De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [GIVE-AWAY] Django Unchained (Taiwan) - WINNAAR BEKEND

    Eind vorige jaar had ik aantal steelbooks weggegeven, nu ga ik weer een steelbook weggeven.
    Dit maal gaat het om Django Unchained steelbook uit Taiwan.
    De enige wat jij hoeft doen is de prijsvraag te beantwoorden.

    Prijsvraag
    Welke film van Quentin Tarantino is jouw favoriet en waarom (wees graag uitgebreid).

    Sluiting
    Vrijdag 10 januari 2014 om 20:00

    Deelnemers
    Rogier Burghout
    didierB.
    Pieter Rijkers
    peptalk
    E@gle
    Zappaaddict

    Winnaar
    DidierB


    Opmerkingen
    De steelbook heeft een lichte verfschade.
    Bevat geen NL subs.
    Laatst aangepast door eendje : 23-01-2014 om 17:15

  2. #2

    Standaard

    Ik vind zijn eerste, Reservoir Dogs, nog steeds zijn beste. En waarom? Omdat het zijn meest pure film is en omdat alles in en rondom de film zijn liefde voor het filmmaken laat zien. Hij heeft laten zien dat je met een betrekkelijk klein budget een geweldige film kan maken. De inventiviteit van het laten afspelen in een pakhuis met flashbacks werkt geweldig goed. Als kijker wordt je direct in de actie gezet en neemt de film de kijker mee en kan je geen stap harder zetten dan de rest om het plot voor te zijn. Harvey Keitel, die tevens medeprodcuent is, draagt de film als geen ander. Verder acteurs als Tim Roth en Michael Madsen geven de film alleen maar extra gewicht en geloofwaardigheid. De film geeft een geweldig nieuwe impuls aan de gangsterfilm en weet een gigantisch cool-heid uit te stralen zonder dat de film daarnaar op zoek is. De sfeer druipt ervan af maar is niet overheersend zodat het storend wordt.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een fout gemaakt, het gaat hier niet om de versie uit Korea maar uit Taiwan.
    De Koreaanse versie had ik een paar weken geleden al verkocht...

  4. #4

    Standaard

    Een zeer moeilijke vraag, maar uiteindelijk kies ik voor RESERVOIR DOGS. Het is niet alleen de Tarantino-film waar ik het meest heb naar gekeken, het is ook de film waarmee alles begon. Hij blijft een groot cinreast, maar zijn stijl werd een beetje voorspelbaar. Dat zie je bijv. maar al te goed in Django Unchained. Het blijft een ongelooflijke terugkeer naar de spaghettiwestern, maar nu gebruik je al vlug de uitdrukking "Het is Tarantino". Dat deed je bij Reservoir Dogs niet. Bovendien was het een geniale zet (ook al was het wegens het kleine budget)n om bijna de hele film in één locatie (het pakhuis) te laten afspelen. En dan is er natuurlijk Michael Madsen! Omdat er steeds een plaats moet zijn voor een tweede, denk ik aan het eerste luik van Kill Bill.

  5. #5

    Standaard

    Ga ik toch voor Kill Bill. En dan eigenlijk nog meer voor deel 1 dan voor deel 2. Zit gewoon erg goed in elkaar. Storywise loopt het lekker, er is genoeg actie en Uma Thurman knalt echt door het doek heen zowat qua acteren. Voor mij ook de 1e kennismaking met Tarantino's stijl. Vooral de lange dialogen en het gevoel daarbij van er gaat iets gebeuren maar wat en wanneer vond ik toen erg goed gevonden.

  6. #6

    Standaard

    Kan niet anders dan Pulp Fiction zijn voor mij, geweldige dialogen die elke keer weer een feest zijn ook al heb ik de film al zo vaak gezien(en gehoord).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Ik kom ook op pulp fiction uit, het is denk ik de film die ik het meest gezien heb en ik kan nog steeds genieten van de geweldige dialogen.
    Who buys DVD's anyway? :)

  8. #8

    Standaard

    Even onder aandacht brengen, kan nog tot vrijdag!

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vind het altijd top dat men gewoon dingen weggeeft.
    Mooie actie en winnaar alvast gefeliciteerd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Vandaag nog tot 20:00!!
    Kom op, een gratis mooie steelbook, is toch wel waard om over jouw favoriete Quentin Tarantino film te vertellen .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vind het altijd top dat men gewoon dingen weggeeft.
    Mooie actie en winnaar alvast gefeliciteerd!
    Is soms wel leuk om te doen

  11. #11

    Standaard

    Hoewel het een close finish met Pulp Fiction is, ga ik toch voor Inglourious Basterds. Hoewel ik Pulp Fiction waarschijnlijk de betere film vind, geniet ik keer op keer volop van IB. De fantastische introductie van Christoph Waltz is onnavolgbaar. En het enthousiasme van Brad Pitt's Aldo Raine knalt werkelijk van het scherm. Daarnaast ben ik erg fan van dit soort tegenfeitelijke scenario's; oftewel 'alternate history'. Overigens neemt Django Unchained de derde positie op mijn lijstje in. Heb 'm nog niet, dus zou een mooie aanvulling van de collectie zijn..

    Leuke actie!

  12. #12

    Standaard

    Uitgevoerd via Random.org, de winnaar is nummer 2: didierB.
    Gefeliciteerd!

  13. #13

    Standaard

    Top eendje en gefeliciteerd didierB!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •