Pagina 116 van 281 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166216 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.876 tot 2.900 van 7011 worden weergegeven.
  1. #2876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @ DVD Watcher:

    Doet het geen afbreuk om die 3 films overdag te kijken? Of heb je een thuisbioscoop, waarbij je het goed donker kan maken?
    Doet mij geen afbreuk aan de films hoor. Ik heb geen bijzondere thuisbioscoop hoor, zit maar in klein appartement. Ik doe gewoon de rolgordijnen naar beneden & de gordijnen dicht, en dan is het goed te doen. Uiteraard wel deur open i.v.m. de temperatuur. Maar deze films vind ik overdag ook goed te doen. Ik ben echt niet iemand die speciaal gaat wachten tot het donker is om een spannende film te kijken. Ik ga gewoon een film kijken wanneer ik wel, hoelaat het ook is, of wat voor genre het ook is. Ik ben ook niet iemand die een kussen nodig heeft om zich achter te verschuilen, kwa beelden kan me weinig doen schrikken. Tijdens een Green Inferno of die nieuwe Evil Dead kan ik dan ook gerust de warme maaltijd nuttigen .
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-07-2016 om 21:36

  2. #2877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Doet mij geen afbreuk aan de films hoor. Ik doe gewoon de rolgordijnen naar beneden & de gordijnen dicht, en dan is het goed te doen. Uiteraard wel deur open i.v.m. de temperatuur. Maar deze films vind ik overdag ook goed te doen. Ik ben echt niet iemand die speciaal gaat wachten tot het donker is om een spannende film te kijken. Ik ga gewoon een film kijken wanneer ik wel, hoelaat het ook is, of wat voor genre het ook is. Ik ben ook niet iemand die een kussen nodig heeft om zich achter te verschuilen, kwa beelden kan me weinig doen schrikken..
    Haha, touché. 1-0 voor jou. Als ik het dus goed begrijp, kun je het redelijk donker krijgen, zelfs overdag? Dan kan ik mij voorstellen dat horrorfilms goed kijkbaar zijn. Verder is het je goed recht hoor wanneer je wat kijk en bedoelde het absoluut niet als kritiek.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 16-07-2016 om 19:27

  3. #2878

    Standaard Carrie | 2002 | 133 MIN | English Subtitles | Region A | US Blu-ray Double Feature |



    Carrie White is een verlegen meisje dat door iedereen wordt gepest.
    Na een vernederend incident in de doucheruimte straft Carrie's gymlerares al haar klasgenoten.
    Eén meisje heeft medelijden met Carrie en overtuigt haar vriend Tommy om met haar naar het schoolbal te gaan.
    Maar Carrie mag niet mee van haar strenge moeder.
    Uiteindelijk gaat ze toch en als blijkt dat haar klasgenoten tijdens het bal wraak willen nemen, laat ze haar duistere kant zien.

  4. #2879

    Standaard The Descent / 2005 / UK Blu-ray


  5. #2880

    Standaard

    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  6. #2881

    Standaard The Rage: Carrie 2 | 1999 | 105 MIN | English Subtitles | Region A | US Blu-ray Double Feature |



    In 1999, staat Carrie's telekinetisch begaafde halfzus Rachel op het punt om naar haar eindfeest te gaan.
    Niemand weet welke krachten ze heeft, behalve Sue, die werkzaam is op de school.
    Ze probeert Rachel te waarschuwen voor haar krachten, maar ondertussen hebben Rachel's klasgenoten het één en ander voor haar in petto...

  7. #2882

    Standaard Tron: Legacy / 2010 / UK Blu-ray


  8. #2883

    Standaard Public Enemy Number One - Part I (Mesrine: L 'Instinct de Mort) | 2008 | 114 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray Metal Case |



    Verfilming van het leven van Jacques Mesrine, een beruchte Franse misdadiger uit de jaren '70.
    In dit eerste deel zien we hoe Mesrine, na gediend te hebben in het Franse leger in Algerije, zijn leven opnieuw probeert op te pakken.
    Hij raakt echter via zijn vrienden al snel verzeild in de criminaliteit en zijn misdaden nemen steeds grotere vormen aan, later geholpen door zijn nieuwe liefde Jeanne Schneider.
    Nadat Frankrijk hem te heet onder de voeten wordt, gaat hij op dezelfde voet verder in Canada.

  9. #2884

    Standaard Day of Anger (I giorni dell'ira) / 1967 / UK Blu-ray


    Italian Release Version en daarna de International Version.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 17-07-2016 om 21:20

  10. #2885

    Standaard Public Enemy Number One - Part II (Mesrine: L 'Ennemi public *1) | 2008 | 134 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray Metal Case |



    Het verhaal over Jacques Mesrine, in de jaren 70 volksvijand nummer 1 in Frankrijk.
    Hij stond bekend om zijn spitsvondige vermommingen en als vrouwenverslinder, maar in de eerste plaats om de gedurfde bankovervallen, lucratieve ontvoeringen en gevangenisuitbraken.
    Twintig jaar lang was hij een kwelgeest voor de Franse politie, ondanks dat ze hem steeds dichter op de huid zaten.
    Deze film is het vervolg van l'Instinct de Mort.

  11. #2886

    Standaard Blood Rage / 1987 / UK Blu-ray


  12. #2887

    Standaard Jeremiah Johnson / 1972 / DE Blu-ray



    The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension / 1984 / UK Blu-ray
    En dan nu een quote van Peter Weller: "When all is said and done, I have have still no idea what this movie is about." My thoughts exactly.

    The Fog / 1980 / US Blu-ray
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 19-07-2016 om 00:24

  13. #2888

    Standaard Samba | 2014 | 118 min. | NL

    Samba (A).jpg Samba (B).jpg

    Samba (Omar Sy) is een Senegalese man die reeds tien jaar in Frankrijk woont en leeft van slechte bijbaantjes. Alice (Charlotte Gainsbourg), een ambtenaar, heeft last van een burn-out. Terwijl Samba op allerlei manieren een verblijfsvergunning probeert te krijgen, probeert Alice vrijwilligerswerk te doen bij een vrijwilligersorganisatie die mensen zonder verblijfsvergunning of status ondersteunt. Beiden willen ze uit hun precaire situatie komen, tot op een dag hun pad zich kruist.

    IMDb: 6,7 | WhatIWatch: 7,1
    Blu-ray recensie
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #2889

    Standaard The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe / 2005 / NL Blu-ray



    CemeteryWithout Crosses (Une corde, un colt) / 1969 / UK Blu-ray


    Zombie Flesh Eaters 2 (Zombi 3) 1988 / UK Blu-ray
    Dit moet wel een van de grappigste horrorfilms zijn die ik in tijden gezien heb. Helaas bevat deze uitgave van '88 Films' alleen maar de Engelse dub, maar die is dan wel weer bij vlagen te debiel voor woorden. Hilariteit gegarandeerd .
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 20-07-2016 om 00:20

  15. #2890

    Standaard Ernest et Célestine | 2012 | 80 min. | NL | Nederlands gesproken

    Ernest And Célestine (A).jpg Ernest And Célestine (B).jpg

    Ernest, een grote beer die verkouden is en honger heeft, zoekt in het vuilnis naar wat voedsel. Net op het moment dat hij iets in zijn mond wil stoppen hoort hij iemand roepen: "Stop!" De kleine muis die hij op wil eten zegt: "Als je me niet op eet geef ik alles wat je wil." Dit is het moment waarop de muis Célestine, die haar eigen hachje probeert te redden, het leven van Ernest op zijn kop zet. Uit deze ongelukkige ontmoeting groeit een vriendschap tussen de wereld van de beer (de bovenwereld) en die van de muis (de onderwereld). Uiteindelijk zullen Ernest en Célestine alle vooroordelen overwinnen.

    IMDb: 7,9 | WhatIWatch: 7,6
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #2891

    Standaard Padre Padrone / 1977 / UK Blu-ray



    Zardoz / 1974 / UK Blu-ray
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 20-07-2016 om 23:26

  17. #2892

    Standaard The Brothers Grimsby | 2016 | 84 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray Steelbook Edition |



    Nobby (Sacha Baron Cohen)heeft alles wat een man uit Grimsby zou willen: 11 kinderen en de mooiste vriendin uit het noordoosten van Engeland.
    Er ontbreekt maar één ding, namelijk zijn kleine broertje Sebastian (Mark Strong).
    Nadat ze van kinds af aan gescheiden zijn is Nobby al jaren naar hem op zoek geweest.
    Nobby weet een verzoening te regelen, maar is zich er niet van bewust dat Sebastian een dodelijke MI6-agent is die een terroristische aanslag moet zien te voorkomen.
    Op de vlucht en ten onrechte beschuldigd, beseft Sebastian dat hij zal moeten samenwerken met zijn idiote broer om de wereld te redden.

  18. #2893

    Standaard Battle for the Planet of the Apes / 1973 / UK Blu-ray



    Re-Animator / 1985 / DE Blu-ray

  19. #2894

    Standaard Secret in Their Eyes | 2015 | 112 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Een hecht team van FBI onderzoekers, Ray (Chiwetel Ejiofor) en Jess (Julia Roberts), raakt verscheurd wanneer ze ontdekken dat de tienerdochter van Jess op brute en onverklaarbare wijze is vermoord.
    Dertien jaar later, na iedere dag obsessief op zoek te zijn naar de ongrijpbare moordenaar, heeft Ray eindelijk een nieuw spoor ontdekt waarvan hij zeker is dat hij de zaak kan oplossen.
    Niemand is echter voorbereid op hetgeen dat vervolgens zal gaan gebeuren.

  20. #2895

    Standaard Welcome To The Rileys | 2010 | 111 min. | NL-versie

    Welcome To The Rileys (A).jpg Welcome To The Rileys (B).jpg

    Jaren na het plotselinge overlijden van hun tienerdochter gaan Lois (Melissa Leo) en Doug Riley (James Gandolfini) nog steeds verdoofd door het leven. Zij heeft zichzelf van de buitenwereld geïsoleerd door geen stap meer buiten de deur te zetten. Hij probeert passie en liefde in een affaire te vinden. Wanneer zijn minnares onverwacht komt te overlijden vlucht Doug met nog meer hartzeer op zakenreis naar New Orleans, waar hij de 16-jarige stripper Mallory (Kristen Stewart) ontmoet. Hij besluit in New Orleans te blijven en zoekt redding bij Mallory door zich over haar te ontfermen. Lois beseft dat dit de laatste kans is om haar huwelijk te redden en het onvermijdelijke moment om het heft in eigen handen te nemen, is aangebroken.

    IMDb: 7,0 | WhatIWatch: 7,2
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #2896

    Standaard La princesse de Montpensier | 2010 | 140 min. | Duitse uitgave | Frans gesproken | Engelse ondertitels

    Prinzessin von Montpensier, Die (A).jpg Prinzessin von Montpensier, Die (B).jpg

    Duitse titel: Die Prinzessin von Montpensier

    Kern van "La princesse de Montpensier", dat zich afspeelt tegen de achtergrond van bloederige godsdiensttwisten in de tweede helft van de zestiende eeuw, is de opmerkelijke éducation sentimentale van de beeldschone Marie de Mézières. Marie wordt in toenemende mate verscheurd door haar plicht om in te stemmen met het gearrangeerde huwelijk dat haar vader wist te bekokstoven met de prins van Montpensier en haar liefde voor de Hertog van Guise, met wie Marie al sinds haar dertiende op vertrouwelijke voet verkeert.

    IMDb: 6,5 | WhatIWatch: 7,0
    Blu-ray recensie
    (niet beschikbaar)
    Screenshots
    (niet beschikbaar)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #2897

    Standaard Twelve O'Clock High / 1949 / US Blu-ray


  23. #2898

    Standaard

    Er worden nog maar weinig Ultra HD Blu-rays gekeken hier.... Sowieso maar weinig leden in dit veelgebruikte topic. De rest kijkt niet of heeft geen zin om dat met ons te delen. En waar is peptalk gebleven? Vroeger een vaste klant in dit topic, maar al een hele tijd hier niet meer gezien.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #2899

    Standaard Concussion | 2015 | 123 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    'Concussion' vertelt het waargebeurde verhaal van Dr. Bennet Omalu, een forensische neuropatholoog die als eerste een neurodegeneratieve ziekte, bekend als CTE, wist te ontdekken bij voormalige NFL-spelers.
    Wanneer hij dit naar buiten wil brengen en aantoonbaar wil maken, komt hij echter op gespannen voet te staan met de machtigste instellingen ter wereld.

  25. #2900

    Standaard London Has Fallen | 2016 | 99 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    London has Fallen, opvolger van het succesvolle Olympus has Fallen, is een bloedstollend actiespektakel met onder meer Morgan Freeman, Aaron Eckhart en Gerard Butler.
    Wanneer de Engelse premier onder verdachte omstandigheden dood wordt gevonden, gaan alle alarmbellen af.
    Zijn begrafenis blijkt de ideale plek om een aanslag te plegen en de wereld ligt plots in de handen van slechts drie personen: de president van de Verenigde Staten (Aaron Eckhart), zijn meest betrouwbare geheim agent (Gerard Butler) en een Engelse MI-6 agent (Charlotte Riley).
    Geheim agent Mike Banning (Gerard Butler) wordt opgeroepen om naar London te komen voor de begrafenis van de Engelse premier.
    Een terroristische organisatie is van plan een aanslag te plegen op alle aanwezige wereldleiders om daarna de wereld over te nemen.
    Mike moet samen met de president van de Verenigde Staten, en een Engelse MI-6 agent alles uit de kast trekken om de terroristen te stoppen.
    Wat volgt is een spectaculaire achtervolging door de straten van London.
    Lukt het Mike om de wereld te redden?

Pagina 116 van 281 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166216 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •