Pagina 6 van 281 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 7007 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard



    - Re dai yu a.k.a. Tropical Fish
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #128

    Standaard Rear Window (Alfred Hitchcock, 1954)



    Uitgave: UK (Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection, met Nederlandse ondertitels)
    Speelduur: 1 uur 52 minuten

    IMDb: 8,6
    Review
    Screenshots
    (20)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #129

  5. #130

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #131

    Standaard Capote (2005)



    Uitgave: NL
    Speelduur: 1 uur 54 minuten

    IMDb: 7,4
    Review
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #132

  8. #133

  9. #134

  10. #135

    Standaard



    ''Insidious: Chapter 2'' (2013)

  11. #136

    Standaard

    Hey Watcher, had je het mooie weer van vandaag wel door??

    4 films achter elkaar op zo'n dag...goeiendag.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hey Watcher, had je het mooie weer van vandaag wel door??

    4 films achter elkaar op zo'n dag...goeiendag.
    ja en?, al kijk ik er 10 op een dag.

    Heeft er iemand last van?

    Sinds mijn hersenbloeding van 2011 is de hoofdpijn die ik voorheen had alleen maar toegenomen (waarvoor ik morfine achtige pijnstillers heb), en ook mijn epelepsie is teruggekeerd.

    Ik kan niet tegen de zon/warmte/benauwdheid, vandaar dat ik mezelf vermaak met iets wat ik leuk vind.

    Hoor of zie amper iemand, moet zelf altijd wat voorstellen, andersom nooit (en ik ben van mening dat dat ook wel eens andersom mag. En dat gebeurt niet, nou dan blijven ze maar lekker weg).

    Kom de dag dan alleen wel door op mijn manier.

    Dat is dus de reden dat ik ze veel kijk, maar zoals ik al zei : Doe ik er iemand kwaad mee, heeft er iemand last van?? Nee, nou dan

    Door de week kijk ik eigenlijk nooit films, alleen in het weekend.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-03-2014 om 19:00

  13. #138

    Standaard

    Niet zo aangebrand DVD Watcher. Niemand kent je verhaal dus is op een dag als vandaag zo'n opmerking wel begrijpelijk. Net als dat mensen nu begrip voor jou hebben kan je dat ook andersom hebben. Maar, helaas voor jou, omdat de meeste mensen niet in jouw situatie zitten zal je met afwijkende beslissingen of acties altijd eerst jezelf moeten toelichten en begrip moeten tonen voor de voor jou afwijkende denkwijze voordat jij begrip krijgt. Tis helaas niet anders...

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet zo aangebrand DVD Watcher. Niemand kent je verhaal dus is op een dag als vandaag zo'n opmerking wel begrijpelijk. Net als dat mensen nu begrip voor jou hebben kan je dat ook andersom hebben. Maar, helaas voor jou, omdat de meeste mensen niet in jouw situatie zitten zal je met afwijkende beslissingen of acties altijd eerst jezelf moeten toelichten en begrip moeten tonen voor de voor jou afwijkende denkwijze voordat jij begrip krijgt. Tis helaas niet anders...
    Ben niet aangebrand hoor, maar ik begrijp dat het raar overkomt zoveel film kijken op een dag.

    Maar ik heb al paar keer eerder vermeld dat ik wat medische ongemakken heb gehad en heb, en dat ik daardoor film als afleiding heb.

    Maar er komen steeds nieuwe mensen bij, dus niet iedereen weet dat.

    Maar goed, er zijn slechtere hobby's dan film kijken toch

  15. #140

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #141

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Het was ook niet vervelend bedoelt hoor

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ben niet aangebrand hoor, maar ik begrijp dat het raar overkomt zoveel film kijken op een dag.

    Maar ik heb al paar keer eerder vermeld dat ik wat medische ongemakken heb gehad en heb, en dat ik daardoor film als afleiding heb.

    Maar er komen steeds nieuwe mensen bij, dus niet iedereen weet dat.

    Maar goed, er zijn slechtere hobby's dan film kijken toch
    Fijn dat je er zo tegenaan kijkt. En er is zeker slechtere tijdsbestedingen dan een goeie film kijken hoor!

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Fijn dat je er zo tegenaan kijkt. En er is zeker slechtere tijdsbestedingen dan een goeie film kijken hoor!
    Dat klopt, maar doe naast film kijken (wat dus alleen op vrijdagavond, zaterdag en zondag is) ook andere leuke dingen zoals naar een concert (bv nog 2 x de Earring op het programma staan, Paul de Leeuw, Rowwen Heze).

    Dus zoveel kijk ik ook niet, denk dat hier wel mensen zitten die veel meer kijken

    Natuurlijk is genieten van goed weer leuk,, en zou ik het ook wel willen, maar als het vanwege gezondheid niet kan of moeilijk is, dan besteed ik die idd mijn tijd op/aan een leuke manier (Film).

    Trouwens offtopic : Misschien een leuk idee een topic maken wat gaat over de beste en slechte tijdsbesteding

    Benieuwd naar de antwoorden.

    Binnenkort trouwens keer Apocalypse Now Redux kijken, heb hem pas binnengekregen, alleen komt er niet van om die te bekijken.

  20. #145

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ben niet aangebrand hoor, maar ik begrijp dat het raar overkomt zoveel film kijken op een dag.

    Maar ik heb al paar keer eerder vermeld dat ik wat medische ongemakken heb gehad en heb, en dat ik daardoor film als afleiding heb.

    Maar er komen steeds nieuwe mensen bij, dus niet iedereen weet dat.

    Maar goed, er zijn slechtere hobby's dan film kijken toch
    Triestig dat sommige mensen zo reageren. Maar het doet me plezier dat je zo van de nood een deugd weet te maken. En laat de anderen maar voortzeuren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #147

    Standaard Remember Me (2010)



    Uitgave: NL
    Speelduur: 1 uur 52 minuten

    IMDb: 7,2
    Blu-ray review
    Screenshots (20)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #148

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #149

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #150

    Standaard Mary Poppins (1964)



    Uitgave: UK (steelbook, met Nederlandse ondertitels)
    Speelduur: 2 uur 19 minuten

    IMDb: 7,8
    Blu-ray review
    Screenshots (40)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 6 van 281 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •