Pagina 166 van 281 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.126 tot 4.150 van 7011 worden weergegeven.
  1. #4126

    Standaard Land of the Dead / 2005 / U.S. Blu-ray / Theatrical Cut



    'The dead shall inherit the earth.'

  2. #4127

    Standaard Dawn of the Dead | 1978 | 127 MIN | Theatrical Version | No Subtitles | Italiaanse UHD ''6 Disc's: 1 UHD + 5 Blu-ray's'' Box-set |



    Over de hele wereld komen steeds meer doden tot leven en maken het de overlevenden niet bepaald makkelijk. Reporter Francine (Gaylen Ross) besluit om met haar vriend Stephen (David Emge) en de twee soldaten Peter (Ken Foree) en Roger (Scott Reiniger), te vluchten met een helikopter. Het viertal vindt vervolgens onderdak in een enorm winkelcentrum, waar ze barricades opwerpen om zich te verdedigen tegen de gruwelijke vleesetende doden. In eerste instantie lijken ze veilig in het winkelcentrum, maar de levende doden blijven maar oprukken.

  3. #4128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht


    'The dead shall inherit the earth.'
    Ook toevallig dat we allebei een film over Zombies kijken van dezelfde regisseur op dezelfde avond

  4. #4129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ook toevallig dat we allebei een film over Zombies kijken van dezelfde regisseur op dezelfde avond
    Die jij hebt gekeken vond ik wel wat beter dan die van Koroshiya Ichi .

  5. #4130

    Standaard Day of the Dead | 1985 | 101 MIN | No Subtitles | UK Blu-ray ''Zavvi Exclusive Steelbook, Limited Edition, Blu-ray + DVD'' |



    Na 'Night of the Living Dead' en 'Dawn of the Dead' het laatste deel uit Romero's zombie-trilogie. Een kleine groep overlevenden, een wetenschappelijk researchteam en enkele militairen, zit verscholen in een ondergrondse bunker die als opslagplaats voor raketten fungeert. Met schaarse voedsel- en munitievoorraden moeten ze zich verdedigen tegen de steeds dichterbij komende zombies, terwijl ook in de groep zelf bloedige conflicten losbreken...

  6. #4131

    Standaard Just Before Dawn / 1981 / U.K. Blu-ray



    'The nightmare has begun...'

    DVD Watcher
    Ook toevallig dat we allebei een film over Zombies kijken van dezelfde regisseur op dezelfde avond
    Haha, ja dat is zeker toevallig. Moet wel bekennen dat ik George A. Romero's Dawn of the Dead nog nooit gezien heb (schaam mij diep), maar die uitgave van Koch uit Italië staat wel hoog op mijn wenslijst. De remake die Shout!/Scream Factory heeft uitgebracht heb ik hier liggen, maar ook nog niet/nooit gezien. Die Zavvi steelbook van George A. Romero's Day of the Dead ligt hier ook en ga die misschien a.s. weekend herkijken met een vriend in combinatie met de remake van Night of the Living Dead, dus ook die speelde al in mijn gedachten .

    rogue
    Die jij hebt gekeken vond ik wel wat beter dan die van Koroshiya Ichi .
    George A. Romero's Land of the Dead vond ik erg vermakelijk, maar zoals ik hierboven al aangaf heb ik Dawn nog niet gezien en verwacht dat ik die vast ook beter zal vinden. Vandaag wat van de extra's gezien en ben de film nog iets meer gaan waarderen daardoor, maar dat is bijna standaard bij mij, net als dat ik ongeveer elke film tijdens het kijken af zit te kraken en er daarna een 9 of 10 voor geef, haha .

  7. #4132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht


    'The nightmare has begun...'

    DVD Watcher


    Haha, ja dat is zeker toevallig. Moet wel bekennen dat ik George A. Romero's Dawn of the Dead nog nooit gezien heb (schaam mij diep), maar die uitgave van Koch uit Italië staat wel hoog op mijn wenslijst. De remake die Shout!/Scream Factory heeft uitgebracht heb ik hier liggen, maar ook nog niet/nooit gezien. Die Zavvi steelbook van George A. Romero's Day of the Dead ligt hier ook en ga die misschien a.s. weekend herkijken met een vriend in combinatie met de remake van Night of the Living Dead, dus ook die speelde al in mijn gedachten .

    rogue


    George A. Romero's Land of the Dead vond ik erg vermakelijk, maar zoals ik hierboven al aangaf heb ik Dawn nog niet gezien en verwacht dat ik die vast ook beter zal vinden. Vandaag wat van de extra's gezien en ben de film nog iets meer gaan waarderen daardoor, maar dat is bijna standaard bij mij, net als dat ik ongeveer elke film tijdens het kijken af zit te kraken en er daarna een 9 of 10 voor geef, haha .
    Nadeel van die Italiaanse UHD uitgave, is dat er geen engelse subs op staan (Gelukkig wel Engelse audio). En disc 6 met de extra's daarvan is alles geloof ik in het Italiaans alleen zonder subs, dus niet te volgen (voor mij althans). Maar omdat ik de film wel op Blu-ray wilde hebben, heb ik hem aangeschaft. Hier staan zowat alle versies op zover ik weet van de film.

  8. #4133

    Standaard The Possession | 2012 | 94 | Uncut Edition | English (Hard of Hearing) Subtitles | UK Blu-ray |



    De film is een fictieve hervertelling van het artikel "Jinx in a box" uit de Los Angeles Times. Het jonge meisje Em (Natasha Calis) koopt op een rommelmarkt een antieke doos, niet wetende dat binnen in het collectors item een Dibbuk (een kwaadaardige geest) leeft. Em raakt geobsedeerd door haar artefact en de Dibbuk verslindt zijn menselijke slachtoffer. Haar vader Clyde (Jeffrey Dean Morgan) probeert samen met zijn ex-vrouw Stephanie (Kyra Sedgwick) een manier te vinden om de vloek op hun kind de beëindigen.

  9. #4134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nadeel van die Italiaanse UHD uitgave, is dat er geen engelse subs op staan (Gelukkig wel Engelse audio). En disc 6 met de extra's daarvan is alles geloof ik in het Italiaans alleen zonder subs, dus niet te volgen (voor mij althans). Maar omdat ik de film wel op Blu-ray wilde hebben, heb ik hem aangeschaft. Hier staan zowat alle versies op zover ik weet van de film.
    Ik heb (nog) geen 4K-TV dus ik wil de 4-disc uitgave van Koch hebben. Lees op dvdcompare.net dat een aantal extra's Engels gesproken zijn en met 3 versies van de film is het vast het geld af waard. Zal mij trouwens niks verbazen als een bedrijf zoals Arrow Films en/of Shout Factory de film uitbrengt met een nieuwe 4K-scan van het originele 35mm negatief, diverse audio opties, nieuwe extra's en zo'n beetje elke extra die ooit is uitgebracht. Tot die tijd zal de Koch uitgave prima voldoen.

  10. #4135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ik heb (nog) geen 4K-TV dus ik wil de 4-disc uitgave van Koch hebben. Lees op dvdcompare.net dat een aantal extra's Engels gesproken zijn en met 3 versies van de film is het vast het geld af waard. Zal mij trouwens niks verbazen als een bedrijf zoals Arrow Films en/of Shout Factory de film uitbrengt met een nieuwe 4K-scan van het originele 35mm negatief, diverse audio opties, nieuwe extra's en zo'n beetje elke extra die ooit is uitgebracht. Tot die tijd zal de Koch uitgave prima voldoen.
    Ik heb ook geen 4K TV & 4K speler, maar dit was de enigste mogelijkheid voor mij om de film op Blu-ray te krijgen. Die andere zijn of niet meer leverbaar, of erg duur, dus vandaar de aankoop van deze Italiaanse .

  11. #4136

    Standaard Delivery Man | 2013 | 105 MIN | Region Free | English Subtitles | US Blu-ray |



    David Wozniak (Vince Vaughn) is een spermadonor die onder het pseudoniem "Starbuck" bekend staat bij de spermabank. Op een dag komt hij er achter dat hij al 533 kinderen op aarde heeft gezet. Wanneer een grote groep van hen de spermabank vraag om de identiteit van de donor vrij te geven staat David voor een moeilijke beslissing. Tegelijkertijd probeert zijn vriendin er achter te komen of David wel een geschikte vader is.

  12. #4137

    Standaard Fringe | Seizoen 2 | 2009 | 22 afleveringen | 968 min. | 1.78:1 | 1080p | NL

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #4138

    Standaard Saturday Night and Sunday Morning / 1960 / U.K. Blu-ray


  14. #4139

    Standaard Everything, Everything | 2017 | 97 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    De 18-jarige Madeline "Maddy" Whittier (Amandla Steinberg) lijdt aan het Boy in the bubble-syndroom wat haar dwingt om steeds in een steriele omgeving te verblijven en dus thuis te zitten. Haar wereld bestaat uit haar moeder, haar verpleegkundige en haar geliefde boeken. Wanneer een nieuwe buurjongen (Nick Robinson) naast haar komt wonen, ontwikkelen de twee een relatie via digitale communicatie.

  15. #4140

    Standaard Snatched | 2017 | 91 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Wanneer haar vriend haar dumpt overtuigt Emily (Amy Schumer), een spontane vrouw van in de 30, haar uiterst voorzichtige moeder (Goldie Hawn) om haar te vergezellen op een vakantie naar Ecuador. Op aandringen van Emily gaat het tweetal op zoek naar avontuur maar in plaats daarvan worden ze plots ontvoerd. Als de twee zeer verschillende vrouwen gevangen zitten wordt de moeder-dochter relatie danig op de proef gesteld.

  16. #4141

    Standaard Bella Donna's | 2017 | 90 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    Drie beste vriendinnen Amy (Kiki van Deursen), Jasmijn (Carolien Spoor) en Sasha (Eva Laurenssen) besluiten na het overlijden van hun hartsvriendin Bella om haar bucketlist te voltooien. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De drie vrouwen komen erachter dat iets als parachute springen, illegaal straatracen en een Brazilian wax niets is vergeleken bij opdracht #3 op de lijst; het vinden van ware liefde…

  17. #4142

  18. #4143

    Standaard Mission: Impossible | 1996 | 110 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''M:I - 4 Movie Set: Mission: Impossible, Mission: Impossible 2, Mission: Impossible 3, Mission: Impossible - Ghost Protocol'' Box-set |



    Jim Phelps (Jon Voigt) en zijn elite-team bereiden in Praag een minutieus plan voor om een computerdiskette met de identiteit van de Amerikaanse spionnen uit de handen van de vijand te houden. Het team, bestaande uit Ethan Hunt (Tom Cruise), Phelps' mooie vrouw Claire (Emmanuelle Béart), Sarah Davies (Kristin Scott Thomas) en een elektronische expert, weet dat een diefstal gepland is op een ambassade-gala in Kiev. Helaas loopt het plan verkeerd af en wordt het hele team, op Hunt en Claire na, brutaal vermoord. Wanneer Hunt overstuur contact opneemt met het bureau van zijn regering, wordt hem verteld dat hij beschuldigd wordt van de moorden. Hunt laat dit niet zomaar gebeuren en gaat zelf op zoek naar de echte moordenaars.

  19. #4144

    Standaard Planet Earth / Episode 2 / 2006 / U.K. Blu-ray



    Daarna:
    Stunt Rock / 1980 / AU Blu-ray


  20. #4145

    Standaard Mission: Impossible 2 | 2000 | 124 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''M:I - 4 Movie Set: Mission: Impossible, Mission: Impossible 2, Mission: Impossible 3, Mission: Impossible - Ghost Protocol'' Box-set |



    Agent Ethan (Tom Cruise) neemt het op tegen zijn vroegere wapenbroeder Sean Ambrose (Dougray Scott), een man die alles van hem heeft geleerd, maar nu zijn aartsvijand is geworden. Beide mannen azen op een genetisch gemanipuleerd virus, 'Chimera' genaamd. In minder dan één etmaal kan het een hele stad ombrengen. Ambrose heeft het antidotum bij de uitvinder gestolen en heeft dus al een eerste punt gescoord. Er rest hem alleen nog de hand te leggen op de dodelijke stam, die wordt geteeld in een ultrageheim laboratorium in Sidney, om één van 's werelds rijkste en gevaarlijkste mensen te worden. Om Ambrose te kortwieken doet Ethan een beroep op de ex van de misdadiger, Nyah Hall (Thandie Newton), een beeldschone dievegge...

  21. #4146

    Standaard Just Before Dawn / 1981 / U.K. Blu-ray



    Extended Cut

  22. #4147

    Standaard Mission: Impossible III | 2006 | 126 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''M:I - 4 Movie Set: Mission: Impossible, Mission: Impossible 2, Mission: Impossible 3, Mission: Impossible - Ghost Protocol'' Box-set |



    Geheim agent Ethan Hunt (Tom Cruise) wordt vastgehouden. Hij dreigt te worden neergeschoten voor de ogen van zijn vrouw. Het begin van een kat-en-muis-spel, waarbij Hunt alle special agents die hij vertrouwt, nodig heeft om zichzelf én zijn vrouw te redden.

  23. #4148

    Standaard Mission: Impossible - Ghost Protocol | 2011 | 133 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''M:I - 4 Movie Set: Mission: Impossible, Mission: Impossible 2, Mission: Impossible 3, Mission: Impossible - Ghost Protocol'' Box-set |



    Geheim agent Ethan Hunt (Tom Cruise) en zijn teamleden worden opgeroepen door de president om terecht te staan voor een fatale explosie die is ontstaan in het Kremlin gebouw in Moskou, waar zij bezig waren met een top-geheime missie. Hunt is vastberaden om zijn onschuld te bewijzen en die van zijn team, echter moet hij op de vlucht gaan voor de Amerikaanse en Russische autoriteiten om dat te kunnen doen. Terwijl hij opgejaagd wordt door een ambitieuze agent (Jeremy Renner) die Hunt zelf heeft opgeleid, moet hij niet alleen zijn onschuld zien te bewijzen, maar ook een nucleaire oorlog zien te voorkomen tussen de twee landen.

  24. #4149

    Standaard Homefront | 2013 | 101 MIN | Region Free | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | US Blu-ray |



    Phil Broker (Jason Statham) is een voormalig narcotica-agent, die samen met zijn dochter naar een rustig stadje verhuist, om aan zijn verleden te ontsnappen. Hij komt echter terecht in een plaats die overspoeld wordt door geweld, drugsdealers en de kwaadaardige methadonmagnaat Gator (James Franco). Het duurt niet lang voordat Phil wederom de strijd aanbindt met de criminaliteit.

  25. #4150

    Standaard Night Train to Terror / 1985 / U.S. Blu-ray



    'A one-way ticket to Hell... and beyond.'

Pagina 166 van 281 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •