De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Question vraag Denon avr-1306 probleem

    ik heb een receiver denon avr-1306 is nu 4 ,5 jaar oud
    stond normaal aan viel ineens uit
    waneer ik hem aan zet knippert de spannings indicator en valt gewoon weer ui weet iemand wat dat kan zijn

    of heeft iemand ook zoiets gehad
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-01-2014 om 11:59

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat de beveiliging in werking treed, dus zal er wel een intern probleem zijn.

    PS: heb je titel even aangepast, zodat mensen je vraag willen lezen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de AVR-1909 en heb dat probleem ook de laatste tijd. Ik heb (veel) gezocht op internet en er schijnen 2 soorten redenen te zijn dat de reciever in de beveiligingsmodus schiet:
    1. oververhitting (dan knippert het rode lampje langzaam, ongeveer elke 2 seconden). Let erop dat de reciever vrij genoeg staat en zijn warmte kwijt kan.
    2. mogelijke sluiting of dat de boxdraden contact maken met de kast (lampje brandt snel, elke halve seconde). Let erop dat de boxdraden (wanneer ze aangesloten zijn) geen sluiting maken of de kast raken. Wanneer dat het geval is en het euvel treedt nog steeds elke keer op dat je hem aanzet (de reciever werkt dus helemaal niet meer) dan kan er een zekering doorgebrandt zijn oid. Dan moet hij weg voor reparatie.

    Bij mij heeft het euvel (even afkloppen) de laatste paar dagen niet opgetreden. Ik heb wel de reciever nu volledig vrij staan en zone2 uitgeschakeld. Wellicht helpt dat bij jou ook.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •