De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Nieuwe hardware

  1. #1

    Standaard Nieuwe hardware

    6 jaar geleden heb ik de volgende hardware samengesteld en hier een thuisbioscoop van gemaakt:

    beamer: Panasonic PT-Ax1000E
    scherm: Stewart Grayhawk 110″
    surround: voor: B&W FPM6
    achter: B&W FPM4
    midden: B&W FPM5
    versterker: Onkyo TX-SR875
    subwoofer: REL R-serie
    blue-ray: Sony Playstation 3

    Nu is het tijd voor een PS4 en zat ik tevens te denken om de boel eens te upgraden (na 6 jaar )

    Persoonlijk vind ik mijn beamer steeds minder worden en denk ik dat deze als eerst aan vervanging toe is. Mijn surround systeem, Versterker en subwoofer werken nog zeer goed en dit lijkt me dus ook overbodig.

    Wat zouden jullie doen? Gericht advies mag ook (bv een type beamer), zodat ik alvast me kan gaan oriënteren van het weekend.

    Alvast dank!!!

  2. #2

    Standaard

    Je moet in ieder geval je budget vermelden .

  3. #3

    Standaard

    Haha sorry, is wel handig. Budget ligt tussen de 750 eu en 1700 eu.

  4. #4

    Standaard

    Als we nu 1750 euro aanhouden, daar gaat dan een playstation 4 vanaf zo te lezen.
    Nu hou je weinig budget over voor een nieuwe beamer.
    Merken als sony en jvc kun je alvast doorstrepen, liggen ver boven je budget.
    Nu kun je gaan kijken naar een epson of optoma en eventueel benq.
    Hier is genoeg keus voor je.
    Epson is lcd en optoma en benq dlp dit blijft een kwestie van smaak.
    Een optoma hd33 incl 3d kitt heb ik nog te koop voor je met 120 uur op de lamp, bijna nieuw nog.
    Ga eens lekker het internet rond en bij 1 van deze 3 merken zal je zeker slagen met je budget.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #5

    Standaard

    Oke, ik zal me eens verder verdiepen in de merken. Ga ik hiermee er goed op vooruit of valt dit mee? Mijn investering moet het geld wel waard zijn zeg maar

  6. #6

    Standaard

    Als je het budget kunt oprekken naar 1900 euro heb je de epson 7200 dit is een goede beamer met 3d en lensshift.
    Een slag lager ga je met de epson 6100 rond de 1300 euro maar heeft geen lensshift en natuurlijk iets minder dan de 7200.
    Je zou ook kunnen kijken naar een gebruikte jvc of sony.
    Een beamer van pakweg 1000 euro of minder raad ik je persoonlijk niet aan, kun je waarschijnlijk beter een nieuwe lamp voor je pana kopen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •