Pagina 80 van 281 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 7009 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard Police Academy: Their First Asignment | 1985 | 87 MIN | English (For the Hearing Impaired) Subtitles | UK Blu-ray |



    De agenten uit Police Academy I hebben hun opleiding afgerond, en kunnen aan hun eerste opdracht beginnen: het optreden tegen een graffiti-verspreidende bende.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-12-2015 om 15:26

  2. #1977

    Standaard Star Wars: Episode VI: Return of the Jedi | 1983 | UK Blu-ray | NL-Subs | 131 min.


  3. #1978

    Standaard Vacation | 2015 | 99 MIN | NL Subtitles | UK Blu-ray |



    De familie Griswold gaat op pad voor een noodlottig avontuur.
    In de voetsporen van zijn vader en om familiebanden weer meer kleur te geven, verrast Rusty Griswold zijn vrouw, Debbie, en hun twee zonen, met een reis dwars door Amerika.
    Het uiteindelijke doel van deze reis is een bezoek aan Amerika’s favoriete familie attractiepark, Walley World.
    Maar onderweg komen ze in de meest bizarre situaties terecht.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-12-2015 om 23:31

  4. #1979

    Standaard The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 | 2014 | NL Blu-ray | 123 min.


  5. #1980

    Standaard Horrible Bosses 2 (Extended Cut) | 2014 | NL Blu-ray | 116 min.


  6. #1981

    Standaard The Last Showing | 2014 | 86 MIN | English Hard of Hearing Subtitles | UK Blu-ray |



    Wanneer een filmoperateur (Robert Englund) na levenslange dienst niet meer aan de bak komt besluit hij wraak te nemen op de generatie die zijn vaardigheden niet meer nodig heeft.
    Hij sluit een koppel op in zijn megabioscoop.
    Vervolgens worden de gijzelaars ongewild hoofdrolspelers in een horrorfilm.

  7. #1982

    Standaard John Wick | 2014 | 101 min. | NL

    John Wick (A).jpg

    John Wick is een levende legende door zijn onnavolgbare kwaliteiten als huurmoordenaar voor de Russische maffia. De mysterieuze eenling heeft zijn verleden afgezworen en wil niets liever dan in alle rust genieten van zijn luxe leven in New York. Totdat alles wat hem lief is, wordt afgenomen door een groep gewelddadige gangsters. Er rest John Wick nog maar een ding: wraak.

    IMDb: 7,2 / WhatIWatch: 7,1
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #1983

  9. #1984

    Standaard Man on Wire | Documentaire | 2008 | 95 MIN | English Hard of Hearing Subtitles | UK Blu-ray |



    Documentaire die vertelt over de legendarische koorddanser Philippe Petit en zijn poging over een koord te lopen tussen de twee gebouwen van het World Trade Center in New York in 1974.
    Een moedige maar ook illegale actie die de boeken in ging als de 'most artistic crime of the century'.

  10. #1985

  11. #1986

    Standaard

    Lethal Weapon 2

    I Love My Sci-Fi

  12. #1987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Lethal Weapon 2

    Toevallig gisteren de Lethal Weapon Collection (UK) besteld.
    Hoe is de kwaliteit wat beeld en geluid van deel 2, wat u betreft?
    Alvast dank.

  13. #1988

    Standaard

    Zeg maar jij hoor ☺

    Ik heb zelf wel de NL versie maar ik neem aan dat die hetzelfde is. Beeld is denk ik 7/10, geluid 8/10. Ik heb wel enkel een soundbar dus geluid zou voor jou beter kunnen zijn.
    I Love My Sci-Fi

  14. #1989

    Standaard

    Bedankt voor je reactie.
    Klinkt als een prima uitgave, was vooral benieuwd of het een beetje filmische kwaliteit had.
    Ben al blij dat ik zo te horen geen miskoop gedaan heb.

    Een goed 2016 gewenst (ook aan alle andere forumleden).��

  15. #1990

    Standaard Dracula | 1931 | 75 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray |


  16. #1991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie.
    Klinkt als een prima uitgave, was vooral benieuwd of het een beetje filmische kwaliteit had.
    Ben al blij dat ik zo te horen geen miskoop gedaan heb.

    Een goed 2016 gewenst (ook aan alle andere forumleden).��
    Graag gedaan, voor mij heeft deze film (set) zeker filmische kwaliteit, heb me er ook weer prima mee vermaakt (met de eerste 2 films), hoewel ik 2 iets beter vind dan 1.
    1ste film heeft overigens beeldverhouding 1.85:1, andere films hebben 2.40:1

    Bij deze wil ik ook iedereen het beste wensen voor 2016.
    I Love My Sci-Fi

  17. #1992

    Standaard Newcastle: Australia | 2008 | 107 MIN | Englist Hard of Hearing Subtitles | UK Blu-ray |



    De 17-jarige Jesse wil graag de beste surfer ooit worden, maar hij leeft in de schaduw van zijn oudere broer Victor die er zelf niet in slaagde dit te verwezenlijken.
    Zelfs in zijn natuurlijke habitat van prachtige golven, lonkt zijn arbeiderstoekomst aan de horizon, wanneer de kolenschepen opnieuw de haven binnen varen.
    Jesse heeft de vaardigheden om zich uit deze realiteit te surfen door deel te nemen aan het internationale circuit.
    Maar kan hij ook de neiging om zichzelf steeds te saboteren onderdrukken?
    Wanneer hij met zijn vrienden een weekendje weggaat, ontmoet hij zijn eerste grote liefde.
    Hier zorgt een tragedie ervoor dat hij ontdekt wat er werkelijk telt. Hij zet dan ook de beste prestatie sinds mensenheugenis neer.

  18. #1993

    Standaard

    Lethal Weapon 3

    I Love My Sci-Fi

  19. #1994

    Standaard

    Direct kijken:

    I Love My Sci-Fi

  20. #1995

    Standaard Birth of the Living Dead | Documentaire | 2013 | 77 MIN | No Subtitles | UK Blu-ray |



    In 1968 regisseert een jonge, vroegtijdige schoolverlater genaamd George A. Romero 'Night of the Living Dead'.
    De low-budget horror film die de wereld schokte, werd een icoon van de tegencultuur en was aanleiding tot een zombie industrie waar, tot op de dag van vandaag, miljarden dollars in omgaan.
    De documentaire laat zien hoe Romero een onwaarschijnlijk team samenbrengt van politieagenten, metaalwerkers, onderwijzers, reclamemannen, huisvrouwen en een rolschaatsbaan eigenaar, om een guerrilla-achtige film te maken die uitgroeit tot een filmische mijlpaal.

  21. #1996

    Standaard Sin City 2: A Dame to Kill For | 2014 | NL Blu-ray | 3D Versie | 102 min.


  22. #1997

    Standaard Pixels | 2015 | NL Blu-ray | 3D Versie | 106 min.


  23. #1998

    Standaard Deep Blue Sea | 1999 | 105 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Zakenman Russell Franklin investeert vele miljoenen dollars in een medisch project dat een remedie moet vinden tegen de ziekte van Alzheimer.
    Biologe Susan McAllister schaart zich achter het project en heeft ontdekt dat er zich in de hersenen van haaien een stof bevindt die menselijke hersencellen opnieuw kan activeren.
    Om haar research te vervolledigen en een nog efficiënter geneesmiddel te kunnen ontwikkelen, gaat Susan over tot de genetische manipulatie van haaien.
    Ze kweekt exemplaren met een enorme hersencapaciteit, maar ontdekt dat de haaien er zo bijzonder intelligent en bovendien zo ontzettend agressief van worden...

  24. #1999

    Standaard Mad Max: Fury Road | 2015 | NL Blu-ray | 3D Versie | 120 min.


  25. #2000

    Standaard Avengers: Age of Ultron | 2015 | NL Blu-ray | 141 min.


Pagina 80 van 281 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •