Pagina 204 van 281 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214254 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.076 tot 5.100 van 7007 worden weergegeven.
  1. #5076

    Standaard The Nun | 2018 | 97 MIN | NL Ondertiteling | Duitse Blu-ray ''Steelbook'' |



    In 1952 vindt er een onderzoek plaats bij het Câr?a klooster in Roemenië. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een priester, Father Burke (Demián Bichir), die hulp krijgt van een aspirant non (Taissa Farmiga). Samen zijn ze erop uit om de mysterieuze dood van een non uit te zoeken.

  2. #5077

    Standaard 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi


  3. #5078

    Standaard The Big Trail



    35mm versie

  4. #5079

    Standaard Spetters | 1980 | 123 MIN | Blu-ray Version | NL Gesproken | UK Blu-ray ''Limited Edition 2-Disc Set: Blu-ray + DVD'' |



    Drie vrienden jagen een carrière als motorcrosser na om hun bekrompen milieu te ontvluchten. Hun leven daar bestaat slechts uit alcohol, drugs en uitjes naar de disco. Wanneer de verleidelijke Fientje (Renée Soutendijk) in hun stad neerstrijkt, zal het leven van de drie vrienden drastisch veranderen.

  5. #5080

    Standaard The Looming Tower | 2018 | 10 afleveringen | 550 min. | 1.78:1 | 1080p | Engels DTS-HD MA 5.1 | NL

    Looming Tower, The - Seizoen 1 (A).jpg. Looming Tower, The - Seizoen 1 (B).jpg

    John O’Neill (Jeff Daniels) is hoofd van I-49, een eenheid binnen de FBI die onderzoek doet naar terroristische groeperingen. Volgens O’Neill zijn er aanwijzingen dat er aanslagen gepleegd gaan worden. Hij zoekt naar meer informatie en hoopt die te krijgen van de CIA-eenheid Alec Station, dat onder leiding staat van Martin Schmidt (Peter Sarsgaard). Ook Alec Station richt zich op terroristische organisaties, maar Schmidt schermt deze eenheid volledig af van de buitenwereld en dan met name van O’Neill. Schmidt is bang dat O’Neill als een olifant in een porseleinkast tekeer gaat als hij op terroristenjacht gaat. O’Neill is op zijn beurt niet te spreken over de werkmethodes van Schmidt, die bijkomende burgerslachtoffers bij de speurtocht naar Osama Bin Laden een bijzaak vindt. O’Neill zet in zijn zoektocht naar terroristen twee pijlers in; Ali Soufan (Tahar Rahim), het enig Arabisch sprekend lid van de eenheid die in Albanië en Londen op zoek gaat naar informatie en Robert Chesney (Bill Camp), die in Kenia geruchten voor een aanslag gaat onderzoeken. Die geruchten blijken werkelijkheid, want op 7 augustus 1998 pleegt Al Qaeda een aanslag op de Amerikaanse ambassades in zowel Kenia als Tanzania. De eenheden van de FBI als de CIA zullen op een of andere manier samen moeten werken als ze verder aanslagen willen voorkomen.

    IMDb: 8,0 / Rotten Tomatoes: filmcritici 88%, publiek 65%
    Blu-ray recensie
    Screenshots (40)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #5081

    Standaard Disclosure | 1994 | 128 min. | 2.40:1 | 1080p | Engels DTS-HD MA 5.1 | USA | regiovrij | Engelse SDH-ondertitels

    Disclosure (A).jpg. Disclosure (B).jpg

    Als het bedrijf gaat reorganiseren, verwacht de gelukkig getrouwde computerexpert Tom Sanders (Michael Douglas) een flinke promotie. De baan gaat echter naar een vrouw, Meredith Johnson (Demi Moore), met wie hij vroeger een relatie had. Meredith wordt Toms baas en is vastbesloten om het te gaan maken binnen het bedrijf. Ook wil ze de relatie weer oppikken. Tom kan haar bijna niet weerstaan, maar wijst haar toch af. Hij klaagt haar aan wegens seksuele intimidatie, maar het bedrijf kan deze negatieve publiciteit niet gebruiken.

    IMDb: 6,1 / Rotten Tomatoes: filmcritici 58%, publiek 41%
    Blu-ray recensie
    Screenshots (26)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #5082

  8. #5083

    Standaard Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile | 2019 | 110 MIN | English SDH Subtitles | UK Blu-ray |



    De film vertelt het verhaal van Ted Bundy (Zac Effron) en de misdaden die hij heeft gepleegd. We volgen het perspectief van Elizabeth Kloepfer (Lily Collins), de vriendin met wie Bundy een langdurige relatie had. Jarenlang staat zij hem bij, weigerachtig tegenover de koude waarheid achter de man. Uiteindelijk geeft ze hem aan waarna Bundy bekent 30 mensen om het leven te hebben gebracht. Hij zal in 1989 geëxecuteerd worden.

  9. #5084

    Standaard Dawson City: Frozen Time


  10. #5085

  11. #5086

    Standaard Ready Player One | 2018 | 3D | 140 min. | 2.39:1 | 1080p | Engels DTS-HD MA 5.1 | NL

    Ready Player One (3D) (A).jpg. Ready Player One (3D) (B).jpg

    De OASIS is een wereld die alleen bestaat in een virtuele realiteit. Maar voor steeds meer mensen heeft deze alternatieve werkelijkheid een zeer sterke aantrekkingskracht. Logisch ook, aangezien deze in schril contrast staat met de inmiddels aardig in verval geraakte wereld. Er is dan ook heel wat gebeurd tot het jaar 2045, het jaar waarin Wade Watts (Tye Sheridan) de kans van zijn leven krijgt. In de virtuele wereld kan men naar hartenlust rondhangen, maar het is ook mogelijk om meer doelgericht te werk te gaan. James Halliday (Mark Rylance), de maker van OASIS, heeft namelijk een digitale speurtocht uitgezet. De winnaar van alle drie de rondes krijgt de zeggenschap over OASIS. Wanneer Wade na jaren proberen eindelijk ziet hoe hij ronde één kan winnen, heeft hij een voorsprong opgebouwd. Er zijn echter ook grote bedrijven met veel kapitaal die meedoen. Deze wedstrijd is immers goud waard. Zij zetten hele legers ingehuurde spelers in, die dag en nacht getraind worden. Maar het is al snel duidelijk dat je de maker en zijn bedoelingen echt goed moet leren kennen, om de sleutel tot het voltooien van de volgende rondes te vinden. Gezien de grote belangen versmelten de echte en de virtuele wereld en komen Wade en zijn geliefden ook in werkelijkheid ook in gevaar. Lukt het hem om deze wedstrijd te winnen, voordat hen iets overkomt?

    IMDb: 7,5 / Rotten Tomatoes: filmcritici 72%, publiek 77%
    Blu-ray recensie
    Screenshots (7)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #5087

    Standaard Jurassic Park



    3D-versie als 2D-versie

  13. #5088

    Standaard Cold Pursuit | 2019 | 119 MIN | Blu-ray Version | English Subtitles | UK 4K Blu-ray ''4K Ultra HD + Blu-ray '' |



    Nels (Liam Neeson) is een stille huisvader en een hardwerkende sneeuwploegbestuurder. Hij is van levensbelang voor een badplaats in de Rocky Mountains, omdat hij degene is die de winterwegen overzichtelijk houdt. Hij en zijn vrouw wonen in een comfortabele hut waar geen toeristen komen. De stad heeft hem zojuist de prijs voor de burger van het jaar toegekend. Maar Nels moet zijn rustige bergleven verlaten als zijn zoon wordt vermoord door een machtige drugsbaron. Nu hij niets meer te verliezen heeft, zint hij op wraak.

  14. #5089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht


    3D-versie als 2D-versie
    Betekent dit dat je zowel de 2D- áls de 3D-versie gaat kijken (of hebt gekeken?).
    Als ik de keuze tussen 3D en 2D heb dan neem ik (vrijwel) altijd de 3D-versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #5090

    Standaard Bullet to the Head | 2012 | 92 MIN | English (Hard of Hearing) Subtitles | UK Blu-ray |



    Een huurmoordenaar (Sylvester Stallone) vormt een team met een jonge NYPD rechercheur (Sung Kang) in een gewaagd onderzoek dat hen van de groezelige achterbuurten van New Orleans naar de machtige top van Washington leidt. Het onwaarschijnlijke duo, bij elkaar gebracht door twee wrede moorden, neemt het op tegen iedereen die hen in de weg staat, en wil koste wat het kost wraak nemen.

  16. #5091

    Standaard The Lost World: Jurassic Park


  17. #5092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Betekent dit dat je zowel de 2D- áls de 3D-versie gaat kijken (of hebt gekeken?).
    Als ik de keuze tussen 3D en 2D heb dan neem ik (vrijwel) altijd de 3D-versie.
    Zie nu dat het inderdaad wat verwarrend is. Ik bedoelde dat ik de 3D-versie geconverteerd als 2D-versie ging kijken. Heb geen 3D-speler, maar de 3D-schijf werkt in mijn UHD-speler en die had ik nog niet gezien (mijn Blu-rayspeler speelde hem niet). Vond het er fantastisch uitzien ten opzichte van de gewone Blu-ray, zelfs zonder de 3D ervaring.

  18. #5093

    Standaard The Shallows | 2016 | 87 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray ''Limited Edition'' Steelbook |



    'The Shallows' volgt een vrouw, Nancy (Blake Lively) genaamd, die alleen is aan het surfen op een afgelegen strand. Op een korte afstand van de kust wordt ze aangevallen door een grote witte haai. Nancy komt vast te zitten op een kleine rots, minder dan 200 meter verwijderd van het strand. Zal ze de oversteek wagen?

  19. #5094

    Standaard San Andreas | 2015 | 115 MIN | 2D Version | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | Duitse Blu-ray ''Amazon Exclusive Limited Edition Steelbook: 3D + 2D'' |



    De beruchte San Andreasbreuk maakt zijn gevreesde reputatie waar. Californië wordt getroffen door een allesverwoestende aardbeving. Een SAR-helikopterpiloot (Dwayne Johnson) en zijn van hem vervreemde vrouw (Carla Gugino) reizen van Los Angeles naar San Francisco, om hun enige dochter te redden. Hun gevaarlijke reis naar het noorden is slechts het begin.

  20. #5095

    Standaard It Follows | 2014 | 101 MIN | English (Hard of Hearing) Subtitles | UK Blu-ray |



    Voor de 19-jarige Jay (Maika Monroe) zou de herfst moeten bestaan uit school, jongens en weekendjes aan het meer. Maar na een schijnbaar onschuldige seksuele ervaring wordt ze plots geplaagd door visioenen en nachtmerries. Ze heeft constant het gevoel dat iemand, of iets, haar achtervolgt. Wanneer de dreiging toeneemt moeten Jay en haar vrienden proberen te ontsnappen aan de gruwelijkheden die hen op de hielen zitten.

  21. #5096

    Standaard 2012 | 2009 | 158 MIN | English Subtitles | Duitse Blu-ray ''Steelbook'' |



    In het jaar 2009 worden aanwijzingen gevonden uit het Maya-tijdperk die voorspellen dat 21 december 2012 het einde van de wereld is zoals we die kennen en dat de overgang plaatsvindt naar iets nieuws. Wanneer Jackson Curtis (John Cusack) en zijn twee kinderen een familietrip naar Yellowstone maken, stuiten ze heel toevallig op een enorme researchinstallatie in een uitgedroogde meerbodem en ontdekken zo het geheim van de dreigende apocalyps die de regering verborgen gehouden heeft. Jackson moet de zaken nu in eigen handen nemen en hij stort zich in een wanhopige wedloop om zijn gezin en zichzelf te redden terwijl hij getuige is van aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tsunami's en allerlei andere rampen die de aarde voor de mensheid in petto heeft.

  22. #5097

    Standaard E.T. The Extra-Terrestrial | 1982 | 4K Ultra HD | 114 min. | 1.85:1 | 2160p | USA | Engelse SDH-ondertitels | 35th Anniversary Limited Edition (4K UHD + Blu-ray + soundtrack CD + booklet)

    E.T. 35 Anniversary Limited Edition (4K) (A).jpg. E.T. 35 Anniversary Limited Edition (4K) (B).jpg

    Een buitenaards ruimteschip vertrekt in alle haast van de Aarde, maar vergeet iedereen mee te nemen. Het jongetje Elliot ontdekt de achtergebleven E.T. en probeert het te verbergen en te beschermen voor de boze buitenwereld.

    IMDb: 7,8 / Rotten Tomatoes: filmcritici 98%, publiek 72%
    4K UHD-recensie
    Screenshots (30)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #5098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    E.T. 35 Anniversary Limited Edition (4K) (A).jpg. E.T. 35 Anniversary Limited Edition (4K) (B).jpg

    Een buitenaards ruimteschip vertrekt in alle haast van de Aarde, maar vergeet iedereen mee te nemen. Het jongetje Elliot ontdekt de achtergebleven E.T. en probeert het te verbergen en te beschermen voor de boze buitenwereld.
    Deze toevallig gisteren ontvangen. Benieuwd wat je van de kwaliteit vindt?

  24. #5099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Deze toevallig gisteren ontvangen. Benieuwd wat je van de kwaliteit vindt?
    Ik vond de film er over het algemeen prachtig uitzien in 4K. Het is een tijdloze klassieker. Of en hoeveel beter deze is dan de standaard Blu-ray durf ik niet te zeggen, want die heb ik tijden terug eens bekeken en ik heb geen visueel geheugen helaas. Mijn TV kan weliswaar 4K weergeven, maar niet optimaal omdat deze geen local dimming heeft, een absolute voorwaarde om 4K zo goed mogelijk te kunnen bekijken. Dat merk je soms in hele donkere scënes (waarvan deze film er behoorlijk wat heeft), die dan wat naar (donker)grijs neigen (maar misschien hoort dat wel zo). Normaal gesproken kan mijn Samsung LED TV zeer diep zwart weergeven als dat moet, maar bij UHD-weergave lukt dat af en toe niet helemaal. Ook moet ik nog steeds wennen aan het overmatig benadrukken van bepaalde kleuren in UHD-weergave (rood, groen, blauw). Dat komt soms wat onnatuurlijk over. Ook zien huidtinten er soms wat overdreven uit (te oranje). Maar de totale indruk was zeker positief. Jammer alleen dat er bij deze USA-uitgave geen Nederlandse ondertitels op staan. Enfin, ga zelf maar eens kijken, zou ik zeggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #5100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vond de film er over het algemeen prachtig uitzien in 4K. Het is een tijdloze klassieker. Of en hoeveel beter deze is dan de standaard Blu-ray durf ik niet te zeggen, want die heb ik tijden terug eens bekeken en ik heb geen visueel geheugen helaas. Mijn TV kan weliswaar 4K weergeven, maar niet optimaal omdat deze geen local dimming heeft, een absolute voorwaarde om 4K zo goed mogelijk te kunnen bekijken. Dat merk je soms in hele donkere scënes (waarvan deze film er behoorlijk wat heeft), die dan wat naar (donker)grijs neigen (maar misschien hoort dat wel zo). Normaal gesproken kan mijn Samsung LED TV zeer diep zwart weergeven als dat moet, maar bij UHD-weergave lukt dat af en toe niet helemaal. Ook moet ik nog steeds wennen aan het overmatig benadrukken van bepaalde kleuren in UHD-weergave (rood, groen, blauw). Dat komt soms wat onnatuurlijk over. Ook zien huidtinten er soms wat overdreven uit (te oranje). Maar de totale indruk was zeker positief. Jammer alleen dat er bij deze USA-uitgave geen Nederlandse ondertitels op staan. Enfin, ga zelf maar eens kijken, zou ik zeggen.
    Bedankt voor je indruk van de UHD, Marcel. Waardeer ik ontzettend .
    De term local dimming komt mij bekend voor, maar heb nooit echt uitgezocht wat dat is. Ik ga de UHD straks in een donkere kamer via mijn OLED kijken en zal dan op de donkere scenes en de kleuren letten. Ben het helemaal eens dat de film een absolute klassieker is, op welk formaat men de film ook kijkt.

    E.T.: The Extra-Terrestrial


Pagina 204 van 281 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214254 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •