Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 567 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Vreeeeselijke heruitgave, die digiboxuitgaves van terug in 2004-2007 waren echt stukken mooier en de layout van deze latere reprints in plastic cases zijn ook gepikt van de layout van één seizoen in digibox. Zo bijzonder, we liepen met deze serie destijds gewoon voor op Amerika wat betreft uitgeven. Zo jammer dat ik seizoen 10 en 11 nooit op tijd heb kunnen aanschaffen.
    Ik heb gelukkig op het juiste moment toegehapt. Mijn maag keert overigens nog meer van die spindle met alle discs op.

    Wat me wel opvalt, deze reprint van seizoen 1 heeft een exclusieve bonusdisc? Dat had de eerste uitgave dan weer niet...?
    Misschien kan DVD Watcher ons even duidelijkheid verschaffen over wat daar op staat?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard



    - V tumane
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Vreeeeselijke heruitgave, die digiboxuitgaves van terug in 2004-2007 waren echt stukken mooier en de layout van deze latere reprints in plastic cases zijn ook gepikt van de layout van één seizoen in digibox. Zo bijzonder, we liepen met deze serie destijds gewoon voor op Amerika wat betreft uitgeven. Zo jammer dat ik seizoen 10 en 11 nooit op tijd heb kunnen aanschaffen. ...Wat me wel opvalt, deze reprint van seizoen 1 heeft een exclusieve bonusdisc? Dat had de eerste uitgave dan weer niet...?
    Het kan altijd nog veel slechter Jordy wat uitgaves betreft :


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ...Misschien kan DVD Watcher ons even duidelijkheid verschaffen over wat daar op staat?
    Inhoud van die Bonusdisc :

    ''Peggy spreekt...'' Katey Sagal haalt herinneringen op aan ''Married...with Children''.
    ''Bud spreekt...'' David Faustino haalt herinneringen op aan ''Married...with Children''.


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Inhoud van die Bonusdisc :

    ''Peggy spreekt...'' Katey Sagal haalt herinneringen op aan ''Married...with Children''.
    ''Bud spreekt...'' David Faustino haalt herinneringen op aan ''Married...with Children''.

    Zijn dat gewoon stukken uit de reüniespecial of zijn dit nieuwere opnames?

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb gelukkig op het juiste moment toegehapt. Mijn maag keert overigens nog meer van die spindle met alle discs op.
    En die had ik verdrongen. Lachwekkend vond ik dat, nog steeds overigens.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Zijn dat gewoon stukken uit de reüniespecial of zijn dit nieuwere opnames?
    Geen idee, beide nooit gezien.

    Deze dvd is uit 2008, en in 2012 is er trouwens ook nog een FOX 25th anniversary special geweest van de serie.

  9. #59

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

  11. #61

    Standaard



    - Csak a szél
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Laatst aangepast door freaky : 17-08-2014 om 16:12
    BD (1243) What i Watch

  14. #64

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard



    - Belyy tigr
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    ''Patch Adams'' (1999)



    (Ik kon de juiste afbeelding van de hoes niet vinden, vandaar deze poster)

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    ''The Night Listener'' (2006)


  22. #72

  23. #73

    Standaard



    - Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat spreekt jij goed önetröneknackebrod-taal zeg!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat spreekt jij goed önetröneknackebrod-taal zeg!
    thx, nu de uitspraak nog
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •