Pagina 209 van 281 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219259 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.201 tot 5.225 van 7007 worden weergegeven.
  1. #5201

    Standaard Savage Beach / 1989 / Andy Sidaris


  2. #5202

    Standaard Zorro | 1975 | 119 MIN | No Subtitles | UK Blu-ray ''Blu-ray + DVD'' Combo Pack |



    De pas aangestelde gouverneur Diego (Alain Delon) ontdekt dat de corrupte kolonel Huerta (Stanley Baker) de dienst uitmaakt in zijn provincie. Om te voorkomen vermoord te worden, probeert hij over te komen als zwak en besluiteloos, zodat Huerta gelooft dat hij ongevaarlijk is. In het geheim vermomt hij zich echter als Zorro, om te strijden voor rechtvaardigheid.

  3. #5203

    Standaard Maniac / 1980 / William Lustig



    DTS-HD Master Audio 7.1

  4. #5204

    Standaard The Strange Vice of Mrs. Wardh (Lo Strano Vizio della Signora Wardh) / 1971 / Sergio Martino



    Engels: LPCM 2.0 Mono

  5. #5205

    Standaard Hannie Caulder / 1971 / Burt Kennedy


  6. #5206

    Standaard River of No Return / 1954 / Otto Preminger


  7. #5207

    Standaard Maurice | 1987 | 140 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Clive (Hugh Grant) en Maurice (James Wilby), twee Engelse studenten worden verliefd op elkaar in Cambridge. Clive geeft zijn verboden liefde op en tracht een zo normaal mogelijk leven te leiden. Maurice komt logeren bij zijn oude schoolliefde Clive en diens echtgenote Anne (Phoebe Nicholls). Daar leert hij de jachtmeester Alec (Rupert Graves) kennen en een geheime romance ontstaat...

  8. #5208

    Standaard Tentacles (Tentacoli) / 1977 / Ovidio G. Assonitis


  9. #5209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Aha, je hebt hem dus inmiddels toch gekocht, nice .
    Ik wens je er veel kijkplezier mee toe. Ik vond het en vind het nog steeds een hele mooie film. Ik ben benieuwd naar jou ervaringen met deze film. Ik heb er in ieder geval altijd van genoten.

  10. #5210

    Standaard Days of Thunder | 1990 | 107 MIN | Blu-ray Version | Dutch Subtitles | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray'' |



    Door de week zwijgen de motoren op het circuit. Maar in het weekend breekt de dag des oordeels aan. Dan denderen de stockcars over de baan met een snelheid van 300 km per uur. Cole Trickle (Tom Cruise) heeft zijn zinnen gezet op de overwinning in een van de zwaarste autoraces van de wereld: de Daytona 500. Maar voor het zover is heeft Cole nog het een en ander uit te vechten met zijn teambaas Harry Hogge (Robert Duvall). Hij zet niet alleen zijn leven op het spel, maar ook de liefde van zijn vriendin, de mooie dokter Claire Lewicki (Nicole Kidman).

  11. #5211

    Standaard The Dare | 2019 | 97 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Na een brute huisoverval wordt familieman Jay Jackson (Bart Edwards) wakker in een kelder met drie andere gevangenen. Per toeval komen de gevangenen tot de ontdekking dat ze iets gemeen hebben met elkaar. Ze realiseren zich dat ze moeten samenwerken om te kunnen overleven. Ze verzinnen een riskant plan dat uitgevoerd moet worden voordat de wraakzuchtige ontvoerder de kans krijgt om zijn zieke plannen op hen te botvieren.

  12. #5212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aha, je hebt hem dus inmiddels toch gekocht, nice .
    Ik wens je er veel kijkplezier mee toe. Ik vond het en vind het nog steeds een hele mooie film. Ik ben benieuwd naar jou ervaringen met deze film. Ik heb er in ieder geval altijd van genoten.
    Haha, ja kon hem niet laten liggen. Was eerlijk gezegd niet weg van de film. Heb de film aan het einde van de avond gekeken en net daarvoor een andere film, dus misschien was ik te moe tegen de tijd dat ik Tentacles ging kijken. Wel geinig om een aantal erg bekende acteurs in een b-film als dit te zien verschijnen (o.a. Henry Fonda, Shelley Winters, John Huston). Kwam er net voor het kijken achter dat de film geregisseerd was door dezelfde gast die ook het compleet gestoorde The Visitor (Stridulum) had gemaakt. Hoopte daarom dat het net zoiets lijps zou zijn, maar dat was het allesbehalve. Had een erg 'whatever' gevoel bij de film. Denk dat ik hem van de week nog een kans geef om een definitief oordeel te vellen. Wat vind jij zo leuk/goed aan de film? Misschien dat ik er dan ook zo naar kan kijken .

  13. #5213

    Standaard Ghostbusters: Answer the Call | 2016 | 4K Ultra HD | 134 min. | 2.39:1 | 2160p | Engels Dolby Atmos | USA | Engelse ondertitels

    Ghostbusters - Answer the Call (A).jpg. Ghostbusters - Answer the Call (B).jpg

    Erin Gilbert (Kristen Wiig) werkt als wetenschapper aan een instituut en staat op het punt om promotie te maken. Op een lezing krijgt ze een oud boek over het bestaan van geesten, dat ze zelf geschreven heeft, onder ogen. De man die haar het boek laat zien heeft haar hulp nodig, omdat er in zijn oude villa een geest zou ronddwalen. Kristen wil echter helemaal niet meer herinnerd worden aan die tijd, ze ziet dit als een jeugdzonde. Maar haar oud-collega en -vriendin Abby (Melissa McCarthy), met wie ze het boek heeft geschreven, heeft het op Amazon gezet. Om haar promotie niet in gevaar te laten komen gaat Kristen op bezoek bij Abby, met het verzoek om het boek te verwijderen. Abby werkt bij een obscuur instituut met collega Jillian (Kate McKinnon) aan nieuwe technieken om geesten te vangen. Ze zitten met smart op een mogelijkheid te wachten om hun machines uit te proberen. Kristen belooft hen in contact te brengen met de man in wiens villa het spookt, in ruil voor het offline halen van het boek. In de villa spookt het inderdaad en na het zien van de geest is Kristen weer helemaal om. Het drietal besluit om de handen ineen te slaan en de Ghostbusters zijn geboren. Vanaf nu is geen geest meer veilig in New York City.

    IMDb: 5,2 / Rotten Tomatoes: filmcritici: 7,4, publiek: 5,0
    Blu-ray recensie
    Screenshots (30)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #5214

    Standaard To Kill with Intrigue | 1977 | 108 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray ''Jackie Chan Collection'' |



    De jonge martial arts meester Cao Lei (Jackie Chan) stuurt zijn zwangere vriendin weg van het familiekasteel. Hij doet dit zodat ze gered wordt van de gewelddadige bandieten die zijn familie gaan vermoorden.

  15. #5215

    Standaard Fit to Kill / 1993 / Andy Sidaris


  16. #5216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Hi. Ik kon je geen PM sturen omdat je dat uit hebt staan. Dan maar op deze manier... Zou je Hannie Caulder misschien willen verkopen? Zo ja, laat het me weten

  17. #5217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lee van Cleef Bekijk bericht
    Hi. Ik kon je geen PM sturen omdat je dat uit hebt staan. Dan maar op deze manier... Zou je Hannie Caulder misschien willen verkopen? Zo ja, laat het me weten
    Excuses, wist niet dat ik PMs heb uitstaan.
    De film vind ik zelf erg goed, dus ben niet van plan om hem te verkopen.
    Sorry.

  18. #5218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Haha, ja kon hem niet laten liggen. Was eerlijk gezegd niet weg van de film. Heb de film aan het einde van de avond gekeken en net daarvoor een andere film, dus misschien was ik te moe tegen de tijd dat ik Tentacles ging kijken. Wel geinig om een aantal erg bekende acteurs in een b-film als dit te zien verschijnen (o.a. Henry Fonda, Shelley Winters, John Huston). Kwam er net voor het kijken achter dat de film geregisseerd was door dezelfde gast die ook het compleet gestoorde The Visitor (Stridulum) had gemaakt. Hoopte daarom dat het net zoiets lijps zou zijn, maar dat was het allesbehalve. Had een erg 'whatever' gevoel bij de film. Denk dat ik hem van de week nog een kans geef om een definitief oordeel te vellen. Wat vind jij zo leuk/goed aan de film? Misschien dat ik er dan ook zo naar kan kijken .
    Ik heb hem denk ik als manneke van 7 of 8 voor het eerst gezien & Was er toen wel weg van. Vond hem erg spannend, net als ik dat van JAWS vond (die uit dezelfde periode komt), maar vond ze toen ook eng. Uiteraard nu niet meer, maar ik heb de film wel jarenlang gezocht, omdat ik hem toe wilde voegen aan mijn collectie. Helaas nooit gevonden (Was ook de titel kwijt trouwens), maar zag nog niet zo lang geleden de trailer ineens op Youtube, waardoor ik de naam weer wist. Nou en vervolgens heb ik hem dus aangeschaft. Ik bekijk de film inmiddels als jeugdsentiment, maar niet naar het verhaal of zo.

  19. #5219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb hem denk ik als manneke van 7 of 8 voor het eerst gezien & Was er toen wel weg van. Vond hem erg spannend, net als ik dat van JAWS vond (die uit dezelfde periode komt), maar vond ze toen ook eng. Uiteraard nu niet meer, maar ik heb de film wel jarenlang gezocht, omdat ik hem toe wilde voegen aan mijn collectie. Helaas nooit gevonden (Was ook de titel kwijt trouwens), maar zag nog niet zo lang geleden de trailer ineens op Youtube, waardoor ik de naam weer wist. Nou en vervolgens heb ik hem dus aangeschaft. Ik bekijk de film inmiddels als jeugdsentiment, maar niet naar het verhaal of zo.
    Duidelijk verhaal. Kan mij goed voorstellen dat het een spannende/enge film is als je jong bent. Ik mis dat stukje jeugdsentiment bij deze film, waardoor hij mij waarschijnlijk minder pakte. Het had voor mij allemaal wat uitbundiger gemogen, maar ik snap ook dat anderen dat weer niks zouden vinden. Haha, het is voor het filmpubliek niet gauw goed.
    Wel leuk om te lezen dat je de film na jaren zoeken hebt gevonden en er nog steeds van geniet .

  20. #5220

    Standaard Toy Story | 1995 | 4K Ultra HD | HDR | 81 min. | 1.78:1 | 2160p | Engels Dolby Atmos | UK | Engelse ondertitels

    Toy Story (4K) (A).jpg. Toy Story (4K) (B).jpg

    Voor de jonge Andy is de cowboypop Woody (Tom Hanks) zijn meest favoriete speelgoed. Ook bij het andere speelgoed is Andy erg geliefd. Maar binnenkort is Andy jarig wat altijd weer erg spannend is. Want word je dan als speelgoed aan de kant gezet voor het nieuwe? Alles lijkt goed te gaan, totdat Andy een nieuwe pop krijgt, genaamd Buzz Lightyear (Tim Allen). Buzz is een moderne ruimteheld, met alles erop en aan, en in heel korte tijd verovert hij niet alleen Andy’s hart maar ook de speelkamer. Woody is natuurlijk heel erg jaloers. Door hun onderlinge rivaliteit komen ze terecht bij het buurjongetje Sid (Eric von Detten), die bekend staat als de speelgoedvernieler. Nu moeten Woody en Buzz wel samenwerken om te kunnen ontsnappen uit deze hachelijke situatie.

    IMDb: 8,3 / Rotten Tomatoes: filmcritici: 10, publiek: 9,2
    4K Ultra HD-recensie
    Screenshots (40)


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #5221

    Standaard Groundhog Day / 1993 / Harold Ramis



    Ultra HD Blu-ray

  22. #5222

    Standaard The Hand That Rocks the Cradle | 1992 | 111 MIN | English Subtitles (for the Hearing Impaired) | US Blu-ray |



    Een gynaecoloog pleegt zelfmoord als hij beschuldigd wordt van aanranding van zijn patiënten. Zijn hoogzwangere vrouw (Rebecca De Mornay) verliest door deze situatie haar baby. Ze zint op wraak en gaat bij Claire (Annabella Sciorra), die de dokter had aangeklaagd, onder de naam Peyton als babysitter aan het werk.

  23. #5223

    Standaard Anna | 2019 | 119 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    De Russische Anna (Sasha Luss) is werkzaam als verkoopster. Tot ze internationaal doorbreekt en het helemaal maakt als mode-icoon. Achter haar mooie uiterlijk zit evenwel een duister geheim als ze een dubbelleven leidt als huurmoordenaar.

  24. #5224

    Standaard 1917 | 2019 | 119 MIN | Blu-ray Version | English Subtitles | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray'' Zavvi Exclusive Steelbook |



    Op het hoogtepunt van de Eerste Wereldoorlog krijgen twee jonge, Britse soldaten, Schofield (George McKay) en Blake (Dean-Charles Chapman) genaamd, een schijnbaar onmogelijke missie toegewezen. In een race tegen de klok moeten ze vijandelijk gebied oversteken om een boodschap over te brengen. Deze boodschap is bepalend in het stoppen van een dodelijke aanval op honderden soldaten, waaronder de broer van Blake.

  25. #5225

    Standaard The Tale of Zatoichi (Zatôichi monogatari) / 1962 / Kenji Misumi


Pagina 209 van 281 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219259 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •