De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Digitale televisie van Ziggo.

    Volgens mij nog geen algemeen topic van deze aanbieder. Over het algemeen ben ik behoorlijk tevreden met de diensten van Ziggo, zolang je maar geen contact op hoeft te nemen met de klantenservice. Vandaag ook weer een fijne ervaring;

    Een aantal zenders doen het niet (waaronder betaalkanalen van HBO), na half uur bellen met Ziggo betaalnummer en reset van de digitale tv-ontvanger (op advies van Ziggo) heb ik nu helemaal geen tv meer. Hopelijk komt de monteur nog voor de kerst langs. Verder een hele aardige dame aan de lijn.... Ze vond het een "*** moment" zo vlak voor de kerst. "Kun je niet eens Home Alone kijken"...

    In mijn optiek is het überhaupt al erg scheef dat je een betaalnummer moet bellen terwijl de dienst van Ziggo zelf niet in orde is. Maar dat je dan na meerdere malen in de wacht te zijn gezet, nog verder van huis bent is wel erg treurig. Maar eens kijken of dit misschien nog wat korting op de maandfactuur kan opleveren. Zal wel niet lukken, maar zou wel terecht zijn.

    Meerdere mensen deze ervaring met Ziggo? Zit er op zich wel over na te denken om over te stappen naar een andere aanbieder, maar weet eigenlijk niet zo goed of het daar beter van gaat worden.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 22-12-2013 om 14:20

  2. #2

    Standaard

    als je toevallig alles in een hebt van ziggo,bel je via 1200 gratis.
    anders moet je even op ziggo.nl je laten terugbellen,via de bestelpagina als t ware.

    anders ben je inderdaad toch weer wat geld armer...

    idd,als je niets verandert,dan werkt alles van ziggo perfect.

    heb zelf echter wel veel problemen met de harddisc recorders,heb al 3 keer een nieuwe gehad in 3 jaar tijd.de harde schijven lijken niet gemaakt te zijn voor veelvuldig opnemen en wissen.

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Tja... heb wel alles in een van Ziggo, maar heb geen vaste telefoon, het totaalpakket was goedkoper . Maar bedankt in elk geval voor de tip, dat terug laten bellen via de site wist ik niet. Als het goed is komt de monteur vanmiddag langs. Zal hem straks een kop koffie aanbieden en dan achteraf vertellen dat hij daar 5€ voor mag betalen. :P

  4. #4

    Standaard

    Kabelbedrijf Ziggo is gestopt met het activeren van losse smartcards. Dat geldt zowel voor geheel nieuwe smartcards en smartcards die bijvoorbeeld tweedehands via Marktplaats zijn gekocht.

    http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-...artcards-meer/

  5. #5

    Standaard

    Ziggo stopt met Movies & Series XL en vervangt het met SkyShowtime

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/212832/z...yshowtime.html

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ziggo stopt met Movies & Series XL en vervangt het met SkyShowtime

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/212832/z...yshowtime.html
    Ik me afgelopen maandag laten registreren en ik kon de dienst ook meteen gebruiken, maar ik was niet echt tevreden over.

    Voor dat ik me liet registreren had ik via de Movies & Series XL een stuk van Babylon gekeken, dat leek wel alsof ze 6-bits kleuren gebruiken en had alleen stereo geluid. Door me te laten registreren had ik verwacht dat ik dan beter beeld en geluid zou krijgen. Het beeld ziet er wel beter uit, maar ook dan is het geluid nog steeds stereo en dat vind ik jammer. Hierdoor heb ik meer de indruk dat Ziggo een overeenkomst met Sky Showtime heeft gesloten vanwege de lage abonnementsprijzen.

    Ik hoop dat Sky Showtime het extra geld van Ziggo gaan gebruiken om de kwaliteit te verhogen zodat deze veel meer in de buurt van de BD en UBD, we geen geluid krijgen dat te veel genormaliseerd is en we dan de DRC kunnen gebruiken waarvoor die bedoeld is.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 01-11-2023 om 10:08
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik me afgelopen maandag laten registreren en ik kon de dienst ook meteen gebruiken, maar ik was niet echt tevreden over.

    Voor dat ik me liet registreren had ik via de Movies & Series XL een stuk van Babylon gekeken, dat leek wel alsof ze 6-bits kleuren gebruiken en had alleen stereo geluid. Door me te laten registreren had ik verwacht dat ik dan beter beeld en geluid zou krijgen. Het beeld ziet er wel beter uit, maar ook dan is het geluid nog steeds stereo en dat vind ik jammer. Hierdoor heb ik meer de indruk dat Ziggo een overeenkomst met Sky Showtime heeft gesloten vanwege de lage abonnementsprijzen.

    Ik hoop dat Sky Showtime het extra geld van Ziggo gaan gebruiken om de kwaliteit te verhogen zodat deze veel meer in de buurt van de BD en UBD, we geen geluid krijgen dat te veel genormaliseerd is en we dan de DRC kunnen gebruiken waarvoor die bedoeld is.
    Waarom verwacht je dat Sky Showtime via Ziggo beter zou zijn dan via hun eigen app? Dat zou vreemd zijn. Netflix via Ziggo is ook slechter dan via de eigen app van Netflix. Verwacht niet veel van Sky Showtime op het gebied van beeld en geluid, ze zijn op die gebieden verreweg de minste app (samen met videoland).

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik hoop dat Sky Showtime het extra geld van Ziggo gaan gebruiken om de kwaliteit te verhogen zodat deze veel meer in de buurt van de BD en UBD, we geen geluid krijgen dat te veel genormaliseerd is en we dan de DRC kunnen gebruiken waarvoor die bedoeld is.
    Ik las het ook al in een andere post en ik dacht dat het een enkele typefout was, maar hier lees ik het weer. Het is UHD
    Daarnaast lees ik ook weer je favoriete term "normalisatie" van geluid, dat ook nergens op is gebaseerd. Hou je bij de feiten en wat je kan onderbouwen Gerco

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waarom verwacht je dat Sky Showtime via Ziggo beter zou zijn dan via hun eigen app? Dat zou vreemd zijn. Netflix via Ziggo is ook slechter dan via de eigen app van Netflix. Verwacht niet veel van Sky Showtime op het gebied van beeld en geluid, ze zijn op die gebieden verreweg de minste app (samen met videoland).
    Ik bedoel dat toen ik de film via de On-demand van Ziggo kon kijken het beeld meer op 6-bit leek.

    Tussen de apps van Sky Showtime voor Ziggo en voor Android (via de ChromeCast4K) zag en hoorde ik weinig verschil. De specs die de receiver aangaf waren ook hetzelfde. Het enige verschil is dat ik bij de app voor Ziggo geen PCM kan kiezen en bij die voor Android wel. Het kan zijn dat Ziggo de PCM voor zichzelf houdt en zelf kiest als je de Dolby Audio van de Mediabox Next uitschakelt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik las het ook al in een andere post en ik dacht dat het een enkele typefout was, maar hier lees ik het weer. Het is UHD
    Daarnaast lees ik ook weer je favoriete term "normalisatie" van geluid, dat ook nergens op is gebaseerd. Hou je bij de feiten en wat je kan onderbouwen Gerco
    Volgens mij is UHD een 4K stream. Zover is Sky Showtime nog niet, maar volgens mij zijn ze er wel mee bezig. Met UBD bedoel ik de 4k BD en als je goed gelezen hebt staat er "in de buurt van" bij, omdat ik ook wel weet dat UHD(stream) nooit hetzelfde zal zijn als UBD(disc).

    Met "normalisatie" bedoel ik dat er voor gezorgd is dat de niveaus van de hardste en zachtste geluiden dichter bij het normale niveau (dialogen) liggen. Zal ik het voortaan omschrijven als het "beperken van het dynamisch bereik"?
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 01-11-2023 om 15:28
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •