Pagina 208 van 280 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.176 tot 5.200 van 6989 worden weergegeven.
  1. #5176

    Standaard

    Voor een veel scherper beeld hoef je deze UHD-versie niet aan te schaffen (maar dat geldt voor bijna iedere UHD-uitgave, een enkele uitzondering daargelaten). Het is met name HDR en de grotere kleurruimte (Wide Gamut) die het verschil met de standaard Blu-ray maken. Ik vond met name de kleurweergave fabuleus, maar ik heb deze niet vergeleken met de Blu-ray. En zoals al eerder gezegd: het maakt nogal wat uit op welke apparatuur je de UHD-disc afspeelt. De beste resultaten krijg je met een OLED of LED TV met local dimming. Helaas heb ik die (nog) niet, maar toch weet mijn Samsung UHD-TV een verrassend mooi plaatje te laten zien. Maar ik geef toe: soms kunnen UHD-versies van films er m.b.t. kleurweergave behoorlijk onnatuurlijk uit zien. Animatiefilms hebben daar minder last van. Mijn mooiste UHD-films zijn dan ook animatiefilms. En ach, 14 euro is nu ook niet bepaald erg duur. Let wel op: er staan geen Nederlandse ondertitels op deze Engelse UHD-uitgave, wél op de meegeleverde Blu-ray.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #5177

    Standaard Zombie a.ka. Zombie Flesh Eaters (Zombi 2) / 1979 / Lucio Fulci



    Italiaans: DTS-HD Master Audio 7.1.

  3. #5178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor een veel scherper beeld hoef je deze UHD-versie niet aan te schaffen (maar dat geldt voor bijna iedere UHD-uitgave, een enkele uitzondering daargelaten). Het is met name HDR en de grotere kleurruimte (Wide Gamut) die het verschil met de standaard Blu-ray maken. Ik vond met name de kleurweergave fabuleus, maar ik heb deze niet vergeleken met de Blu-ray. En zoals al eerder gezegd: het maakt nogal wat uit op welke apparatuur je de UHD-disc afspeelt. De beste resultaten krijg je met een OLED of LED TV met local dimming. Helaas heb ik die (nog) niet, maar toch weet mijn Samsung UHD-TV een verrassend mooi plaatje te laten zien. Maar ik geef toe: soms kunnen UHD-versies van films er m.b.t. kleurweergave behoorlijk onnatuurlijk uit zien. Animatiefilms hebben daar minder last van. Mijn mooiste UHD-films zijn dan ook animatiefilms. En ach, 14 euro is nu ook niet bepaald erg duur. Let wel op: er staan geen Nederlandse ondertitels op deze Engelse UHD-uitgave, wél op de meegeleverde Blu-ray.
    Heb hier de UHD van Spider-Man: Into the Spider-Verse liggen die ik nog moet kijken (wel de film in de bios en op Blu-ray gezien), dus denk day het slim om die eerst te kijken om te zien hoe animatie op UHD is.
    Aan de andere kant heb je helemaal gelijk dat €14,- voor een UHD van een Disney-film niet heel duur is. Misschien toch maar overstag gaan, nu die actie nog loopt.
    Mag ik vragen welke animatiefilm(s) op UHD er volgens jouw erg goed uitziet?

    Bedankt voor de informatie .

  4. #5179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heb hier de UHD van Spider-Man: Into the Spider-Verse liggen die ik nog moet kijken (wel de film in de bios en op Blu-ray gezien), dus denk day het slim om die eerst te kijken om te zien hoe animatie op UHD is.
    Aan de andere kant heb je helemaal gelijk dat €14,- voor een UHD van een Disney-film niet heel duur is. Misschien toch maar overstag gaan, nu die actie nog loopt.
    Mag ik vragen welke animatiefilm(s) op UHD er volgens jouw erg goed uitziet?

    Bedankt voor de informatie .
    Angry Birds en Despicable Me 3 vond ik indrukwekkend in 4K, ook de andere delen van Despicable Me schijnen erg goed te zijn, maar heb ik nog niet gezien. Ben nu Gladiator in 4K aan het kijken, en tot nu toe (film duurt bijna drie uur) is dit een van de betere speelfilms in 4K. Kleuren en contrast zijn echt vrijwel perfect.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5180

    Standaard Gladiator | 2000 | 4K Ultra HD | Extended Cut | 171 min. | 2.35:1 | 2160p | Engels DTS:X | UK-uitgave | Nederlandse ondertitels

    Gladiator (4K) (A).jpg. Gladiator (4K) (B).jpg

    Maximus Decimus Meridius (Russell Crowe) is generaal in het Romeinse leger. Na vele jaren van oorlog voeren staat hij op het punt terug naar huis te keren. De keizer, Marcus Aurelius (Richard Harris), heeft echter hele andere plannen met hem. Hij wil namelijk dat de succesvolle generaal zijn plaats op de troon overneemt. Dit tot de senaat in staat is te regeren, zodat het Romeinse rijk weer een republiek kan worden. Voordat Maximus ook maar de tijd heeft om over het aanbod na te denken, wordt de keizer vermoord door zijn zoon Commodus (Joaquin Phoenix). Wanneer hij van zijn vader te horen krijgt dat hij geen keizer wordt, doodt hij zijn vader zonder enige vorm van berouw. Maximus is uiteraard van streek en weigert dan ook trouw te zweren aan Commodus. Maximus wordt ter dood veroordeeld en meegenomen om in de bossen gedood te worden. Hij weet echter te ontsnappen, waarna hij probeert snel terug naar huis te gaan voordat zijn vrouw en kind iets worden aangedaan. Hij komt echter te laat en Maximus wil maar één ding: wraak. Echt ver komt hij niet als hij al snel gevangen genomen wordt door een groep slavenhandelaren. Hij komt terecht bij Proximo (Oliver Reed), die in hem een goede gladiator ziet. Maximus blinkt inderdaad uit in de arena en wanneer keizer Commodus de gladiatorengevechten opnieuw introduceert in Rome, krijgt Maximus de kans om de keizer van dichtbij in de ogen te kijken.

    IMDb: 8,5 / Rotten Tomatoes: filmcritici: 7,7, publiek: 8,7
    4K Ultra HD-recensie
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #5181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Angry Birds en Despicable Me 3 vond ik indrukwekkend in 4K, ook de andere delen van Despicable Me schijnen erg goed te zijn, maar heb ik nog niet gezien. Ben nu Gladiator in 4K aan het kijken, en tot nu toe (film duurt bijna drie uur) is dit een van de betere speelfilms in 4K. Kleuren en contrast zijn echt vrijwel perfect.
    Despicable Me heb ik op Blu-ray en vind ik een erg leuke film. Begrijp dat ik die een keertje zal moeten upgraden. Gladiator UHD heb ik via mijn 4K-projector gezien, maar merk sinds ik een OLED heb dat HDR niet het sterke punt van mijn projector is. Zal die dus nog eens op mijn OLED moeten kijken om de kwaliteit te kunnen beoordelen. Vind het een toffe film, dus zal geen probleem zijn.

  7. #5182

    Standaard Léon / 1994 / Luc Besson



    Blu-ray, Theatrical Cut

  8. #5183

    Standaard Pokémon Detective Pikachu | 2019 | 105 MIN | 2D Blu-ray Version| NL Ondertiteling | Franse 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + 3D + 2D'' Limited Edition Steelbook |



    Tim Goodmans vader wordt op mysterieuze wijze ontvoerd. Op een dag ontmoet Tim (Justice Smith) een Pikachu, een eigenaardig pratend wezen dat niet zo sterk en wendbaar is als andere Pikachu's, maar claimt een uitermate goede rechercheur te zijn. Samen beginnen ze aan een missie om Tims vader te vinden. Tijdens hun zoektocht worden ze geholpen door de journalist Lucy (Kathryn Newton).

  9. #5184

    Standaard The Grudge | 2020 | 94 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Nadat een jonge moeder haar familie in haar eigen huis heeft vermoord ontdekken een alleenstaande moeder en de jonge rechercheur Muldoon (Andrea Riseborough) dat het huis in de voorsteden wordt vervloekt door een wraakzuchtige geest. Degenen die het huis betreden moeten het bekopen met een gewelddadige dood. Nu zal ze zichzelf en haar zoon moeten zien te beschermen tegen de demonische geesten uit het vervloekte huis.

  10. #5185

    Standaard Hellboy / 2004 / Guillermo del Toro



    UHD, Theatrical Cut

  11. #5186

    Standaard The Doors / 1991 / Oliver Stone



    Blu-ray, Theatrical Cut

  12. #5187

    Standaard Gretel and Hansel | 2020 | 88 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    In een periode waarin de pest heerst en er sprake is van hongersnood verlaten Hans (Samuel Leakey) en zijn oudere zus Grietje (Sophia Hillis) hun huis. Tijdens hun reis stuiten ze op een vriendelijke jager. Later ontmoeten ze de oudere vrouw Holda (Alice Krige). Zij geeft de jonge kinderen onderdak, maar heeft hiervoor zo haar eigen obscure redenen.

  13. #5188

    Standaard Brahms: The Boy II | 2020 | 87 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Een jong gezin doet haar intrede in 'Heelshire Mansion', niet wetende van de verontrustende voorgeschiedenis die deze plek met zich meebrengt. Het duurt niet lang voordat hun zoontje een onaangename, nieuwe vriend in huis heeft. Het blijkt de levensechte pop te zijn die de naam Brahms draagt.

  14. #5189

    Standaard Bad Boys | 1995 | 119 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''20th Anniversary Collection: Bad Boys & Bad Boys II'' Combo-Pack |



    Mike Lowrey (Will Smith) en Marcus Burnett (Martin Lawrence) zijn partners bij de Miami politiemacht. Als er een lading drugs uit het politiebureau wordt gestolen hebben ze 72 uur om het terug te vinden. Om ervoor te zorgen dat een getuige mee wil werken moeten ze zich als elkaar voordoen en dat is niet zo makkelijk aangezien Lowrey een losbandige vrijgezel is en Burnett netjes getrouwd.

  15. #5190

    Standaard The Patriot | 2000 | 4K Ultra HD | 165 min. | 2.40:1 | 2160p | Engels Dolby Atmos | UK-uitgave | Nederlandse ondertitels

    Patriot, The (4K) (A).jpg. Patriot, The (4K) (B).jpg

    "The Patriot" speelt zich af rond 1770 en verteld het verhaal van Benjamin Martin (Mel Gibson), een held uit de Franse en Indische oorlogen. Martin, weduwnaar en vader van zeven kinderen, heeft berouw over zijn daden in de oorlogen en wil in vrede leven met zijn gezin en zich afzijdig houden van de oorlog tegen de Engelsen. Wanneer zijn oudste zoon Gabriël (Heath Ledger) zich mengt in de strijd tegen de Britten doet Benjamin er alles aan om hem ervan te weerhouden, maar tevergeefs. Als Gabriël later als zwaargewonde boodschapper thuiskomt, volgen de Engelsen al snel. De harde en wrede Engelse kolonel William Travington (Jason Isaacs) schiet zonder pardon Martin’s andere zoon neer als die wil voorkomen dat Travington Gabriël meeneemt. Op dat moment knapt er iets bij Martin en mengt hij zich in de strijd tegen de Engelsen. Zijn eerste treffen met de Engelsen geven Martin de bijnaam ‘de spook’. In het oorlogsgeweld tegen de Engelsen vecht Martin zijn persoonlijke strijd tegen Travington.

    IMDb
    : 7,2 / Rotten Tomatoes: filmcritici: 6,1, publiek: 8,1
    4K Ultra HD-recensie
    Screenshots (20)

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 06-06-2020 om 20:57
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #5191

    Standaard Dumbo | 2019 | 3D | 112 min. | 1.85:1 | 1080p | Engels DTS-HD MA 7.1 | UK-uitgave | Engelse SDH-ondertitels

    Dumbo (2019) (3D) (A).jpg. Dumbo (2019) (3D) (B).jpg

    Het is het jaar 1919. Oorlogsveteraan Holt Farrier (Colin Farrell) keert terug vanuit de oorlogsvelden van eerste wereldoorlog. Hij is intussen weduwnaar geworden, heeft een arm verloren en moet alleen voor zijn twee kinderen zorgen. Zijn oude werkplek, het circus, is bijna helemaal verdwenen en Holt krijgt alleen nog een baby-olifant. Het kleintje heeft opvallend grote oren en Holt en zijn kinderen verzorgen het dier met alle liefde en noemen hem Dumbo. Dan komen ze erachter dat het olifantje met die oren kan vliegen en een nieuwe circus-hit is geboren. Ook de ringmeester Max Medici (Danny DeVito) ziet potentie en probeert er alles aan te doen om zoveel mogelijk aan Dumbo te verdienen. Maar als de moeder van Dumbo wordt verkocht aan de zakenman Vandevere (Michael Keaton) loopt de veiligheid en de vrijheid van Dumbo gevaar. Holt en zijn kinderen moeten er alles aan doen om Dumbo te beschermen.

    IMDb: 6,3 / Rotten Tomatoes: filmcritici: 4,7, publiek: 4,8
    Blu-ray recensie
    Screenshots (15)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #5192

    Standaard Bad Boys II | 1998 | 147 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''20th Anniversary Collection: Bad Boys & Bad Boys II'' Combo-Pack |



    Mike Lowrey (Will Smith) en Marcus Burnett (Martin Lawrence) van de politie van Miami krijgen een cruciale tip binnen over een belangrijke levering XTC-pillen vanuit Amsterdam. Het spoor leidt naar de Cubaanse nachtclubeigenaar Johnny Tapia (Jordi Mollà). Die wordt al een tijdje verdacht van drugssmokkel, maar tot op heden is de politie er nog niet in geslaagd de vermoedens hard te maken. Naarmate het onderzoek van Mike en Marcus vordert, komen ze terecht in een grootschalige drugsoorlog tussen rivaliserende bendes uit de onderwereld. De twee agenten moeten bijzonder voorzichtig te werk gaan omdat Syd (Gabrielle Union), de zus van Marcus, een undercoveroperatie voor de nationale drugsbrigade uitvoert om het imperium van Tapia ten val te brengen. Voorzichtigheid is echter niet de sterkste kant van Mike en Marcus.

  18. #5193

    Standaard Bad Boys for Life | 2020 | 124 MIN | Blu-ray Version | English Subtitles | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray, IMAX Enhanced: Fully Immersive Picture & Sound'' Zavvi Exclusive Steelbook |



    Mike Lowrey (Will Smith) en Marcus Burnett (Martin Lawrence) zijn nog steeds werkzaam bij de politie van Miami. Terwijl Marcus al denkt aan pensioen, om eindelijk van zijn gezin en nieuwe kleinkind te genieten, is zijn partner Mike van plan tot zijn honderdste achter de boeven aan te zitten. Ongewild moeten ze allebei in actie komen als een gewelddadige seriemoordenaar Mike boven aan zijn dodenlijst zet. Ze krijgen hulp van een nieuw opgerichte politie-eenheid vol jonge honden, die zich bedienen van de modernste technische snufjes.

  19. #5194

    Standaard High Noon / 1952 / Fred Zinneman



    Gebruikt dezelfde 4K restauratie die ook op de Olive Signature en Eureka Entertainment uitgaves staan.

  20. #5195

    Standaard The Land That Time Forgot / 1974 / Kevin Connor


  21. #5196

    Standaard Picasso Trigger / 1988 / Andy Sidaris


  22. #5197

    Standaard The Flintstones | 1994 | 91 MIN | Geen Ondertiteling (Deze film bevat wel Duitse Ondertiteling, maar ik kijk zonder omdat ik geen Duits kan lezen) | Duitse Blu-ray ''The Flintstones + The Flintstones in Viva Rock Vegas'' Combo Pack |



    Fred Flintstone (John Goodman) en Barney Rubble (Rick Moranis) leven in een moderne versie van het stenen tijdperk. Fred geeft Barney een som geld zodat hij met zijn vrouw Betty (Rosie O' Donnell) een kind kan adopteren. In ruil hiervoor geeft Barney Fred zijn (betere) resultaten bij een test voor een belangrijke promotie. Fred krijgt de baan, maar heeft niet door dat hij gemanipuleerd wordt door Cliff Vandercave (Kyle MacLachlan) om zo als schuldige aangewezen te kunnen worden bij een groot schandaal.

    Live-action versie van de klassieke tekenfilmserie.

  23. #5198

    Standaard Superman: The Movie | 1978 | 144 MIN | Theatrical Version | English Subtitles | UK Blu-ray ''The Superman Motion Picture Anthology 1978-2006: Superman The Movie / Superman II / Superman III / Superman IV: The Quest for Peace / Superman Returns'' |



    Omdat Jor-El (Marlon Brando) de raad van Krypton niet kon overtuigen dat hun planeet zal verwoest worden, stuurt hij zijn zoon Kal-El (Christopher Reeve) naar de planeet aarde, zodat hij hun ras kan redden. Daar wordt Kal-El opgevoed door de familie Kent, ze noemen hem Clark Kent. Op aarde blijkt hij over superkrachten te beschikken, met die krachten wil hij het slechte in de wereld bestrijden. Als hij volwassen is gaat hij in Metropolis bij de Daily Planet werken als reporter. Daar leert hij zijn eerste liefde kennen, Lois Lane (Margot Kidder). Maar terwijl dit alles gebeurt is het grootste crimineel brein op aarde een verschrikkelijke misdaad aan het voorbereiden, hij wil de wereld overnemen. De enige die hem kan stoppen is de man van staal, Superman. Nu moet hij Lex Luther (Gene Hackman) alleen nog op tijd vinden.

  24. #5199

    Standaard Sonic the Hedgehog | 2020 | 99 MIN | Blu-ray Version | Dutch Subtitles | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook, Limited Edition'' |



    Sonic is een super snelle antropomorfe blauwe egel. De overheid is erop gebrand om Sonic te pakken te krijgen. Sheriff Tom Wachowski (James Marsden), een sheriff uit het klein stadje Green Hills, besluit om af te reizen naar San Francisco om Sonic te helpen in zijn strijd tegen de kwaadaardige Dr. Ivo Robotnik (Jim Carrey).

  25. #5200

    Standaard Der Leopard (Il Gattopardo) / 1963 / Luchino Visconti



    Italiaans: DTS-HD Master Audio Mono.
    Ondertiteling: Duits of geen.

Pagina 208 van 280 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •