Pagina 196 van 280 EersteEerste ... 96146186192193194195196197198199200206246 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.876 tot 4.900 van 6989 worden weergegeven.
  1. #4876

    Standaard My Sister's Keeper | 2009 | 110 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Kate (Sofia Vassilieva) en Anna (Abigail Breslin) hebben een band die hechter is dan die van de meeste zusjes: hoewel Kate ouder is, is ze afhankelijk van haar kleine zusje. Haar leven ligt zelfs in de handen van Anna, zij is namelijk een 'donorbaby', een kind dat geboren is om lichaamsdelen af te staan aan haar zus als die deze nodig heeft. Anna besluit dat dit niet langer zo door kan gaan en regelt een advocaat. Sara (Cameron Diaz) is een liefhebbende echtgenote en moeder die haar carrière als advocaat heeft opgegeven om voor haar dochter te zorgen. Ze verliest zichzelf soms in haar rol als de toegewijde zorgverlener die ze is geworden in haar strijd om Kate te redden. Hun enige zoon Jesse (Evan Ellingson) voelt zich onzichtbaar terwijl Kate en Anna alle aandacht krijgen.

  2. #4877

    Standaard Suits | Seizoen 1 | 2011 | 12 afleveringen | 550 min. | 1.85:1 | 1080p | NL

    Suits - Seizoen 1 (A).jpg Suits - Seizoen 1 (B).jpg

    Succesvol bedrijfsjurist Harvey Specter (Gabriel Macht) neemt een groot risico door de geniale maar ongemotiveerde Mike Ross (Patrick J. Adams) aan te nemen als z’n nieuwe compagnon. Het enige probleem is dat Mike geen rechtendiploma heeft. Hij heeft echter wel een enorm grote kennisschat en een buitengewoon goed geheugen, waardoor hij een briljant advocaat blijkt te zijn. Mike en Harvey houden Mike’s gebrek aan juridische scholing geheim en worden een onverslaanbaar duo.

    IMDb: 8,5 | WhatIWatch: 8,1
    Blu-ray recensie (niet gevonden)
    Screenshots (niet gevonden)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #4878

    Standaard Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (3D) | 2013 | 95 min. | 2.40:1 | NL

    Cloudy With A Chance Of Meatballs 2 (3D) (A).jpg Cloudy With A Chance Of Meatballs 2 (3D) (B).jpg

    In Cloudy 2 zijn Flint en zijn vrienden gedwongen om de stad te verlaten. Flint aanvaardt de uitnodiging van zijn idool Chester V om de Live Corp Company te vervoegen, die de taak heeft om het eiland schoon te maken, en waar de beste uitvinders ter wereld technologieën ontwerpen voor de verbetering van de mensheid. Wanneer Flint echter ontdekt dat zijn machine nog steeds werkt en nu voedselmutanten kweekt moeten hij en zijn vrienden opnieuw de wereld redden.

    IMDb: 6,4 | WhatIWatch: 6,7
    Blu-ray recensie (USA)
    Screenshots (25)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4879

    Standaard IT: Chapter One | 2017 | 135 MIN | Blu-ray Version | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray'' Zavvi Exclusive Steelbook |



    1988. 'It' volgt een groep kinderen, beter bekend als de 'Losers club', in het kleine stadje Derry, Maine. Op een dag wordt het stadje geterroriseerd door het bloeddorstigste monster It dat het op de kinderen voorzien heeft. Dit monster, dat de vorm van een clown genaamd Pennywise aanneemt, komt lijnrecht tegenover het groepje kinderen te staan dat er alles aan zal moeten doen om hem te verdrijven.

  5. #4880

    Standaard IT: Chapter Two | 2019 | 170 MIN | Blu-ray Version | English Subtitles | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray'' Limited Edition Steelbook |



    27 jaar na de aanvaringen met Pennywise is de 'Losers Club' volwassen. Als ze dan uiteindelijk een telefoontje ontvangen van Mike Hanlon (Isaiah Mustafa), die ze vertelt dat het moorden opnieuw begonnen is, keren de leden van de club terug naar Derry om het voor een laatste keer op te nemen tegen Pennywise, de moordlustige clown.

  6. #4881

    Standaard The Space Between Us | 2017 | 121 MIN | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | UK Blu-ray |



    Een groep astronauten vertrekt voor een eerste missie naar Mars met de bedoeling de planeet te koloniseren. Na de lancering ontdekt een van hen dat ze zwanger is. Kort nadat de shuttle op Mars landt, bevalt ze van een zoon en sterft. Ze heeft echter nooit de identiteit van de vader prijsgegeven. Zestien jaar later is Gardner Elliot (Asa Butterfield) een tiener die zijn hele leven op de planeet heeft doorgebracht en slechts 14 mensen heeft ontmoet. Benieuwd naar de identiteit van zijn vader en de aarde wendt hij zich tot het internet waar hij een vriendschap opbouwt met een meisje uit Colorado genaamd Tulsa (Britt Robertson).

  7. #4882

    Standaard Pavarotti | 2019 | 115 MIN | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | UK Blu-ray |



    Luciano Pavarotti werd in 1935 in Italië geboren en stierf in 2007 aan kanker. Hij begon zijn professionele loopbaan als tenor in 1961 in Italië en gaf zijn laatste optreden op de Olympische Winterspelen van 2006 in Turijn. Deze documentaire gaat over zijn leven, dat vol hoogte- en dieptepunten zat. Ook het werk van de operalegende komt uitvoerig aan bod.

  8. #4883

    Standaard Achtste-groepers Huilen Niet | 2012 | 100 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    'Achtste Groepers Huilen Niet' vertelt het verhaal van de levenslustige Akkie (Hanna Obbeek) die wild is van voetbal, ook al vindt klasgenoot Joep (Nils Verkooijen) dat voetballen geen meidensport is. Akkie laat zich niet op haar kop zitten en met humor gaat ze tegen zijn pesterijen in. Wanneer ze leukemie krijgt, behoudt Akkie haar optimisme en energie. De hele klas van juf Ina leeft met haar mee en zelfs vanuit het ziekenhuis blijft Akkie zich met het schoolvoetbaltoernooi bemoeien. Als ze zo achteruit gaat dat ze onmogelijk aan het toernooi mee kan doen, bedenkt de stoere Joep een heel bijzonder plan.

  9. #4884

    Standaard Schone Handen | 2015 | 108 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    Sylvia (Thekla Reuten) en haar man Eddie (Jeroen van Koningsbrugge) leiden een luxeleventje in Amsterdam Oud-Zuid met hun twee kinderen. Wat de bron van die luxe is, heeft Sylvia verdrongen. Want Eddie houdt zijn bloeiende drugshandel buiten de deur. Een brutale politie-inval en vernederende huiszoeking schudden Sylvia wakker. Wanneer alles fout dreigt te lopen probeert Sylvia haar jonge kinderen te beschermen en het misdaadmilieu te ontvluchten. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet, want ze beseft dat Eddie haar niet zomaar zal laten gaan. Ze weet immers te veel.

  10. #4885

    Standaard Spotlight | 2015 | 129 MIN | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | UK Blu-ray |



    Het waargebeurde verhaal van het “spotlight” team van de krant The Boston Globe. De oudste continu werkende onderzoekseenheid van een krant in de Verenigde Staten onthulde een grootschalig schandaal van kindermisbruik in de Katholieke Kerk. Voor hun berichtgeving omtrent deze zaak ontving The Boston Globe in 2003 de Pulitzer prijs.

  11. #4886

    Standaard Scary Stories to Tell in the Dark | 2019 | 108 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Stella (Zoe Margaret Colletti) is een jong meisje dat nog steeds wordt achtervolgd door de verdwijning van haar moeder op de avond van Halloween - een incident waarvan ze vermoedt dat haar vader meer weet dan dat hij toegeeft. Jaren later zijn Stella en haar vrienden betrokken bij een Halloween-grap die verkeerd afloopt. Maar zijn ze echt in de fout gegaan of was het het werk van een wraakzuchtige geest - een vrouwelijke geest die haar enge verhalen gebruikt om te jagen op een groep tieners, wanneer ze beginnen met het onderzoeken van de verdwijning van meerdere kinderen?

  12. #4887

    Standaard

    Raymond,
    Je verrast me telkens weer: Na zo'n prachtige film als "Spotlight" zo'n vreselijke (voor mij onbekende) B-film als " Scary Stories" te gaan kijken. Hoe krijg je dat toch voor elkaar? Ik zou geen oog dicht doen, los van het feit dat dat genre me totaal niet aanspreekt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #4888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Raymond,
    Je verrast me telkens weer: Na zo'n prachtige film als "Spotlight" zo'n vreselijke (voor mij onbekende) B-film als " Scary Stories" te gaan kijken. Hoe krijg je dat toch voor elkaar? Ik zou geen oog dicht doen, los van het feit dat dat genre me totaal niet aanspreekt.
    Net zoals bij muziek ik van vele genre's houd, is dat ook bij films het geval. Ik vind veel mooi & het interesseert me geen ene moer of een film afgekraakt wordt door recensenten (die er vaak voor betaald krijgen om hun mening te geven), of door film kijkers die de film niks aan vinden. Ik kijk wat ik wil, wat ik mooi vind & maak zelf wel een oordeel.

    En belangrijkste: Als ik film ga kijken, dan kijk ik wat ik wil, waar ik op dat moment zin in heb. Niet zo dat ik perse een planning maak (zo van dit genre dan, en dat genre dan), maar het hangt van het moment af wat ik wil kijken.

    En wat ze er dan van vinden, het raar vinden etc: I don't care. Ik ga geen film afkraken of voor vreselijk betitelen bij anderen, als ik zie wat hun kijken. Dat moeten hun zelf weten wat ze kijken. En als ik dan denk ''Dat vind ik niks'', dan houd ik dat voor mezelf & laat ik het niet weten.

    Ik vind die Scary Stories to Tell in the Dark wel mooi, en eng??? Ik kan gewoon slapen hoor, ook al vliegen de ledematen heen en weer & wordt alles opengereten. Geen enkel probleem mee Marcel.

  14. #4889

    Standaard Live and Let Die | 1973 | 122 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Bond 50 - 50th Anniversary Collection: 22 Movies - 1962/2008'' Digibook Box-set |



    Met charme, humor en zelfverzekerdheid kruipt Roger Moore voor de eerste keer in de huid van de minzame, wereldwijze - en dodelijke - Agent 007. Hij moet zich direct in een allesbeslissende strijd storten tegen een beruchte drugsbaron die ten doel gesteld heeft om Bond uit de weg te ruimen en de wereld te veroveren.

  15. #4890

    Standaard Cadillac Records | 2008 | 108 min. | 2.40:1 | 1080p | NL-uitgave

    Cadillac Records (A).jpg Cadillac Records (B).jpg

    Leonard Chess (Adrien Brody) is een joodse Poolse emigrant met weinig geld. Met het beetje geld dat hij heeft begint hij een nachtclub, die redelijk succesvol is. Muddy Waters (Jeffrey Wright) is een jonge bluesgitarist die ontdekt wordt door Alan Lomax, een beroemde folklorist. Waters vertrekt naar de grote stad en ontmoet daar de mondharmonicaspeler Little Walter (Columbus Short). Samen beginnen ze een bluesband, die een optreden heeft in de nachtclub van Leonard Chess. Het optreden verloopt niet vlekkeloos, maar Leonard is toch wel zo onder de indruk dat hij een plaat wil opnemen met Muddy Waters. Dat is het begin van Chess Records. Muddy Waters heeft veel succes en Chess Records groeit uit tot een gerenommeerd blueslabel waarbij Howlin' Wolf (Eamonn Walker), Chuck Berry (Mos Def) en Etta James (Beyoncé Knowles) tot de artiesten behoren.

    IMDb: 7,0 | WhatIWatch: 7,1
    Blu-ray recensie
    Screenshots (10)


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #4891

    Standaard The Man with the Golden Gun | 1974 | 126 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Bond 50 - 50th Anniversary Collection: 22 Movies - 1962/2008'' Digibook Box-set |



    Een dodelijke kogel voor James Bond. Geheim agent 007 moet zich dit keer door een tweevoudig probleem worstelen. Hij moet het in de eerste plaats opnemen tegen de aartsschurk Scaramanga (Christopher Lee). Deze heeft de hand weten te leggen op een essentieel onderdeel van een revolutionaire ontdekking met de codenaam Solex. Onder aanvoering van Scaramanga heeft de internationale onderwereld de gevaarlijkste beroepsmoordenaar ter wereld op Bond af gestuurd.

  17. #4892

    Standaard The Caine Mutiny | 1954 | 125 min. | 1.85:1 | 1080p | NL-uitgave

    Caine Mutiny, The (A).jpg Caine Mutiny, The (B).jpg

    "The Caine Mutiny" (1954) is een filmklassieker over de geesteszieke marinekapitein Queeg, die het bevel voert over een oude mijnenveger en haar vermoeide bemanning. In de Stille Oceaan, tijdens de Tweede Wereldoorlog, manoeuvreert Queeg zijn manschappen en de populaire luitenant-ter-zee Maryk in een levensgevaarlijke situatie. Na een reeks verkeerde bevelen komt het schip in een tornado terecht. Maryk neemt het commando over en dwingt de bemanning tot muiterij. Eenmaal terug aan land moet Maryk voor de krijgsraad verschijnen wegens verraad. Tijdens de rechtszaak wordt duidelijk hoe onbekwaam Queeg was.

    IMDb: 7,7 | WhatIWatch: 7,4
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #4893

    Standaard Spangas op Survival | 2009 | 93 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    De scholieren van het Spangalis College verlaten hun vertrouwde schoolomgeving en gaan op werkweek naar de Ardennen. Onder leiding van docent Jochem (Steef Hupkes) en Miss Madge (Judy Doorman) voeren de leerlingen in teams opdrachten uit met als hoogtepunt een zware dropping aan het eind van de week. De onderlinge verwikkelingen staan een soepele samenwerking in de weg. Hebben de scholieren zich het verloop van deze week iets te rooskleurig voorgesteld? Tijdens een zeer spannende reddingsactie worden de zaken op scherp gezet en ontdekt iedereen wat hij waard is.

  19. #4894

    Standaard Colette | 2018 | 112 min. | 2.39:1 | 1080p | NL-uitgave

    Colette (A).jpg Colette (B).jpg

    Sidonie-Gabrielle Colette (Keira Knightley) komt uit een simpel plattelandsdorp, maar droomt van meer. Ze weet nog niet wat precies, maar ze heeft duidelijk nog niet haar plek in de wereld gevonden. De charmante en enigmatische schrijver Henri 'Willy' Gauthier-Villars (Dominic West) komt geregeld langs bij haar en haar ouders en belooft haar de wereld als zij zijn bruid wordt. Collete gaat hier aarzelend op in en voor ze het weet, komt ze terecht in de high society van Parijs. Al snel blijkt de nuchtere, dorpse meid niet aan te sluiten op de sfeer op de feesten van alle hoge heren, zeker niet wanneer Willy duidelijk buiten de deur zijn maitresses heeft. Ze wil zich nuttig maken en alsnog haar man ondersteunen bij zijn steeds meer verlies lijdende onderneming. Verschillende korte verhalen zijn het resultaat, die door Willy na enig bijschaven worden gepubliceerd en een regelrechte hit zijn. Willy gaat op in de nieuw geworven weelde en lijkt vrijwel niets van zijn leven gebeterd te hebben. Wanneer hij claimt dat hij de succesvolle verhalen heeft geschreven, wordt Collete gedwongen haar plek in de wereld te verdedigen.

    IMDb: 6,7 | WhatIWatch: 6,9
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #4895

    Standaard Kong: Skull Island | 2017 | 119 MIN | Blu-ray Version | English Subtitles (for the Hard of Hearing) | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray'' Zavvi Exclusive Steelbook |



    De jaren 70. Een gevarieerde groep ontdekkingsreizigers is bij elkaar gekomen om samen naar een nooit eerder ontdekt eiland, gelegen aan de Grote Oceaan en even mooi als verraderlijk, te reizen. Wat ze niet weten is dat ze zich in het domein van de mythische Kong bevinden.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-02-2020 om 13:29

  21. #4896

    Standaard John Wick: Chapter 3 - Parabellum | 2019 | 131 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Steelbook'' |



    John Wick (Keanu Reeves) is op de vlucht geslagen, om twee redenen... hij wordt opgejaagd vanwege een wereldwijd beloofde prijs op zijn hoofd van maar liefst 14 miljoen dollar en voor het breken van een belangrijke regel van het Continental Hotel: het nemen van een leven in het hotel. John had al geëxecuteerd moeten zijn, ware het niet dat de manager van het Continental Hotel, Winston (Ian McShane), hem één uur heeft gegeven voordat zijn lidmaatschap van het Continental wordt opgeheven en hij geen toegang meer heeft tot de diensten die deze geheime ondergrondse criminele gemeenschap biedt.

  22. #4897

    Standaard Oculus | 2013 | 104 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Jaren na de mysterieuze dood van hun ouders vinden een getraumatiseerde broer en zus de oorzaak van hun gezinstragedie: een vervloekte spiegel die een 300-jarige geschiedenis van bloedvergieten en vernieling met zich meedraagt.

  23. #4898

    Standaard Wolves | 2014 | 91 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    De 18-jarige Cayden Richards (Lucas Till) heeft het allemaal: hij is aanvoerder van het middelbare school footballteam, haalt goede cijfers en heeft een prachtige vriendin. Maar als hij op een nacht wakker wordt, zijn zijn ouders op brute wijze vermoord en is hij geschokt als hij beseft dat hij veranderd is in een wilde wolf. In paniek slaat hij op de vlucht. Zijn zoektocht leidt hem naar het geïsoleerde stadje Lupine Ridge, waar twee groepen weerwolven op voet van oorlog staan met elkaar.

  24. #4899

    Standaard Halloween | 1978 | 91 MIN | Region A | English Subtitles | US Blu-ray ''Halloween: The Complete Collection 1978-2009, 10 Movies, 10 Disc set'' Box-set |



    Halloween 1963. De 6-jarige Michael Myers neemt een mes uit de keukenla en loopt de trap op, waar hij zijn oudere zus vermoordt. Hij wordt daarna opgenomen in een psychiatrische kliniek. Hij is nu 21 en er moet bepaald worden of hij vrijgelaten mag worden. De dokter die zich al die jaren met hem bezighield vindt dat Michael nooit vrij mag komen. Maar Michael wacht het onderzoek niet af en ontsnapt. Hij keert terug naar huis waar hij doorgaat met moorden tijdens Halloween.

  25. #4900

    Standaard Halloween II | 1981 | 93 MIN | Region A | No Subtitles | US Blu-ray ''Halloween: The Complete Collection 1978-2009, 10 Movies, 10 Disc set'' Box-set |



    Deze film speelt zich af in dezelfde nacht als deel 1. Michael Myers is nog steeds in de buurt, na neergeschoten te zijn door Dr. Loomis (Donald Pleasence). Nu is hij op weg naar het ziekenhuis waar Laurie Strode (Jamie Lee Curtis) is opgenomen om haar te vermoorden.

Pagina 196 van 280 EersteEerste ... 96146186192193194195196197198199200206246 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •