De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: Twister 4K

  1. #1

    Standaard Twister 4K

    Een officiële aankondiging is er nog niet, maar bij Amazon.com kun je Twister al wel op 4K bestellen.


  2. #2

    Standaard

    Waarom krijgt deze film een eigen topic? Dit lijkt me prima in het releases topic passen.
    The future is Blu

  3. #3

    Standaard

    Ach The Abyss, True Lies & Aliens hebben zelfs een sticky!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ach The Abyss, True Lies & Aliens hebben zelfs een sticky!
    Haha ja daarbij heb ik ook hetzelfde idee.
    The future is Blu

  5. #5

    Standaard

    Net de bluray met auro3d track eens opgezet. Dat is wel genieten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Waarom krijgt deze film een eigen topic? Dit lijkt me prima in het releases topic passen.
    Waarom niet?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Waarom krijgt deze film een eigen topic? Dit lijkt me prima in het releases topic passen.
    Dat is juist de bedoeling van dit (sub)forum. Het is juist goed dat er aparte topics voor aparte releases worden gemaakt, dan hou je overzicht en kan je mooi uitweiden over bepaalde mooie releases.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom niet?
    Mijn vraag was eerst
    The future is Blu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ach The Abyss, True Lies & Aliens hebben zelfs een sticky!
    Wat een commentaar, wees blij dat er eens wat extra aandacht aan wordt gegeven. Voordat je het weet gebeurt hier niks meer. Beetje waarderen wat er is, lijkt me niet moeilijk toch?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    dan hou je overzicht en kan je mooi uitweiden over bepaalde mooie releases.
    Dat was voor mij de reden voor het aanmaken van dit topic.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is juist de bedoeling van dit (sub)forum. Het is juist goed dat er aparte topics voor aparte releases worden gemaakt, dan hou je overzicht en kan je mooi uitweiden over bepaalde mooie releases.
    Als middelmatige uitgaves in het buitenland van middelmatige films zelfs een apart topic krijgen denk ik niet dat het overzichtelijker wordt. Daarnaast werd dit topic geopend met enkel de melding dat de release eraan komt, waar we volgens mij precies een topic voor hebben.

    Dat gezegd hebbende heb ik er geen groot probleem mee hoor. Ik vroeg het me enkel af. Laat dit topic maar lekker staan.
    The future is Blu

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als middelmatige uitgaves in het buitenland van middelmatige films zelfs een apart topic krijgen denk ik niet dat het overzichtelijker wordt. Daarnaast werd dit topic geopend met enkel de melding dat de release eraan komt, waar we volgens mij precies een topic voor hebben.

    Dat gezegd hebbende heb ik er geen groot probleem mee hoor. Ik vroeg het me enkel af. Laat dit topic maar lekker staan.
    De kwaliteit staat er los al, al is het juist fijn als het makkelijk te vinden is als de uitgave middelmatig is. Middelmatig is trouwens subjectief .

    Wat Rogier aangeeft, het is veel overzichtelijker en makkelijker te vinden. En wees blij dat mensen nog topics aanmaken, het is verder best stil op dit forum...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als middelmatige uitgaves in het buitenland van middelmatige films zelfs een apart topic krijgen denk ik niet dat het overzichtelijker wordt. Daarnaast werd dit topic geopend met enkel de melding dat de release eraan komt, waar we volgens mij precies een topic voor hebben.

    Dat gezegd hebbende heb ik er geen groot probleem mee hoor. Ik vroeg het me enkel af. Laat dit topic maar lekker staan.
    Ik vind het eerlijk gezegd wat verbazend dat je het jezelf afvraagt, want zo werkt dit (en alle forums) al sinds jaar en dag. En je mening over een bepaalde film is natuurlijk subjectief en is ook geen argument om een topic wel of niet te openen. Voor iemand anders is de film en uitgave juist wel waardevol, en daarom wordt er een topic voor geopend. En de mate van populariteit op de rest van het forum bepaalt of het topic bovenaan blijft staan of niet. Dus dan wordt vanzelf bepaald of je een topic blijft zien of niet. Maar zoals JP aangeeft is het hier best stil dus elk topic is welkom!

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een officiële aankondiging is er nog niet, maar bij Amazon.com kun je Twister al wel op 4K bestellen.

    Mooie steelbook.Een echte 90s topper.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Net de bluray met auro3d track eens opgezet. Dat is wel genieten.
    Een film die door Warner is uitgebracht en Auro3D heeft?

    Dat vind ik bijzonder, want de meeste releases van Warner en andere grote maatschappijen hebben/hadden vaak alleen Dolby.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Een film die door Warner is uitgebracht en Auro3D heeft?

    Dat vind ik bijzonder, want de meeste releases van Warner en andere grote maatschappijen hebben/hadden vaak alleen Dolby.
    De Duitse uitgave is niet uitgegeven door Warner maar door Turbine Media.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de film 2x gezien, maar was nooit zo enthousiast over de film. Het geluid zal wel geweldig zijn denk ik. Ik zal 'm wel een keer weer proberen als het wat goedkoper is, maar vermoedelijk niet op releasedag kopen.

  19. #19

    Standaard

    Heb de Steelbook inmiddels al besteld.
    Deze film is wat mij betreft een van de betere films uit de jaren 90 dus verplichte aankoop voor mij.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #20

    Standaard

    Heeft intussen een datum: 9 juli
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Een film die door Warner is uitgebracht en Auro3D heeft?

    Dat vind ik bijzonder, want de meeste releases van Warner en andere grote maatschappijen hebben/hadden vaak alleen Dolby.
    Turbine uitgave, met 2 identieke discs, op de audio na.
    1 disc auro3d en 1 disc dolby atmos. Extra's zijn op beide discs aanwezig.

    Er zijn ook nog Daylight, Fourth of July en nog een paar.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #22

    Standaard

    Echt een guilty pleasure deze, die komt er dus nog wel in op 4K
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De Duitse uitgave is niet uitgegeven door Warner maar door Turbine Media.
    Je bedoelt dan waarschijnlijk deze:
    https://www.amazon.nl/Twister-Specia.../dp/B09R84S72Z
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de film 2x gezien, maar was nooit zo enthousiast over de film. Het geluid zal wel geweldig zijn denk ik. Ik zal 'm wel een keer weer proberen als het wat goedkoper is, maar vermoedelijk niet op releasedag kopen.
    Ik denk ook dat het geluid een feest gaat zijn bij deze film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •