Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: True Detective

  1. #26

    Standaard

    Colin Farrell vind ik een prima keuze. Dit soort rollen kan hij wel. Vaughn ken ik niet echt............Dodgeball heb ik gezien maar dat is totaal mijn humor niet

    Ben benieuwd............hopelijk heeft het wel een beetje dezelfde sfeer als seizoen 1 en ziet het er visueel net zo goed uit.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Colin Farrell vind ik een prima keuze. Dit soort rollen kan hij wel. Vaughn ken ik niet echt............Dodgeball heb ik gezien maar dat is totaal mijn humor niet

    Ben benieuwd............hopelijk heeft het wel een beetje dezelfde sfeer als seizoen 1 en ziet het er visueel net zo goed uit.
    Je hebt toch wel de derde Jurassic Park gezien ?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt toch wel de derde Jurassic Park gezien ?
    Hij zat toch in Jurassic Park 2 ? Kan me zijn rol echt niet meer herinneren

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Hij zat toch in Jurassic Park 2 ? Kan me zijn rol echt niet meer herinneren
    Oeps, inderdaad, in The Lost World....

  5. #30

    Standaard

    Psycho (remake), The Cell, (tot op zekere hoogte) Made: Niet flauw comedy werk.

  6. #31

    Standaard

    Vaughn en Farrell zijn nu geen van beide acteurs waar ik warm voor loop.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Vaughn en Farrell zijn nu geen van beide acteurs waar ik warm voor loop.
    Eén van de dingen die True Detective tot een hype maakte was de interessante casting helaas kunnen we daarvan niet spreken voor het tweede seizoen. Maar goed ik veronderstel dat de makers wel weten waar ze mee bezig zijn. Er zijn al veel acteurs die voor een beheerde rol als meh… ontvangen en dan draait het toch geweldig uit. Hopelijk een interessante casting voor het vrouwelijke hoofdpersonage.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Er zijn al veel acteurs die voor een beheerde rol als meh… ontvangen en dan draait het toch geweldig uit.
    I keep an open mind...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Seizoen 1 afgekeken afgelopen weekend. Het slot viel me kwa verhaal een beetje tegen, je krijg eigenlijk niet echt uitleg. Achteraf zie je pas hoe dun het verhaal is, en de serie het met name moet hebben van het uitstekende acteerwerk, camerawerk en de grimmige en broeierige setting. Al met al een dikke aanrader.

    Wat betreft de casting van seizoen 2 ben ik juist heel erg blij met Vince Vaughn, en denk dat hij die rol van slechterik met verve zal gaan vertolken. Vaak blijken comedy acteurs goede drama-acteurs. Kijk naar Jim Carrey, Robin Williams, Will Smith, en nu Steve Carell in Foxcatcher. Colin Farrel zie ik dan weer niet zitten, maar we zullen zien. Ook ben ik benieuwd naar de toon en 'look' van de serie met een nieuwe regisseur en cameraman. Grote kans dat dit totaal anders gaat worden dan seizoen 1, en dan we een soort van 'fast & furious' look, erg gelikt en hollywood-achtig.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Eén van de dingen die True Detective tot een hype maakte was de interessante casting helaas kunnen we daarvan niet spreken voor het tweede seizoen
    Of de casting van seizoen 1 zo interessant was, kun je ook nog over debatteren. Harrelson en McConnaughey hadden al aan twee films samen gewerkt, dus een echte verrassing was dat ook niet meer.

  12. #37

    Standaard

    HBO heeft vandaag de eerste beelden van seizoen 2 online gezet
    De komende serie speelt zich niet meer af in Louisiana, maar in de stad Los Angeles in het zonnige Californië. Het verhaal draait om drie agenten en een crimineel die een complot moeten oplossen na een moord.
    Onder meer Rachel McAdams (foto), Colin Farrell en Taylor Kitsch zijn te zien in het nieuwe seizoen dat bestaat uit acht afleveringen. In de zomer van 2015 wordt de serie uitgezonden door HBO.





    Ziet er wederom heel goed uit, kan niet wachten!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    De eerste aflevering viel me niet tegen.

  15. #40

    Standaard

    Eerste twee afleveringen van seizoen 2 gezien. Andere insteek bij dit seizoen dan het eerdere seizoen maar kan toch niet zeggen dat het minder interessant is. Ik vind er zelfs wel wat meer vaart inzitten.

  16. #41

    Standaard

    Ik spaar ze wel op tot het seizoen compleet is.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik spaar ze wel op tot het seizoen compleet is.
    Hier ook.

  18. #43

    Standaard

    Helaas na een zeer sterk eerste seizoen een aanzienlijk minder vervolg. De spanning uit het eerste deel ontbreekt bijna geheel, verhaal weet maar matig te boeien en de wendingen volgen elkaar in een te hoog tempo op. Jammer. Gelukkig nog wel weer mooie geschoten beelden (ook al slaat dat in de seizoensfinale ook door) en over het geheel genomen goed acteerwerk. Vince Vaughn heeft mij nog wel in positieve zin weten te verrassen. Hopelijk weten met name de schrijvers zich te herpakken voor seizoen 3.

  19. #44

    Standaard

    Opnieuw een sterk seizoen.

    De serie duikt in het tweede seizoen sterk in neo noir gebied en heeft een steeds maar uitbreidend plot waarbij je elk deel iets wijzer wordt. In het begin heb je geen idee welke kant het op zal gaan en dat gevoel blijft eigenlijk wel de hele serie hangen, wat een lekker ongemakkelijk gevoel geeft. Er zitten ook genoeg verrassingen in, wat de spanning er goed in houdt. En een niets ontziende finale... Camerawerk was trouwens mooi afwisselend geschoten.

    Kom maar op met het derde seizoen.

  20. #45

    Standaard

    Ik snap al die kritiek ook niet zo goed. Ik heb sommigen (niet hier) die shootout-scène zelfs helemaal zien ontleden om aan te geven hoe slecht die in elkaar zat. Nu ben ik best een kritische kijker, maar het totale gevoel van desillusie aan het einde was voor mij veel belangrijker dan een x-aantal onnauwkeurigheden of ongeloofwaardigheden. Ik denk dat dat ook belangrijker was voor de makers. Later las ik ook dat dit seizoen een soort van ironische kijk was op het detective-genre, dus dan heeft het juist weer wat extra's, aangezien daar meer dan eens gespeeld wordt met de wetten der natuur.

    Het was al met al lekker donker, héérlijke muziek, prima werk van de vier hoofdrolspelers (waarbij ik vooral Kitsch, die ik nog nooit aan het werk had gezien, een aangename verrassing vond) en inderdaad weer uitstekend camerawerk (die shots over de stad heen: loved it!). Het was soms wel wat te ingewikkeld, of te vaag, met name omdat er zoveel namen langskwamen die je niet of nauwelijks in beeld zag; dat maakt het wat moeilijker het verhaal echt goed te volgen. Dat heeft dan ook weer zijn voordelen, want je zit er eigenlijk hetzelfde in als de personages.

  21. #46

    Standaard

    @vinnypassy; Hier kan ik mij helemaal bij aaansluiten. Ik vond het een heerlijk donker seizoen met een fantastische soundtrack. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het derde seizoen, mocht die er komen uiteraard..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    3 delen van seizoen 4 gezien en het is echt wel goed maar.....ook nog niet het enorm goede seizoen waar ik op hoopte na de trailer. Kan ook zijn omdat ik net het laatste seizoen van Fargo heb gezien en die wel erg goed was . Jodie Foster is wel heel goed.

    Nog 3 delen te gaan (volgende week komt pas de laatste dacht ik) dus ik heb nog wel vertrouwen dat het goed komt, zeker het nu wat mystieker wordt.


  24. #49

    Standaard

    Klopt maandag is de finale, aflevering 5 was geweldig!

  25. #50

    Standaard

    Het wordt eindelijk spannend aan het eind van deel 5 en dan weet ik wat ik tot nu toe miste: spanning.
    Ook wel een zeer verrassende ontwikkeling in het huis van Danvers...die zag je toch niet aankomen.

    Blijkbaar is dit overigens nu al het best bekeken seizoen.

    Ongeacht het laatste deel, vind ik zelf het eerste seizoen nog steeds het beste.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •