Pagina 87 van 281 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 7010 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard Sinister 2 | 2015 | 97 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Na het bloedstollende eerste succes van Sinister komt plaaggeest Bughuul harder terug dan ooit.
    Een alleenstaande moeder verhuist samen met haar tweelingzoons naar een landelijke omgeving.
    Het gezin hoopt daar een nieuw leven op te bouwen, maar merkt al snel dat ze niet met zijn drieën zijn.
    De verhuizing verandert al snel in een nachtmerrie, wanneer de helse geschiedenis van het huis zich herhaalt.
    Is deze demon nog te stoppen?…

  2. #2152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Nu kijken:

    3D
    Toevallig een week of 2 geleden herzien in mijn plaatselijke filmhuis.
    Heb jij tijdens het kijken toevallig ook alleen maar zo en zo gezeten?

  3. #2153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Toevallig een week of 2 geleden herzien in mijn plaatselijke filmhuis.
    Heb jij tijdens het kijken toevallig ook alleen maar zo en zo gezeten?
    Ik moet zeggen, heb me kostelijk vermaakt maar dat was niet vanwege het "sterke" verhaal maar vanwege de actie, de explosies, de "thrill" van de achtervolging.
    3D zag er ook behoorlijk goed uit.
    I Love My Sci-Fi

  4. #2154

    Standaard The Lazarus Effect | 2015 | 84 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Een onderzoeksteam, geleid door Frank en z’n verloofde Zoe heeft het onvoorstelbare gerealiseerd: de doden weer tot leven wekken.
    Als Zoe tijdens een vreselijk ongeluk geëlektrocuteerd wordt, gebruiken Frank en z’n team hun experimentele serum om haar uit de dood te doen opstaan.
    Maar hun inspanningen hebben gruwelijke gevolgen.
    Er komen angstaanjagende krachten los in Zoe die hun levens in ernstig gevaar brengen.

  5. #2155

    Standaard The Replacement Killers | 1998 | 95 MIN | Extended Cut | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    John Lee (Chow Yun-Fat), een Chineese immigrant in Los Angeles, is de perfecte huurmoordenaar.
    Zijn gewelddadige verleden als professioneel moordenaar achtervolgt hem nog steeds.
    Als hij op een dag een opdracht weigert, maakt hij zijn familie in Peking en zichzelf tot doelwit.
    Tijdens zijn vlucht ontmoet hij de keiharde Meg Coburn (Mira Sorvino).
    Samen proberen ze hun gewetenloze achtervolgers te snel af te zijn om een gevreesde afrekening te voorkomen.

  6. #2156

    Standaard

    I Love My Sci-Fi

  7. #2157

  8. #2158

    Standaard Unbroken | 2014 | 137 min. | NL



    UNBROKEN is een episch drama over het bijzondere leven van Olympisch atleet Louis "Louie" Zamperini, geregisseerd door Academy Award winnaar Angelina Jolie.

    Toen de Tweede Wereldoorlog uitbrak nam Zamperini dienst in de Amerikaanse luchtmacht. In mei 1943 stortte zijn bommenwerper neer boven de Stille Oceaan. Samen met twee andere bemanningsleden overleefde hij 47 dagen op de open zee in een reddingsvlot en werd daarna gevangen genomen door de Japanse marine en naar een Japans krijgsgevangenenkamp gebracht. De film is gebaseerd op de bestseller "Unbroken" van Laura Hillenbrand.

    IMDb: 7,2 / WhatIWatch: 7,1
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (40)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #2159

    Standaard



    3D
    I Love My Sci-Fi

  10. #2160

    Standaard Fear | 1996 | 97 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Nicole denkt in David de ideale partner te zien en zelfs haar vader, die moeite heeft haar zelfstandigheid te geven, vindt hem een aardige jongen.
    Ze weet echter niet dat hij volledig psychotisch is en voor ze er erg in heeft, heeft hij niet alleen haar van haar maagdelijkheid beroofd, maar ook van haar beste vriendin Margo.
    Zelfs haar hond is niet veilig voor de psychoot.



  11. #2161

    Standaard Nothing left to Fear | 2013 | 101 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Een jonge familie verhuist naar de andere kant van het land in een idyllisch stadje, met de hoop op een beter leven.
    Dit wordt echter ruw verstoord door een charismatische, maar emotioneel gestoorde priester.
    Als de twee tienerzusjes een gevaarlijk spel spelen als onderdeel van een oud ritueel, wordt een demonische kracht ontketend die de familie voor altijd zal veranderen.

  12. #2162

    Standaard The Five-Year Engagement | 2012 | 125 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    De producer van Bridesmaids en de regisseur van Forgetting Sarah Marshall bundelen andermaal hun krachten voor The Five-Year Engagement, een romantische komedie die begint waar de meeste ophouden.
    In deze even hilarische als hartverwarmende film vertolken Jason Segel (The Muppets) en Emily Blunt (The Devil Wears Prada) een verloofd koppel dat er maar niet in slaagt om elkaar het jawoord te geven.
    Genekt door carrière-uitdagingen, verlamd door familiale bemoeienissen en gehinderd door tal van andere obstakels moeten ze hun droomhuwelijk telkens weer uitstellen.
    Maar kan hun relatie deze eindeloos aanslepende verloving wel aan?

  13. #2163

  14. #2164

    Standaard Watchmen | 2009 | 162 min. | NL

    Watchmen (A).jpg

    In een alternatief 1985 staan de Verenigde Staten en de Sovjet Unie in continue staat van oorlog met elkaar. Verklede burgerwachten die vroeger de vrede bewaarden, zijn nu bij wet verboden. Wanneer één van hen, The Comedian, wordt vermoord, gaat zijn voormalige collega Rorschach op onderzoek uit. Hij stuit op een sinister complot die andere ex-‘superhelden‘ Nite Owl en Silk Spectre dwingt om nog eenmaal in actie te komen.

    IMDb: 7,6 / WhatIWatch: 7,4
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)
    Trailer
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 27-01-2016 om 20:07
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #2165

    Standaard The Wicker Man | 1973 | 94 MIN | The Final Cut | English Hard of Hearing Subtitles | UK Blu-ray 3 Disc Set |



    Een christelijke politie-inspecteur onderzoekt de verdwijning van een twaalfjarig meisje.
    Hij reist daarvoor naar een Schots eilandje, waar de bewoners niet veel interesse blijken te hebben in de verdwijning.
    Na verloop van tijd blijkt dat de bewoners er een nogal aparte levensinstelling op na houden, waaronder extreme natuurverering, vrije seks en hekserij.
    Dit alles onder het toeziend oog van de excentrieke Lord Summerisle.

  16. #2166

    Standaard Throne of Blood (Kumonosu-jô) / 1957 / US Blu-ray

    ThroneofBlood.jpg

    pq 7.0/10
    aq 9.0/10

    @DVD Watcher:

    'The Wicker Man' moet wel een van de meest naargeestige eindes ooit hebben, was echt murwgeslagen bij mijn eerste kijkbeurt.

  17. #2167

    Standaard The Secret of my Succes | 1987 | 111 MIN | Dutch Subtitles | UK Blu-ray |



    De intelligente en goed geschoolde Brantley Foster (Michael J. Fox) is een boerenzoon die naar New York komt om snel carrière te maken.
    De sollicitaties verlopen helaas niet helemaal zoals hij verwacht, maar gelukkig kan hij in het bedrijf van een ver vermogend familielid beginnen.. In de postkamer.
    Omdat Brantly geen zin heeft om onderaan de ladder te beginnen, speelt hij al snel zowel een hoge manager als postbode.
    Het is een dubbelrol die hij maar met moeite vol kan houden, helemaal wanneer de vrouw van de baas hem probeert te verleiden.

  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja inderdaad, ik zou niet graag daar opgesloten hebben gezeten op het einde in die pop.
    Misschien even spoilertags gebruiken?

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vertel toch niet wat er gebeurd?
    Lees nog eens wat je gepost hebt. Daaruit kun je toch duidelijk afleiden dat er iemand op het einde wordt opgesloten in de pop ? En dan je geen genie te zijn om te raden wat daarna komt....

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Lees nog eens wat je gepost hebt. Daaruit kun je toch duidelijk afleiden dat er iemand op het einde wordt opgesloten in de pop ? En dan je geen genie te zijn om te raden wat daarna komt....
    Het bericht/'spoiler'' is verwijderd

  21. #2171

    Standaard

    @DVD Watcher:

    Het is bij mij niet eens zozeer wat er aan het einde van 'The Wicker Man' gebeurt, maar vooral wat sergeant Neil Howie roept "Oh, God! Oh, Jesus Christ!" als hij beseft waar hij in beland is.
    Elke keer gaan de haren bij mij overeind staan als dat moment komt.
    Moet een van de meest overtuigende doodsangst kreten ooit in film zijn.

  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @DVD Watcher:

    Het is bij mij niet eens zozeer wat er aan het einde van 'The Wicker Man' gebeurt, maar vooral wat sergeant Neil Howie roept "Oh, God! Oh, Jesus Christ!" als hij beseft waar hij in beland is.
    Elke keer gaan de haren bij mij overeind staan als dat moment komt.
    Moet een van de meest overtuigende doodsangst kreten ooit in film zijn.
    Ik had de film nog nooit eerder gezien, maar ik heb hem eigenlijk gekocht omdat de hoes me aansprak, en omdat Christopher Lee er in speelde. Misschien een stomme reden om een film te kopen die je niet kent, maar goed. Dat wat je zei kan ik me voorstellen, dat zeker in die tijd dat enorm schokkend was, of in ieder geval dat die uitspraak tot een grote schok zou overkomen op de nogal stijve britten. Eerlijk gezegd vond ik de film zeker niet slecht, maar voor mij ook geen topper. Ik kijk weinig oude films zoals jij of Peptalk bijvoorbeeld, maar wilde me hier wel aan wagen. Maar de film had wel een bepaalde sfeer.

  23. #2173

    Standaard The French Connection | 1971 | 104 MIN | Remastered | English Subtitles fot the Deaf and Hard of Hearing | UK Blu-ray Limited Edition Steelbook |



    Agenten Popeye Doyle (Gene Hackman) en Buddy Russo (Roy Scheider) komen op het spoor van een groot drugstransport naar New York.
    Dit spoor leidt naar de Franse onderwereld die in New York voeten aan de grond probeert te krijgen.
    Het besef dat de politie ze afluistert maakt de criminelen uiterst behoedzaam.
    Het spoor lijkt te vervagen, maar agent Popeye Doyle weigert de klopjacht op te geven.

  24. #2174

    Standaard The Fly | 1986 | 96 MIN | Dutch Subtitles | UK Blu-ray Limited Edition Steelbook |



    Seth Brundle (Jeff Goldblum), een briljante maar excentrieke wetenschapper, geeft de journaliste Veronica Quaife (Geena Davis) de primeur voor zijn laatste uitvinden: een teleporter, waarmee materie verplaatst kan worden van de ene naar de andere plaats.
    Als hij zichzelf teleporteert vliegt er echter net een vlieg zijn capsule binnen.
    Hierna is Brundle niet langer dezelfde, en krijgt hij steeds meer eigenschappen van de vlieg.

  25. #2175

    Standaard Star Trek - TOS: Season 2 / 1967 / UK Bluray


Pagina 87 van 281 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •