Pagina 86 van 281 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 7011 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard War Of The Worlds: The New Generation (Alive From The O2) | 2013 | 118 min | INTL | Nederlandse ondertitels



    In 1978 componeerde en produceerde Jeff Wayne een van de meest grensverleggende en populaire muziekstukken aller tijden. In 2006 oogstte Jeff Wayne’s Musical Version of "The War of the Worlds" zowel bij pers als publiek grote lof voor zijn innoverende combinatie van muziek, technologie en live uitvoeringen.

    In 2013 ziet een nieuwe productie het daglicht, toepasselijk The New Generation gedoopt. De combinatie van een absolute sterrencast - met o.a. Liam Neeson, Marti Pellow, Jason Donovan, Ricky Wilson, Will Stapleton en Kerry Ellis met verbluffende nieuwe 3D-holografieën en een meer dan 10 meter hoge Martiaanse vechtmachine, levert een ongezien muzikaal en multimediaal spektakel op. Jeff Wayne’s Musical Version of The War of the Worlds werd live opgenomen in de O2 Arena in Londen.

    IMDb: 7,1 / WhatIWatch: 10
    Blu-ray bespreking
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2127

  3. #2128

  4. #2129

    Standaard

    I Love My Sci-Fi

  5. #2130

    Standaard Jessabelle | 2014 | 90 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Na een heftig auto ongeluk, waarna ze haar beide benen niet meer kan gebruiken, keert Jessie noodgedwongen met haar vader terug naar haar ouderlijk huis in Louisiana.
    Ze hoopt hier rust te vinden en zo goed mogelijk te herstellen.
    In plaats daarvan vindt ze een aantal oude tapes, waarop duidelijk wordt dat ze een gave geërfd heeft van haar overleden moeder.
    Ze wordt op een mysterieuze manier geconfronteerd met haar verleden en krijgt te maken met een kwaadaardige geest.
    En deze is vastbesloten Jessie niet te laten ontsnappen.

  6. #2131

    Standaard The Maze Runner | 2014 | 114 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Wanneer Thomas wakker wordt, zit hij met een groep jongens gevangen in een gigantisch labyrint dat voortdurend verandert.
    Van de buitenwereld herinnert hij zich niets meer, behalve vreemde dromen over een mysterieuze organisatie genaamd W.C.K.D.
    Door fragmenten van zijn verleden te verzamelen met aanwijzingen die hij in het labyrint vindt, moet Thomas samen met de andere ‘renners’ een manier zien te vinden om te ontsnappen.

  7. #2132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Die had je op 23 oktober 2015 toch al bekeken?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #2133

    Standaard Thunderbirds Are Go | 1966 | 93 min. | DE | Engels gesproken | Optionele Duitse ondertitels



    Zero X, het eerste bemande voertuig naar Mars, crasht al tijdens het opstijgen van de aarde door sabotage. Twee jaar later wordt een nieuwe poging gedaan een Zero X naar Mars te sturen, en de overheid vraagt International Rescue om de veiligheid op zich te nemen, ook al is er nog geen noodsituatie.

    IMDb: 6,5 / WhatIWatch: 6,4
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (5)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #2134

    Standaard Sherlock Holmes: The Complete Collection / 1939-1946 / IT Blu-ray

    sherlockholmes.jpg

    pq 7.0/10
    aq 7.0/10

  10. #2135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die had je op 23 oktober 2015 toch al bekeken?
    Ja en? Ik heb deze gekeken, omdat ik het nieuwste deel ook binnen heb, en die ook wilde gaan kijken.

    Maar daarvoor nog eerst even deze.

    Maar wat maakt het nu uit of ik een film 2 maanden geleden ofzo al heb gezien.

    Al kijk ik een film 5x in een maand ofzo, dat moet ik toch weten? Of ga je nu bijhouden wie wat waneer voor de hoeveelste keer ziet?

  11. #2136

    Standaard

    Beetje felle reactie voor jouw doen Raymond, volgens mij is het alleen maar (positieve) interesse van Marcel die hier ook altijd post wat hij gaat kijken en het hem daarom opvalt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #2137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Beetje felle reactie voor jouw doen Raymond, volgens mij is het alleen maar (positieve) interesse van Marcel die hier ook altijd post wat hij gaat kijken en het hem daarom opvalt.
    Misschien is het positieve interesse ofzo, misschien ook niet, maar als het wel zo is heeft Marcel wel een goed geheugen.

    Want ik zelf ga niet tig pagina's terug bladeren om te kijken wat ik toen gekeken heb.

    Ik ga een film kijken die in mijn gedachten op komt om te gaan kijken, ook al heb ik die een tijd terug nog gezien.

    Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen hier veel pagina's terug gaan bladeren, om te kijken of ze de desbetreffende film toevallig al gezien hebben.

    Zelf heb ik ook nog genoeg liggen wat ik nog nooit gezien heb, maar dat ik toch ga kijken wat ik al eerder gezien heb.

    Misschien niet logisch, maar ik kijk naar mijn gevoel op dat moment, en dat bepaalt welke film of wat voor genre ik graag wil zien.

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien is het positieve interesse ofzo, misschien ook niet, maar als het wel zo is heeft Marcel wel een goed geheugen.

    Want ik zelf ga niet tig pagina's terug bladeren om te kijken wat ik toen gekeken heb.

    Ik ga een film kijken die in mijn gedachten op komt om te gaan kijken, ook al heb ik die een tijd terug nog gezien.

    Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen hier veel pagina's terug gaan bladeren, om te kijken of ze de desbetreffende film toevallig al gezien hebben.

    Zelf heb ik ook nog genoeg liggen wat ik nog nooit gezien heb, maar dat ik toch ga kijken wat ik al eerder gezien heb.

    Misschien niet logisch, maar ik kijk naar mijn gevoel op dat moment, en dat bepaalt welke film of wat voor genre ik graag wil zien.
    Raymond, ik hou helemaal niet bij wat jij allemaal gekeken hebt. Daar is geen beginnen aan . Deze stond mij toevallig bij omdat ik "Maze Runner" een dag eerder dan jou had bekeken (22 oktober 2015). En ja, ik had ook gezien dat je deze week "Maze Runner: Scorch Trials" had gekocht. Ik was alleen benieuwd waarom je "Maze Runner" nog een keer ging kijken, terwijl je die nog niet zo lang geleden gezien had. Ik heb zelf nog zoveel films te kijken dat ik de eerstkomende jaren nog niet aan herkijkbeurten toe kom. Maar ja, ik kijk ook geen films in het tempo zoals jij dat doet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #2139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Raymond, ik hou helemaal niet bij wat jij allemaal gekeken hebt. Daar is geen beginnen aan . Deze stond mij toevallig bij omdat ik "Maze Runner" een dag eerder dan jou had bekeken (22 oktober 2015). En ja, ik had ook gezien dat je deze week "Maze Runner: Scorch Trials" had gekocht. Ik was alleen benieuwd waarom je "Maze Runner" nog een keer ging kijken, terwijl je die nog niet zo lang geleden gezien had. Ik heb zelf nog zoveel films te kijken dat ik de eerstkomende jaren nog niet aan herkijkbeurten toe kom. Maar ja, ik kijk ook geen films in het tempo zoals jij dat doet.
    Dat wist ik niet Marcel, dat je die toevallig toen de dag er voor ook gekeken had. Ik heb deze gekeken om in het verhaal te blijven zeg maar. En omdat ik nu toevallig in de ziektewet zit, heb ik nu veel meer tijd om te kijken. Want als ik normaal gewoon elke dag werk, kijk ik alleen op Vrijdag's en in het weekend & door de week niet vanwege het er vroeg uit s'morgens.

  15. #2140

    Standaard Holland: Natuur in de delta | 2015 | 101 min. | NL



    IMDb: 6,9 / WhatIWatch: 6,8
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #2141

    Standaard Sinister | 2012 | 110 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Tien jaar geleden schreef misdaadauteur Ellison Oswald (Ethan Hawke) een bestseller over een beruchte moord.
    Nu, wanhopig om het succes van zijn eerste boek te herhalen, verhuist hij met z’n familie naar een huis waar de vorige bewoners bruut om het leven zijn gekomen, en een kind vermist raakte.
    Hij hoopt in de crime scene inspiratie te vinden voor zijn tweede boek.
    In het huis ontdekt hij een serie angstaanjagende home video’s.
    Hij realiseert zich niet dat hij hiermee deuren heeft geopend die beter gesloten konden blijven.
    Wat volgt is een nachtmerrie die haar weerga niet kent.

  17. #2142

    Standaard



    3D

    Edit: 1ste deel van Deathly Hallows vond ik de 3D uitvoering niet best, voegde weinig toe. Met dit deel ziet er in 3D een stuk beter uit.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 23-01-2016 om 10:28
    I Love My Sci-Fi

  18. #2143

    Standaard

    Nu kijken


    Spider-man 2
    I Love My Sci-Fi

  19. #2144

    Standaard Maze Runner: The Scorch Trials | 2015 | 132 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Nadat ze het Labyrint hebben overwonnen, wacht Thomas en de andere Gladers een nieuwe uitdaging: op zoek gaan naar aanwijzingen over de mysterieuze en machtige organisatie WCKD.
    Hun reis brengt hen naar de Scorch, een desolaat landschap bezaaid met ondenkbare obstakels.
    Samen met verzetsstrijders nemen de Gladers het op tegen de superieure strijdkrachten van WCKD, en ontdekken ze wat voor schokkende plannen deze organisatie voor hen in petto heeft.

  20. #2145

  21. #2146

    Standaard De Surprise | 2015 | 112 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    Multimiljonair Jacob wordt voor het eerst in zijn leven verliefd op de mooie Anne.
    Voor het eerst lijkt het leven hun toe te lachen, alleen hebben ze kort daarvoor een contract getekend met een bedrijf dat hen op een verrassende wijze naar de andere wereld zal helpen.
    Als zij onder het contract proberen uit te komen, blijkt dat nog niet zo makkelijk.

  22. #2147

    Standaard

    Nu kijken:

    3D
    I Love My Sci-Fi

  23. #2148

    Standaard Dark Skies | 2013 | 97 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Wanneer de ooit zo gelukkige familie Barrett slachtoffer is van enkele angstaanjagende en vreemde gebeurtennissen, is het hel op aarde.
    Het leven van Lacey (Keri Russell), Daniël (Josh Hamilton) en hun kinderen wordt op zijn kop gezet, als een buitenaardse aanwezigheid iedere nacht verschijnt en het gezin vreemde aandoeningen krijgt.
    Als niemand ze gelooft en vrienden en buren zich sceptisch opstellen, is het gezin noodgedwongen om het heft in eigen handen te nemen en de familie te redden.

  24. #2149

    Standaard One Missed Call | 2008 | 87 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Een groep mensen ontvangt mysterieuze telefoontjes.
    Ze horen de angstige laatste momenten van hun eigen leven.
    Beth Raymond beleeft een schokkende periode wanneer ze twee goede vrienden ziet sterven.
    Bovendien weet ze dat zij allebei een dergelijk telefoontje hebben ontvangen.
    En zij sterven vervolgens precies zoals de telefoontjes hadden voorspeld.
    De politie verklaart Beth voor gek, maar Detective Jack Andrews besluit haar te helpen omdat zijn eigen zus een dergelijk lot heeft ondergaan.

  25. #2150

    Standaard

    Nu aan t kijken

    I Love My Sci-Fi

Pagina 86 van 281 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •