De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies gevraagd: Mitsubishi HC7000 beamer

    Ik wil al heel lang een beamer kopen. Nu heb ik contact met iemand via marktplaats over de Mitsubishi HC7000. Ik krijg er wel een Celexon Big-Frame met een gain factor van 1,2 en de afmetingen 180x102. Dit mag ik bij elkaar voor 700 euro hebben. Hij heeft er al wel 1000 uur opzitten. Ik heb geen enkele ervaring met beamers. Maar ik wil er zeker 1. Hij komt op mijn (slaap)kamer en ik kan deze volledig donker maken. Ik kijk helemaal geen tv, maar ik kijk alleen maar films op blu-ray, en speel regelmatig een spelletje. Zo'n 6, 7 uur op werkdagen, en als ik tijd heb op zaterdag van 3, tot 8 uur. Het mooiste zou zijn wat ik ook heb gezien is dat dat kan, is dat ik hem op 2,5 meter afstand van het scherm wil plaatsen. Maar eventueel zou 4 ook kunnen.
    Nu is gewoon mijn vraag, gezien mijn situatie, is dit een goede deal? Ik wil er sowieso 1. Zal ik nog door sparen voor een nieuwe, maar dan moet ik ook nog een scherm kopen. Ten tweede heb ik het liefste een scherm wat ik uit kan rollen en kan verstoppen. Zodat ik als ik even een klein spelletje wil gaan doen, dit nog op mijn normale tv kan doen. Want niet alles hoeft perse op het grote scherm. Of kan ik dit scherm op 1 of andere manier ook ophangen? Kan ik bij deze beamer ook mooi mijn eigen geluid regelen, en hem gewoon aansluiten op mijn onkyo? Thanks voor het lezen en het eventueel reageren.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-12-2013 om 16:14

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was even zo vrij om je titel even aan te passen, zodat je hopelijk wat hulp krijgt met je vraag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik weet niet heel veel van beamers, maar in het algemeen:
    -ik zal nooit zoiets via marktplaats kopen, maar altijd via een winkel of een bekend forum zoals htforum.
    -de beamer is als ik het goed heb een model uit 2008? 5 jaar lijkt wel erg oud voor dat geld.

  4. #4

    Standaard

    Dit gaat je meer kosten dan 700 euro.
    De meeste lampen worden bij 1500 uur vervangen omdat dan de beeldkwaliteit minder wordt.
    Kost je dus ook een nieuwe lamp.
    Zou dit persoonlijk niet gaan aanschaffen maar even doorsparen voor een nieuwe beamer.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #5

    Standaard

    Troewens heb een optoma hd 33 incl 3 kitt van 1 jaar oud met 120 lampuren te koop voor 800 euro
    Als je interesse hebt hoor ik het wel.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet niet heel veel van beamers, maar in het algemeen:
    -ik zal nooit zoiets via marktplaats kopen, maar altijd via een winkel of een bekend forum zoals htforum.
    -de beamer is als ik het goed heb een model uit 2008? 5 jaar lijkt wel erg oud voor dat geld.
    Heb je ook het andere Topic gelezen?? ( http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...aankoop-beamer )

    Wil best wel wat tips en waar op te letten geven, maar dubbelop wordt me toch teveel van het goede

    Jullie willen beiden ongeveer hetzelfde, en kunnen wel eens op hetzelfde uitkomen. Een nieuwe
    beamer komt met garantie en de huidige lampentechniek is sterk verbeterd, lampen gaan nu
    veel langer mee en voor 720 euro heb je dan ook nog eens een 3D beamer als je dat wenst,
    al moet je daar nog wel een starterskitje bijkopen om 3D te kunnen zien.

    Mocht je vragen hebben na het lezen van het andere topic, dan "hoor" ik het wel.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Ik vind die beamer in dat topic ook wel wat. Zeker niet duur. Ik ga nog eens verder kijken. Bedankt voor alle antwoorden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •