sony BDP-S790

  1. #1

    Standaard Sony BDP-S790

    Sony's top BD speler alleen vandaag voor slechts 100,66 euro bij amazon.de

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het is een koopje. Maar het is niet bepaald een stille speler.

  3. #3

    Standaard

    Lees ik een dnla streamproblemen bij dat 790 model van Sony bij de 1 ster waardering kopers op Amazon de ?

    reviewtje
    http://www.areadvd.de/hardware/2012/sony_bdp_s790.shtml
    Laatst aangepast door vista-vision : 12-12-2013 om 13:27

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ja, ik had er gisteren ook 1 op laten sturen.Het zijn smalle dingen dus kan er nog wel bi voor die prijs aangezien ze ook gratis verzonden worden..
    Denk trouwens dat ze nog steeds voor dvd makkelijk regiovtij zijn te maken.
    Werkt al jaren zo.(350/360 models en daarvoor).

    Zal van de week nog zeggen wat ik van het loopwerklawaai (aantal Amazon kopers klacht) vind vergeleken met de sony 350/360 type.
    Laatst aangepast door vista-vision : 14-12-2013 om 10:20

  6. #6

    Standaard

    Een koopje inderdaad. Ik heb deze enige tijd terug gekocht. Wat bijzonder prettig is aan deze speler is dat deze veel apps heeft. Zo heb je met unblock-us toegang tot Netflix USA (en andere landen) met je NL Netflix-account en Crackle, een gratis VOD-dienst uit de VS met films en series.

    MKV-files via DLNA streamen lukt echter niet, een minpuntje.

  7. #7

    Standaard

    mkv werkt wel van externe harde schijf en usb-stick?
    Resume-functie van deze speler is wel ondermaats, ook bij DVD: haal je hem eruit, dan helaas.

  8. #8

    Standaard

    Ja, via usb speelt mkv prima

  9. #9

    Standaard

    Het exemplaar bdp790 dat ik heb ontvangen is muisstil je moet echt met je oor erbij zitten wil je het spinnen van de blu ray horen.
    (komt met firmware M13 R 0460) made in Malaysia)
    Dit exemplaar.is In feite stiller dan mijn oudere dbdp350 en 360. Je moet blijkbaar beetje geluk hebben met het geleverde exemplaar want over de sony 5100 lees ik ook een paar klachten over lawaai.
    Ben er nog niet zeker van of ik het blu ray plaatje v. d 790 mooier vind dan van mijn oude bdp350 en 360.
    De 790 heeft wel ietsje meer fijn detail maar de 350/360 voelen wat stabieler/strakker/mooier (bij gelijke instellingen).Ook geluid (blu ray dan) lijkt een tik meer body en warmte te hebben op de oudere sonys.
    Zal echter toch wel vaak de neiging hebben om een blu ray hier in te gooien vanwege het kleine beetje extra fijne detail in het beeld.Voor 99 euro en de extra wifi enz mogelijkheden ben ik tevreden.
    Had ik er vorig jaar de volle 200 euro voor moeten betalen( of 160in ned nu) had ik het teveel gevonden niet dat de sony bdp790 slecht is natuurlijk.
    Nog wat interne fotos van de 790 onderaan
    De oude link werkte niet meer zag ik toevallig hier nu de nieuwe link.
    http://www.agoraquest.com/forums/vie...p?f=48&t=38028
    Laatst aangepast door vista-vision : 06-10-2014 om 13:41

  10. #10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •