Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heb je ook alle specials/kerst afleveringen gezien.

    En staan die misschien ook op de blu ray boxen?
    Ze zijn zeker niet NL ondertiteld?
    Ja, die kijk ik ook allemaal. De Engelse uitgaves zijn inderdaad niet Nederlands ondertiteld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Davros. Wellicht dé meest iconische Doctor Who slechterik. Misvormd raar gezicht en altijd zittend in een soort electrische rolstoel.

    Oei....... dat kan anno 2023 niet meer "want stereotyperend dat mensen met een handicap slecht zijn".... aldus de huidige showrunner dan.



    Davros kan nu gewoon lopen. Want mensen die lopen kunnen een wel bad guy zijn. Anders niet. Dat is stereotypering.

    https://screenrant.com/doctor-who-da...unner-explain/
    Kijk, van mij zou dit ook niet hoeven. Ik denk niet dat mensen de link leggen van gehandicapt = slecht, dat lijkt mij redelijk ver gezocht.

    Daarnaast toch wel de opmerking dat je vaak van dit soort negatieve anti-woke berichtjes plaatst, ook betreffende Star Wars. Je kunt natuurlijk ook weleens leuke, positieve berichten over bijvoorbeeld hoe leuke je een bepaald deel van Doctor Who vond plaatsen?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, die kijk ik ook allemaal. De Engelse uitgaves zijn inderdaad niet Nederlands ondertiteld.



    Kijk, van mij zou dit ook niet hoeven. Ik denk niet dat mensen de link leggen van gehandicapt = slecht, dat lijkt mij redelijk ver gezocht.

    Daarnaast toch wel de opmerking dat je vaak van dit soort negatieve anti-woke berichtjes plaatst, ook betreffende Star Wars. Je kunt natuurlijk ook weleens leuke, positieve berichten over bijvoorbeeld hoe leuke je een bepaald deel van Doctor Who vond plaatsen?
    Tom Baker: de beste Doctor!
    Zijn cameo in de 50th anniversary special: een hoogtepunt in de serie
    De reboot: Eccleston: fantastisch! Tennant: top! Smith: zijn eerste seizoen super!
    (Helaas ging het daarna bergafwaarts.)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tom Baker: de beste Doctor!
    Zijn cameo in de 50th anniversary special: een hoogtepunt in de serie
    De reboot: Eccleston: fantastisch! Tennant: top! Smith: zijn eerste seizoen super!
    (Helaas ging het daarna bergafwaarts.)
    Goed bezig TWD ,

    Ik zeg eerlijk dat ik de Doctors van de oude serie niet goed ken. In het verleden wel oude delen gezien hoor, maar steeds wat losse delen en ik weet niet meer goed wat ik daarvan vond. Grappig genoeg heb ik nog wel zo'n box gekocht met een compleet seizoen met Tom baker, maar nog steeds niet aan toe gekomen om te kijken.

    Van de reboot vind ik alle Doctors wel iets hebben tot nu toe. Van de companions zijn Rose, Amelia en Clara tot toe favoriet. Alleen op de laatste plaats staat Donna, daar had ik veel moeite mee....

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goed bezig TWD ,

    Ik zeg eerlijk dat ik de Doctors van de oude serie niet goed ken. In het verleden wel oude delen gezien hoor, maar steeds wat losse delen en ik weet niet meer goed wat ik daarvan vond. Grappig genoeg heb ik nog wel zo'n box gekocht met een compleet seizoen met Tom baker, maar nog steeds niet aan toe gekomen om te kijken.

    Van de reboot vind ik alle Doctors wel iets hebben tot nu toe. Van de companions zijn Rose, Amelia en Clara tot toe favoriet. Alleen op de laatste plaats staat Donna, daar had ik veel moeite mee....
    Van Baker is niet alles op BR (volgens mij maar 2 seizoenen?)
    De betere Tom Baker serials: Talons of Weng-Chiang, Robots of Death, Genesis of the Daleks, Pyramids of Mars, City of Death. Deze titels komen ook eigenlijk in alle 'best of Baker' lijstjes voor, dus niet eens zozeer een persoonlijk lijstje maar ook een breedgedragen lijstje.
    Ik vind het wel altijd 'even inkomen' mbt Classic Who aangezien het soms veel weg heeft van een soort toneelstuk, wat voornamelijk door het lage budget komt.
    Zelf heb ik het altijd bij de DVDs gelaten en deze nooit geupgrade,

    Van nuWho had ik ook niet veel met Donna. Rose en Martha vond ik persoonlijk de beste 2.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •