De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Pioneer bdp lx 55

  1. #1

    Standaard Pioneer bdp lx 55

    Hallo allemaal

    Afgelopen zomervakantie kocht ik de pioneer bdp lx55 in mediamarkt Hasselt. Sindsdien heb ik niets als problemen met dit toestel. Het toestel is al 3 maal voor herstelling binnen geweest en in het totaal 10 weken!
    1x werd het loopwerk vervangen en 2x gewoon niets. Mijn toestel loopt naar willekeur vast nadat ik deze terug wil opstarten. Ik moet deze van de stroom halen en dan werkt hij weer. Ik ben het geloop naar Hasselt beu en heb eveneens contact opgenomen met pioneer omtrent deze problemen. pioneer zegt niets te weten over herstelling 2 en 3 en mediamarkt zegt dat zij niets kunnen doen.

    Ik ben radeloos en weet niet meer wat te doen. Ik zit hier nu met een duur toestel dat gewoon niet werkt. Op verschillende buitenlandse forums is dit een gekend probleem. Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat kan ik nog ondernemen tegen deze wanpraktijken.

    gr Kurt

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Wegdoen die handel!!!
    Zelf heb ik ook een speler van welliswaar een ander merk waar ik tal van geluidsproblemen mee had ,meermaals binnengebracht voor herstelling maar niets hielp dan maar elders een ander gekocht en nu al ruiml een jaar probleemloos filmpjes bekijken.
    hierishem hierishem hierishem

  4. #4

    Standaard

    Hoi,

    Ondertussen heb ik van pioneer een nieuw toestel ontvangen. Mediamarkt kwam niet tussen maar ik ben blijven volhouden en pioneer heeft een goede service geboden. Heb wel een bdp 450 ipv een lx55 ontvangen.

    gr

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Hoi,

    Ondertussen heb ik van pioneer een nieuw toestel ontvangen. Mediamarkt kwam niet tussen maar ik ben blijven volhouden en pioneer heeft een goede service geboden. Heb wel een bdp 450 ipv een lx55 ontvangen.

    gr
    Mmmm, die 450 helpt je van de regen in de drup, zeer goed beeld en geluid, maar blijft ook wel regelmatig hangen en moet dan uitgezet worden om opnieuw
    aan de praat te krijgen.
    De resttijd van een schijf is ook niet makkelijk in beeld te krijgen en er waren nog een paar fratsen met de (slechte) werking van de 2HDMI uitgangen
    waar ik hem eigenlijk voor had gekocht.

    Niet een apparaat waar ik vrolijk van werd, ondanks het wel zeer goede beeld van opgeschaalde Dvd's en het uitstekende geluid.

    Fijn te lezen dat de service van Pioneer nog steeds goed is, daar heb ik in een ver verleden ook goede ervaringen mee gehad
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •