Pagina 169 van 281 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.201 tot 4.225 van 7007 worden weergegeven.
  1. #4201

    Standaard Wild Card | 2015 | 92 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Nick Wild (Jason Statham), wiens gokverslaving hem heeft geleid tot de straten van Las Vegas, besluit om klusjes aan te nemen die 'veiligheid' moeten garanderen om zijn verslaving te kunnen bekostigen. Zijn leven neemt een andere wending wanneer een vriendin bruut wordt mishandeld en hij gedwongen wordt het op te nemen tegen de maffia.

  2. #4202

  3. #4203

    Standaard Rampage | 2018 | 108 MIN | Blu-ray Versie | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | US 4K Ultra HD ''4K Ultra HD + Blu-ray + Digital Code'' Best Buy Exclusive Steelbook |



    'Rampage' draait om heroïsche primatoloog Davis Okoye (dwayne Johnson) wiens beste vriend een zeldzame albino silverback gorilla is genaamd George. Maar wanneer een experimenteel serum verkeerd uitpakt beginnen George en andere wezens enorm te groeien, en trekken erop uit om alles om hen heen te vernietigen... Davis gaat er samen met een genetische wetenschapper (Naomie Harris) achteraan om hen te stoppen.

  4. #4204

    Standaard Renesse | 2016 | 77 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    Puber Bas (Niek Roozen) krijgt een duidelijke boodschap van zijn stervende opa (Peter Faber): wacht niet met vrouwen versieren, want je moet "de melk schenken als 'ie vers is". Als Bas daarna de opdracht krijgt om de as van zijn opa uit te strooien in Renesse, besluit hij het advies op te volgen in de zomervakantie. Samen met zijn rare neef Thijs (Sam Doets) en twee vrienden Luca (Martiojn van Eijzeren) en Daniel (Simon Kindermans) vertrekt Bas naar de roemruchte badplaats om eindelijk eens een meisje te scoren. Maar zijn gênante vrienden, een stel nymfomane Brabo's en een groep macho gasten, die het op dezelfde meisjes voorzien hebben, maken zijn kansen met de dag kleiner. En dan blijkt het leukste meisje ook nog het nichtje van de lastige campingbaas te zijn.

  5. #4205

    Standaard Kiss Me Kate / 1953 / FR Blu-ray


  6. #4206

    Standaard Black Panther | 2018 | 135 MIN | Blu-ray Versie | English Subtitles (for the Hearing Impaired) | US 4K Ultra HD ''Cinematic Universe Edition: 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital Code'' |



    T'Challa (Chadwick Boseman) keert terug naar het geïsoleerde, technologisch geavanceerde land Wakanda om zijn plaats als koning in te nemen. Wanneer er echter een oude vijand op de radar verschijnt, wordt T'Challa als koning op de proef gesteld. Hij wordt meegesleurd in een conflict dat het lot van Wakanda en de hele wereld in gevaar brengt.

  7. #4207

    Standaard Deutschland bleiche Mutter (Germany Pale Mother) / 1980 / U.K. Blu-ray


  8. #4208

  9. #4209

  10. #4210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #4211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kon het niet laten . Vond de film zelf een vermakelijke western met komische knipoog. Dat de 2 dames in kwestie er wat mij betreft prachtig uitzien en de Blu-ray zelf ook een erg aantrekkelijk beeld heeft, helpt zeker mee. Dus voor liefhebbers van oudere cinema een aanrader om minimaal een keertje gezien te hebben. Is alleen wel Frans of Duits gesproken en bevat alleen Duitse ondertiteling.

  12. #4212

    Standaard The Circle | 2017 | 110 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Een jonge vrouw, Mae Holland (Emma Watson), wordt ingehuurd voor een functie bij internetbedrijf 'The Circle'. Het bedrijf koppelt persoonlijke gegevens van klanten aan elkaar middels hun universele systeem, waardoor gebruikers een volledig eigen online identiteit krijgen in een tijd van beschaving en transparantie. Deze aanpak blijkt minder rooskleurig te zijn wanneer persoonlijke gegevens in de verkeerde handen terechtkomen.

  13. #4213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Kon het niet laten . Vond de film zelf een vermakelijke western met komische knipoog. Dat de 2 dames in kwestie er wat mij betreft prachtig uitzien en de Blu-ray zelf ook een erg aantrekkelijk beeld heeft, helpt zeker mee. Dus voor liefhebbers van oudere cinema een aanrader om minimaal een keertje gezien te hebben. Is alleen wel Frans of Duits gesproken en bevat alleen Duitse ondertiteling.
    Ik bezit zelf de Amerikaanse uitgave met Engelse ondertitels, maar die is volgens mij wel regio A, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb deze een aantal jaren geleden bekeken.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #4214

    Standaard Secrets & Lies / 1996 / U.K. Blu-ray



    Marcel Hoeve
    Ik bezit zelf de Amerikaanse uitgave met Engelse ondertitels, maar die is volgens mij wel regio A, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb deze een aantal jaren geleden bekeken.

    Leuke cover ook. De Studio Canal-versie heeft zo te zien warmere kleuren, maar wat correct is, weet ik niet.

  15. #4215

    Standaard Cash on Demand / 1961 / U.K. Blu-ray



    'PERFECT PLAN! PERFECT CRIME! PERFECT SUSPENSE!'

  16. #4216

  17. #4217

    Standaard

    Ik ga deze nu kijken Forrest Gump UHD



  18. #4218

    Standaard Una nuvola di polvere... un grido di morte... arriva Sartana (Light the Fuse... Sartana is Coming) / 1970 / U.K. Blu-ray


  19. #4219

    Standaard Expresso Bongo / 1959 / U.K. Blu-ray


  20. #4220

    Standaard Amy | 2015 | 123 MIN | English (Hard of Hearing) Subtitles | UK Blu-ray |



    Het verhaal van zesvoudig Grammy-winnares Amy Winehouse, in haar eigen woorden. Aan de hand van nooit eerder vertoonde archiefbeelden en nooit eerder gehoorde nummers wordt een beeld geschetst van de wereld waarin we leven op een manier die maar weinig anderen kunnen. Amy Winehouse zong vanuit haar hart en door haar muzikale talenten probeerde ze haar eigen problemen te analyseren. De combinatie van rauwe eerlijkheid en groot talent resulteerde in een aantal van de meest originele en geliefde nummers van onze moderne tijd. Haar enorme succes had echter ook een keerzijde: een meedogenloze en overweldigende media-aandacht in combinatie met haar stormachtige relaties en wisselvallige levensstijl zorgden voor een tragische afloop van haar leven.

  21. #4221

    Standaard Whitney: Can I Be Me | 2017 | 101 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray |



    De documentaire vertelt het aangrijpende levensverhaal van Whitney Houston, met inzichten van haar meest dierbaren. Hoewel Whitney miljoenen dollars verdiende, meer opeenvolgende nummer één hits had dan The Beatles, en haar stem erkend werd als één van de beste aller tijden, voelde ze zich nooit vrij om zichzelf te zijn en stierf ze aan een overdosis. Ze was slechts 48 jaar oud. Whitney: Can I Be Me is grotendeels gemaakt met nog nooit eerder vertoond materiaal en exclusieve opnames.

  22. #4222

    Standaard The Return of the Living Dead | 1985 | 91 MIN | No Subtitles | UK Blu-ray ''Special Limited Edition'' Steelbook |



    Als de nieuwe medewerker aan zijn baas van een lokaal medisch magazijn vraagt wat het meest vreemde is wat hij ooit heeft gezien, zegt zijn baas een levende dode opgesloten in een stalen vat. Natuurlijk laat de baas dat vat zien aan de nieuwe medewerker, waarop met een rake klap op het vat de baas bewijst hoe sterk het vat is. Helaas is het vat niet meer 100% waarop deze knapt en een giftige damp zich via de luchtkokers verspreidt waarop de doden tot leven komen met maar een gerecht op hun menu: 'Brains!'

  23. #4223

    Standaard Body Double | 1984 | 114 min. | 1080p | 1.85:1 | GB | Engelse SDH-ondertitels

    Body Double (A).jpg . Body Double (B).jpg

    Jake Scully verliest vrijwel gelijktijdig zijn werk als acteur, zijn vriendin en het dak boven zijn hoofd. Het toeval wil echter dat een vriend een paar maanden naar het buitenland moet, waardoor Jake tijdelijk in zijn luxe appartement kan doorbrengen. Via een telescoop kan hij elke avond een striptease zien van de overbuurvrouw Gloria Revelle. Op een dag is hij getuige van een gevecht op leven en dood tussen Gloria en een inbreker.

    IMDb: 6,8 | WhatIWatch: 6,8
    Blu-ray recensie
    Screenshots (27)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #4224

    Standaard The Other / 1972 / U.K. Blu-ray


  25. #4225

    Standaard Return of the Living Dead Part II | 1988 | 90 MIN | Region A | English Subtitles | US Blu-ray ''Collector's Edition'' |



    Het leger vervoert een mysterieus vat, waar een rottend lijk in ligt. Maar tijdens de reis valt het vat per ongeluk van de vrachtwagen en komt in de bosjes terecht. Drie jongens vinden het vat en besluiten het te openen. Maar dan ontsnapt het gevaarlijke gas 2-4-5 Trioxin. De jongens vluchten, maar ontdekken al snel wat het gas voor invloed heeft gehad; alle doden op het kerkhof zijn terug tot leven gekomen en willen nog maar één ding; de hersenen van de levenden opeten.

Pagina 169 van 281 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •