De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp bij aanschaf nieuwe Hi-fi

    Aangezien er hier ook op dit forum nogal wat audiofielen zitten, zou ik graag jullie mening willen weten over de aanschaf van een nieuw audiosysteem.
    Ik ben dus op zoek naar een toestel met een goede radio, cd-speler en vooral de mogelijkheden om er een harde schijf op aan te sluiten zodat ik mijn grote, grote collectie mp3's op vrij overzichtelijke wijze kan afspelen. Eventueel aansluitbaar op een netwerk, maar ik weet niet goed wat technisch gesproken dat als mogelijkheden biedt.
    Verder moet er ook nog een ingang aan zijn om een platenspeler op aan te sluiten (een voorversterker is aanwezig).

    Iemand een suggestie?
    Ik heb zelf al wat liggen grasduinen en heb o.a. mijn oog laten vallen op een Sony CMT-G2NiP http://www.miniketenshop.be/product/...FQjlwgodIgoAAQ
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De uitgebreide specificatie geeft echter al aan dat deze geen phono ingang heeft en denk dat dit best een beperking in je keuze gaat zijn. Of gaat dat via die voorversterker?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De uitgebreide specificatie geeft echter al aan dat deze geen phono ingang heeft en denk dat dit best een beperking in je keuze gaat zijn. Of gaat dat via die voorversterker?
    Ik heb een voorversterker, ja, dus een gewone audio in volstaat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •